הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

עיצוב מטבחים מעץ מלא

עיצוב מטבחים מעץ מלא - עיצוב מטבחים, הוא "פינה" רגישה מאוד אצל רוב הדיירים ובעלי הבתים, היכולת לקחת את עולם העיצוב והנראות ולהפוך אותם לפרקטיים ומתאימים הם אתגר לא פשוט אבל כזה אשר בדרך כלל יש לו נוסחה מדויקת כמעט, לכל לקוח ולכל צרכן.

האפשרות ליצור מטבח יוקרתי עם כל הנתונים: מראה, חכמה ומבנה נוח במיוחד, הוא תחום אשר ניתן לפתור הן מבחינה תקציבית והן מבחינה ויזואלית.

חלל המטבח הוא אחד החללים המורכבים ביותר בבית מאחר שקל מאוד ללכת בתוכם לאיבוד בעת התכנון העיצובי שלהם.
קונספט המטבח צריך להתחיל בראש ובראשונה בתכנון, הרבה לפני הכניסה אל אולם התצוגה והשופינג.

עיצוב מטבחים מעץ מלא, הוא מושג אשר הולך ונעלם, יחד עם זאת, הנוף הישראלי מתהדר לאחרונה בעיצובים דמויי עץ. שימו לב, דמוי עץ ועץ מלא הם שני חומרי גלם שונים, השוני מתבטא בדרך ככל, במחיר ובבלאי – פרט שאסור לפספס בשום אופן.

מחפשים מטבחים במבצע מעץ מלא?

מטבח פורמייקה, זכוכית, פולימר או עץ מלא

שילוב עץ ופורמייקה – הטרנד הוינטג'י החדש

שילוב של שני האלמנטים הללו, נכנס אל המטבח שלנו והופך אותו לשילוב המכיל שני עולמות יוקרתיים במיוחד, השיבוץ הנעים של העץ עם הפורמייקה, מעדנים את העיצוב והופכים אותו לקליל על אף המראה הכבד יחסית של העץ, הפורמייקה המשולבת גם בארונות המטבח ובנישות השונות במטבח יוצרות תופעה של עיצוב חדשני, כזה אשר ניתן לראות כמוהו רק בבתים מעטים.

העיצוב הזה, שכיח בעיקר במדינות האירופאיות וכיום הוא עושה עלייה, גם למטבחים של ארץ הקודש. מעבר למראה היוקרתי, העיצוב המשולב מעניק למטבח יעילות גבוהה במיוחד ומאפשר לנו מצד אחד לבחור עיצוב רומנטי ונוסטלגי ומצד שני ליצור שטח עבודה שייתן לנו שירות לשנים ארוכות וישמש אותנו לאורך זמן רב.

עיצוב באמצעות עץ' הוא עיצוב המחייב רגישות והקפדה על כל פרט שאנו מניחים עליו, כמו סירים, צלחות ומחבתות חמות, עיצוב המשולב בפורמייקה ושיש מיוחד ימנע מאיתנו את הצורך בטיפול בחומר הגלם ממנו מעוצב המטבח אבל יותיר לנו את העיצוב שביקשנו בחלקים שונים של החלל, כמו ארונות המטבח, שולחן האוכל והנישות המעוצבות במטבח אשר אינן משמשות את הדיירים לצורכי בישול.

עץ מלא או עץ מעובד היתרון של כל אחד מן האלמנטים

עיצוב מטבחים באמצעות עץ מלא, הולך ונעלם מן העולם, יותר מכך, אפשר לומר שלא קיים כמעט אף מעצב פנים ומעצב מטבחים בפרט, אשר עושה שימוש בחומרי גלם העשויים מעץ מלא. העץ המלא דורש טיפול והקפדה מיוחדת וכל נוזל או כתם אשר נדבק עליו דורש יחס והתייחסות מיידית- החיסרון של חומר הגלם הזה, הוא בעיקר בצורך שלו בבייביסיטר קבוע, על כן, הנוחות שלו יורדת באופן משמעותי, עיצוב דמוי עץ מלא מהווה את אחת הטכניקות הנבחרות למי שרוצה להיות עם אבל להרגיש בלי.

כך גם לאלה מאיתנו, ה"חוטאים" בעיצוב הכפרי ( טוב לא כולנו מושלמים...), ישנן אופציות נרחבות, לבחירת עיצובים ואפשרויות, אשר מעניקים לאותו עיצוב נוסטלגי שמץ של מודרניות ומקוריות, אבל עדיין מותירים את הכפר בתוך המטבח שלנו, כזה אשר אפילו ניתן להריח ממנו גם מעט תבן הנישא באוויר...

מה המסקנה? עיצוב מעץ מלא OUT עיצוב מעץ מעובד, משולב ו"דמוי"- לגמרי IN THE KITCHEN!

למידע נוסף : מטבח פרובנס / מטבח אנגלי מעוצב

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו