הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

נגר מטבחים, מטבחים בהתאמה לצרכי הלקוח

עד לפני מספר עשורים, תעשיית ייצור המטבחים התבססה ברובה על עבודות נגרות אשר בוצעו על ידי נגר מטבחים אשר פעל בהתאם לתכנית עיצובית מובנית של המטבח המתוכנן. במהלך העשורים האחרונים, לנוכח כניסתן של טכנולוגיות ייצור לענף המטבחים, יותר ויותר חברות מטבחים עושות שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות לאורך כל שלבי התכנון, העיצוב והייצור של המטבחים השונים, כאשר חלק מאותן חברות ממשיכות לעשות שימוש בשירותיו של נגר מטבחים לצורך ביצוע עבודות נגרות מורכבות המחייבות מיומנויות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

עבודות נגרות אשר בוצעו על ידי נגר מטבחים

מטבחים בעבודת נגרות - מה חשוב לדעת?

עבודות נגרות לצורך ייצור מטבחים נועדו לצרכי ייצור של כל מרכיבי המטבחים המיוצרים מעץ, כאשר גם בתעשיית הנגרות נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך ביצוע עבודות הנגרות. כיום, רוב הנגריות העוסקות ומתמחות בייצור מטבחים, עושות זאת באמצעות טכנולוגיית ה-CNC המאפשרת עיבוד חומרי גלם באמצעות מחשב ובאופן זה מושגת תוצאה מדויקת עד לרמת המיקרו - מילימטר.

חברות מטבחים העושות שימוש בעבודת נגרות לצורך ייצור מטבחים, עושות זאת ברוב המקרים לצורך תכנון נכון של מטבחים המיוצרים מעץ מלא וזאת במסגרת תהליך ייצור מטבחים בהתאמה אישית על פי מידות מדויקות של גודל המטבח ותכנון מיטבי של כל מרכיבי המטבח בהתאם לצרכי הלקוח והסגנון העיצובי המועדף עליו ביותר.

סוגי מטבחים המיוצרים מעץ

כאשר מדברים על מטבחים המיוצרים מעץ שבמסגרת הליך ייצורם נעשה שימוש בעבודות נגרות כאלו ואחרות, מדברים בעיקר על מטבחים כפריים שעד לפני מספר שנים נחשבו לאחד מסוגי המטבחים הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם. המטבחים הכפריים המשווקים באמצעות חנויות מטבחים הם הגדרה כוללת לסגנון הכפרי כאשר סגנון זה כוללים מטבחים כפריים בסגנון צרפתי, איטלקי, ים תיכוני ועוד. המטבח הביתי בסגנון כפרי כזה או אחר, משלב בתוכו חומרי גלם טבעיים שהעיקרי ביניהם הוא העץ המלא המצריך עבודת נגרות כחלק מתהליך עיבוד חומר הגלם. כמו כן, עץ מלא עשוי להוות חומר גלם מרכזי גם במטבחים אקלקטיים המשלבים בין הסגנון המודרני לסגנון הקלאסי ו/או הכפרי.

הרודס מטבחים מציגה: תכנון נכון של מטבחים המיוצרים מעץ  

אנחנו בחברת הרודס מטבחים עושים שימוש במגוון רחב של טכנולוגיות ייצור מתקדמות לצורך ייצור מטבחים המיוצרים מחומרי גלם שונים, וביניהם עץ מלא. קולקציית המטבחים המעוצבים שלנו כוללת בתוכה עשרות דגמים של מטבחים כפריים, מטבחים קלאסיים, מטבחי וינאג', מטבחים מודרניים ומטבחי יוקרה. לרשותנו, היצע מרשים ואיכותי של מטבחים מובנים בהם ניתן לבצע התאמות ושינויים בהתאם לצרכי הלקוחות וזאת לצד מטבחים בהתאמה אישית המיוצרים בהתאם לכל צרכי ודרישות הלקוח. כחברת מטבחים המתמחה בהליכי תכנון, עיצוב וייצור מטבחים, אנחנו ב-הרודס מטבחים שמים דגש מקצועי על תכנון נכון של מטבחים המותאמים לכל החלומות של לקוחותינו והתוצאה תמיד תהיה מטבח מושלם העונה על כל הצרכים והדרישות.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו