הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

הובלת מטבחים כולל פירוק והרכבה

שיפוץ של מטבח בבתים מחייב פירוק של המטבח הקודם והובלה והרכבה של המטבח החדש. מדובר במספר פעולות שיש לבצע בצורה יסודית ומקצועית על מנת שהתוצאה תהיה טובה. במאמר הבא נסביר על שלושת השלבים הללו ואיך הם מתבצעים בבית הלקוח.

שלב הפירוק – השלב הראשון בתהליך

השלב הראשון בדרך למטבח חדש הוא השלב של הפירוק. מדובר בשלב חשוב שיש לבצע ביסודיות, שכן בלעדיו לא ניתן להרכיב את המטבח החדש. המטבח הישן שהיה מקובע במשך שנים אל הקיר והרצפה, לא זז מהם, צבר לכלוך בין החריצים שאין לכם גישה אליהם וגם הקירות מסביב בסבירות טובה מלוכלכים או עם חריצים, סדקים ופגמים. על מפרק המטבח להסיר את כל חלקי המטבח בזהירות ואתם תוכלו להחליט האם למכור את המטבח למישהו אחר, במידה ומצבו טוב, או לחילופין, להיפטר ממנו. יכול מאוד להיות שתרצו לבצע מיד לאחר הפירוק שיפוצון קטן הכולל תיקון חריצים וחורים בקירות, צבע וניקיון.

שלב ההובלה – השלב השני שבו יגיע אליכם המטבח החדש

השלב הבא בתהליך הוא שלב ההובלה. זהו שלב קריטי וחשוב. על המובילים להביא אל הדירה את המטבח החדש מבלי שייגרם לו נזק בדרך או כאשר מעלים אותו אל הדירה. מדובר בעבודה זהירה ויסודית שכדאי לבצע באמצעות שירות הובלת מטבחים כולל פירוק והרכבה אצל הלקוח המתבצע על ידי חברה מוכרת שזה המקצוע שלה. בחברות אלו יש צוותי הובלה מקצועיים שמכירים את כל השלבים ויודעים איך לבצע כל שלב בצורה הטובה ביותר על מנת שתקבלו בסוף התהליך מטבח חדש, יפה וללא פגמים.

הובלה של מטבחים מתבצעת בזהירות יתרה, כאשר כל חלק עטוף בניילון פצפצים עבה אשר שומר על הארונות מפני פגיעות. כל חלק מעלים אל הדירה בנפרד ובדרך כלל באמצעות שני אנשי צוות שמבצעים זאת יחד.

שלב הרכבה – שלב חשוב המחייב ידע

בשונה מהרכבה של מיטה או ארון בגדים, הרכבה של מטבח מודרני משמעותית קשה יותר. ההרכבה מחייבת הכרות עם מבנה המטבח, חיבור בין מספר ארונות שאמורים להיות באותו הגובה, חיבור תקין של מסילות למגירות, איזון גובה בדלתות של ארונות וחיבור תקין של ידיות המטבח. העבודה מתבצעת בשלבים ועל המרכיב לדעת איך לבצע זאת בצורה יסודית ומקצועית. ברגע שההרכבה לא מתבצעת על ידי אדם מקצועי שיודע לעשות זאת, המראה של המטבח עשוי להיות פחות אסטטי, הדלתות והמגירות עשויות להיסגר בצורה לא טובה וכל ההתקנות שמתבצעות באמצעות קדיחה של ברגים, עשויים להביא לקדיחות מיותרות במקומות לא נכונים וחורים בעץ כתוצאה מכך.

כמה זמן לוקח תהליך של פירוק, הובלה והרכבה?

לרוב מבצעים את התהליך בשני ימים. יום אחד מקדישים לפירוק המטבח ויום נוסף להובלה והרכבה. במקומות שאין צורך בשיפוץ של אזור המטבח לאחר הפירוק, ניתן לבצע את הפעולות יום אחרי יום. במידה ויש לבצע שיפוץ, ניתן לקבוע את ההתקנה לאחר שהשיפוץ הסתיים.

זמן הפירוק עשוי לקחת כשלוש שעות עד ארבע שעות וזמן ההרכבה כשעתיים. זמן ההובלה תלוי כמובן במקום שאתם גרים בו ובכל מקרה תיקבע אתכם שעת הגעה מראש.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו