הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

עיצוב וייצור ארונות מטבח

ארונות מטבח מהווים את המרכיב העיקרי ביותר בכל מטבח ביתי, ולכן, בכל תהליך על עיצוב מטבח חדש מושם דגש מקצועי על תכנון מיטבי של ארונות המטבח באופן כזה שהם יותאמו לגודל המטבח, הסגנון העיצובי של המטבח וכל צרכי האחסון בסביבת המטבח.

סוגי ארונות מטבח

ארונות המטבח הם למעשה המבנה עליו מולבשים כל מרכיבי המטבח האחרים, החל מדלתות ומגירות, דרך משטח העבודה ועד למערכות מדפים פתוחות או סגורות. כאשר מדברים על סוגי ארונות מטבח מדברים על מספר סוגי ארונות המתוכננים מלכתחילה לגודל המטבח והסגנון העיצובי של המטבח, כאשר תהליך תכנון מקדים למטרות עיצוב מטבחים הוא זה המאפשר תכנון מיטבי של ארונות המטבח. ישנם מטבחים בהם ארונות המטבח מגיעים כיחידה מרכזית אחת וישנם מטבחים בהם ארונות המטבח מגיעים בשני חלקים מרכזיים, כאשר החלק התחתון נועד לצרכי הלבשת משטח העבודה ואילו החלק העליון משמש כמבנה להצבת מערכת מדפים פתוחה או סגורה.  כך או אחרת, ייצור ארונות מטבחים מהווה את השלב העיקרי של תהליך ייצור המטבחים הביתיים ולכן קיימת חשיבות רבה לאופן תכנונו ובחירת חומרי הגלם מהם מיוצר גוף ארון המטבח.

ארונות מטבח

חידוש ארונות מטבח - מה חשוב לדעת?

במידה וגם אתם מעוניינים לשדרג ולחדש את סביבת המטבח הביתי, עומדת לרשותכם האפשרות לחידוש סביבת המטבח באמצעות חידוש ארונות המטבח. פעולה מקצועית זו מיועדת גם למצבים בהם מבנה הארון נמצא במצע תחזוקתי ירוד, כאשר פעולת החידוש מיושמת באמצעות אנשי מקצוע מעולם ייצור המטבחים. במקרים מסוימים, חידוש ארונות מטבח מתמקד בחזית הארונות באמצעות החלפת דלתות וידיות ובמקרים מסוימים נדרשת פעולת חידוש הכוללת החלפת ארונות מטבח.

עיצוב ארונות מטבח

בשנים האחרונות, לנוכח כניסתן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות מסוגן לענף ייצור המטבחים, עומדות לרשותכם יותר ויותר אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב ארונות מטבח. את ארונות המטבח המודרניים ניתן לייצר מחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות מקסימאלית לתנאי לחות וטמפרטורה, כאשר חיפוי מבנה הארונות מתאפשר באמצעות חומרי גלם שונים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר. במטבחים מודרניים לצורך העניין, חיפוי מבנה ארונות המטבח נעשה באמצעות לוחות זכוכית, לוחות אלומיניום וחומרי גלם מתכתיים נוספים ואילו במטבחים הביתיים בסגנון כפרי, חיפוי מבנה הארונות נעשה באמצעות לוחות עץ מלא בקווים ישרים, מעוגלים, מגולפים וכדומה. מגוון האפשרויות העומד לרשותכם בכל הנוגע לעיצוב ארונות מטבח, מאפשר לכם ליהנות גם מפתרונות אחסון חכמים באמצעותם ניתן לנצל באופן המיטבי ביותר כל שטח אחסון ייעודי בתוך גוף הארונות.

אנחנו בחברת הרודס מטבחים, מאפשרים גם לכם ליהנות מהיצע מרשים ומיוחד של מטבחים מעוצבים בהם מושם דגש מקצועי מיוחד על הליכי תכנון ועיצוב ארונות המטבח. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם ארונות מטבח מעוצבים בעלי עמידות מקסימאלית לאורך שנים רבות אתם מוזמנים לייצור אתנו קשר כאן לתיאום פגישת ייעוץ מקדימה ולא מחייבת.

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו