הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

צבעי מטבחים

בעבר רוב המטבחים היו בצבע לבן או אפור, אבל בשנים האחרונות יש פריצת דרך בנושא הצבעים ואפשר לראות שבכל בית קיים מטבח בגוון אחר והאחד יפה יותר מהשני.

גוונים שונים של צבעי מטבח

מטבחים בשלל גוונים

המעצבת מטבחים של הרודס מתכננים את המטבחים השונים בהתאמה לנראות הכללית של כל בית. אמורה להיות סינרגיה והרמוניה עיצובית בין המראה הביתי של הסלון ושל פינת האוכל, כיוון שהם בדרך כלל סמוכים למטבח.

המבחר של העיצובים של המטבחים הוא רב מאד, והמגמה של המעצבים היא להציע את האופציות המתאימות ביותר עבור כל לקוח כדי שהוא יבחר את האופציה הנראית המתאימה ביותר עבורו.

הגוונים המובילים בשנים האחרונות:

  • לבן חלק, מט, מבריק או עם עורקים בגוונים אחרים כמו שחור, אפור ועוד.
  • אפור יפהפה בהיר או כהה.
  • שחור דומיננטי שהפך להיות טרנדי מאד והוא יישאר כזה עוד שנים רבות.
  • גווני שמנת בהירים או כהים.
  • גווני חום, בהיר כמו שקד, בטונים גבוהים יותר כמו מוקה, עץ אלון וגוונים כהים יותר כמו דובדבן, וגם אגוז.
  • גווני פסטל מרהיבים כמו ירקרק וכחול.
  • שילוב של שני צבעי מטבחים כמו לדוגמה ארונות ומגירות בצבע לבן וקלפה בצבע אדום. או לחלופין מגירות בצבע ירקרק ושילוב של אלמנטים מעץ במראה הכללי של הריהוט.

שלל צבעים של מטבח מעוצב

מרקמים מיוחדים של מטבחים

עבור לקוחות רבים ההחלטה על צבעי מטבחים היא קשה ומאד מורכבת והם מתלבטים בין כמה וכמה אופציות. כיוון שהמטבח ישרת אותם שנים רבות הם מעוניינים שהצבע לא יהיה טרנד חולף אלא יהיה מתאים גם לעוד שנים רבות. לכן רבים מהם מעדיפים להזמין מטבח קלאסי בצבע בהיר.

לעומת זאת לקוחות אחרים מעדיפים מטבח מודרני שיהיה שונה ממטבחים אחרים וכך הם מבדלים את נראות המטבח שלהם על ידי שימוש בצבעים בולטים כמו אדום, כחול וירוק בגוונים בהירים או כהים מרהיבים.

אם התבלבלתם מההיצע הנרחב של צבעי מטבחים בכל גווני הקשת, המומחים של הרודס חברת מטבחים ישמחו לסייע לכם בבחירת האופציה המיטבית עבורכם. השאירו פרטים ואנחנו נתאם אתכם פגישה להכוונה ולמציאת הצבע שהוא הנכון למטבח שלכם.

אתם מוזמנים להתרשם מהקטלוג המלא של מטבחים המעוצבים שלנו באתר

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו