הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מעצבים את המטבח? הכירו את סוגי השיש הקיימים בשוק

מטבחים מעוצבים הפכו לסמל סטטוס בשנים האחרונות, כאשר כל סוגי העיצובים מבוססים על סגנונות העיצוב הנפוצים של המטבחים הביתיים, וביניהם:
מטבח בסגנון כפרי, מטבח ביתי בסגנון מודרני, קלאסי, הייטקיסטי וכדומה. לכל אחד מאותם סגנונות עיצוב, תוכלו למצוא כיום היצע הולך וגדל של משטחי שיש לסביבת המטבח, המשמשים גם כמשטח עבודה לכל פעולה בשטח המטבח וגם חלק אינטגראלי מהעיצוב הכללי של המטבח.

סוגי משטחי שיש למטבח

כאשר מדברים על משטחי שיש לסביבת המטבח הביתי, מדברים למעשה על שלושה סוגי משטחים עיקריים: משטחי אבן טבעית, משטחי גרניט פורצלן ומשטחי שיש סינטטי למטבחים. כל אחד מסוגי המשטחים הנ"ל כולל אומנם עשרות דגמים של משטחים, אבל המכנה המשותף לכל אותם דגמים מהווים למעשה את התכונות העיקריות של סוגי המשטחים השונים.

משטחי שיש גרניט פורצלן

שיש גרניט פורצלן למטבח נחשב כיום לאחד מסוגי המשטחים הפופולאריים והאוהבים ביותר וזאת לנוכח היתרונות הרבים המאפיינים את משטחי הגרניט פורצלן, וביניהם: כושר ספיגה גבוה, עמידות בפני סדקים, שברים וכדומה, משטחים פונקציונליים לצרכי העבודה היומיומית במטבח: ניתן להניח עליהם באופן ישיר סירים חמים מבלי לחשוש להיווצרות כתמים על גבי המשטח ויתרונות נוספים ההופכים כל משטח שיש גרניט פורצלן למשטח שיש פונקציונאלי ואיכותי לסביבת המטבח הביתי.

משטחי שיש מאבן טבעית

משטחי השיש המיוצרים מאבן טבעית הם למעשה משטחי שיש יוקרתיים למטבחים מעוצבים אך באותה מידה חשוב לציין שהם המשטחים הפחות פונקציונאליים לצרכי עבודה יומימיות על גביהם, וזאת לנוכח מספר חסרונות מרכזיים של משטחי שיש מאבן טבעית, וביניהם: משטחים שבירים, בעלי כושר ספיגה נמוך של כמתי לכלוך, שומן וכדומה. יחד עם זאת, תוכלו למצוא מספר סוגים של שיש גרניט טבעי המתאפיין בכושר עמידות טובה יותר לנוזלים.

משטחי שיש סינטטיים

משטחים אלו ידועים גם בשם הגנרי של משטחי אבן קיסר והם למעשה משטחים המיוצרים מחומרי גלם סינטטיים. היתרון המשמעותי של משטחי השיש הסינטטי טמון בעובדה שהם מגיעים בעשרות דגמים עיצוביים של צבעים וטקסטורות. כמו כן, חשוב לציין את העובדה שמשטחים אלו נחשבים לבעלי עמידות בפני סדקים ושברים ובעלי כושר ספיגה גבוה לנוזלים וכתמי לכלוך.

בחירת שיש למטבח - כיצד?

הבחירה בין סוגי המשטחים השונים חייבת להיעשות בראש ובראשונה בהתאם למאפייני השימוש שלכם במשטח השיש כמשטח עבודה. במידה ואתם מחזיקים את המטבח הביתי המעוצב כמטבח דקורטיבי בעיקרו ועומד לרשותכם חלל נוסף בו אתם עושים שימוש לצרכי עבודות מטבח, מומלץ לכם לבחור מטבחים מעוצבים עם פונקציונליות מושלמת בשילוב משטח שיש מאבן טבעית. במידה ואתם עושים שימוש יומיומי במשטחי השיש כמשטחי עבודה לכל דבר ועניין בסביבת המטבח מומלץ לכם לבחור במשטחי גרניט פורצלן או בדגם כזה או אחר של משטחי שיש סינטטיים.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו