הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבחים מעוצבים - כל מה שצריך וחשוב לדעת על מטבחים מעוצבים

סביבת המגורים של כולנו משתנה בשנים האחרונות והיא הופכת למעוצבת יותר ומותאמת יותר לאורח החיים של העידן המודרני והטכנולוגי בו אנו חיים. אחד מהדגשים ביצירת סביבת מגורים מודרנית ומעוצבת בא לידי ביטוי בהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מטבחים מעוצבים שהם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים בהם מושם דגש מיוחד על ההיבט העיצובי והתאמתו גם לסגנון העיצובי המועדף על הלקוח וגם לקו העיצובי הכללי המאפיין את סביבת המגורים.

סוגי מטבחים מעוצבים

כאשר מדברים על מטבחים מעוצבים מדברים למעשה על מטבחים המגיעים בסגנונות עיצוב שונים, כאשר כל סגנון עיצובי מקבל פרשנות עיצובית אחרת על ידי החברה המייצרת את המטבחים. כפועל יוצא מכך, תוכלו למצוא מטבחים מעוצבים בסגנון קלאסי, מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני, מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי ומטבחים מעוצבים בסגנון אקלקטי שהוא למעשה סגנון עיצובי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב אהובים. סוג נוסף של מטבחים מעוצבים נכלל בקטגוריית מטבחי היוקרה שגם בה תוכלו למצוא מבחר גדול ומרשים של מטבחים מעוצבים המשלבים בתוכם אלמנטים יוקרתיים כאלו ואחרים.

מטבחים מעוצבים

מה ההבדל בין סגנונות העיצוב השונים?

ההבדל בין סגנונות העיצוב השונים של המטבחים הביתיים בא לידי ביטוי במספר נושאים, וביניהם:

  • חומרי הגלם מהם מיוצרים המטבחים -  במטבחים מעוצבים בסגנון כפרי נעשה שימוש בעיקר בעץ מלא וחומרי גלם טבעיים נוספים ואילו במטבחים מודרניים נעשה שימוש עיקרי בחומרי גלם מתכתיים.
  • הקו העיצובי של המטבח - במטבחים מעוצבים בסגנון מודרני נעשה שימוש בקווים נקיים וישרים ואילו במטבחים מעוצבים בסגנון כפרי נעשה שימוש בקווים "מעוגלים" יותר.
  • נראות המטבח - במטחים מודרניים כל יחידת המטבח היא יחידה מרכזית אחת ואילו המטבחים הכפריים משלבים בתוכם מספר מרכיבים המרוחקים זה מזה.

מטבחים מעוצבים משלב התכנון ועד שלב הייצור

כיום, יותר ויותר חברות לייצור מטבחים מאפשרות לכם ליהנות משירותי תכנון ועיצוב כחלק מקדים לתהליך הייצור. במקרים אלו, חברות לעיצוב מטבחים מתמקדות בהליך התכנון ועיצוב המטבח המותאם עבורכם באופן אישי, כאשר טכנולוגיות הייצור המתקדמות העומדות לרשות החברות המובילות בתחום ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות עיצוביות. עיצוב מטבחים במסגרת הליכי תכנון ועיצוב מקדימים מיושמים באמצעות תוכנות תלת מימד המאפשרות ללקוח ליהנות מתמונה כוללת של המטבח המתוכנן ובאופן זה ניתן לתכנן מטבחים המותאמים ללקוחות גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבט העיצובי.

אנחנו בחברת הרודס מטבחים עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, עיצוב ובנייה של מטבחים מעוצבים בכל סגנונות העיצוב האפשריים, כאשר פתרונות השירות המוצעים על ידינו לקהל הלקוחות כוללים גם שירותי ייעוץ והכוונה על ידי מעצבי מטבחים מובילים בתחומם. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מטבח ביתי מעוצב ומרשים ביופיו, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן לתיאום פגישת ייעוץ מקדימה ולא מחייבת.

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו