הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבח בצבע חום

אחת האופציות הנדרשות ביותר בתחום הריהוט הביתי הוא מטבחים בצבע חום, זאת כיוון שמדובר בצבע סולידי שמתאים לגוונים רבים נוספים והוא אהוב על לקוחות רבים. קו החשיבה הוא שמטבח לא מחדשים לעיתים קרובות ולכן הרצון של הלקוחות הוא להזמין ריהוט בצבע שהוא תמיד פופולרי ולא עניין של טרנד חולף. אצלנו בהרודס מטבחים תוכלו להתרשם ממגוון סגנונות ועיצובים למטבח החום העשויים מחומרים הכי איכותיים שתמצאו.

מטבח חום איכותי ומעוצב

מטבח מודרני בצבע חום

בחירה נכונה של מטבח חום 

ההיצע העכשווי של גוונים לצביעת חזיתות ארונות המטבח הוא עצום, עם זאת הצבע החום שולט בבתים רבים והמנעד הוא מגוונים בהירים של עץ אלון מלא טבעי ועד דלתות פורניר מושחם בצבע חום כהה כמו אגוז הקלאסי והיפהפה. כל לקוח בוחן את קשת הצבעים ומחליט להתמקד בגוון שנראה לו המתאים ביותר עבורו, בהיר, כהה יותר, בעל גוון אדמדם כמו חמרה או כהה מאד על גבול הצבע השחור.

ראו גם על מטבח סהרה

היתרונות של מטבח בצבע חום

לאופציה של מטבחים בצבע חום יש הרבה מאד יתרונות:

  • אפשר לשלב שני גוונים באותו המטבח, כמו לדוגמה החזיתות בגוון מסוים והמסגרת, המדפים או השולחן בגוון אחר.
  • אפשר לשלב בין הארונות הסגורים גם ארונות פתוחים, ארונות עם סגירה באמצעות דלתות זכוכית אשר מוסיפות יופי קלאסי וייחודי.
  • אפשר להזמין חזיתות בגווני לבן, שמנת, מוקה או כל צבע בהיר אחר ולשלב בחלל גם ארונות בגדלים שונים או מגירות שהם יהיו בצבע חום.
  • מטבחים של הרודס בצבע חום משרים בבית אווירה נעימה, ביתית וחמימה.
  • אפשר להזמין מטבח חום בגוון זה בכל אחד מהסגנונות העיצוביים, כפרי, קלאסי, מודרני וינטג' ועוד.

שולחנות ואי למטבח חום

לקוחות רבים מעוניינים להוסיף למטבח שלהן דלפק שיהיה גם שולחן עבור בני הבית וגם משטח עבודה נוסף. אפשר להזמין את האי למטבח בכל גוון רצוי ולהתקין מעליו פלטה מאסיבית העשויה מעץ.
או אפשר להזמין שולחן בגובה רגיל שהוא המשך לארונות המטבח והוא בגוון אחר של חום, כדי ליצור ניגודיות אשר יוצרת צבעוניות מדהימה בכל הזמנה של מטבח בצבע חום.

הצבע חום מאפיין מטבחים בסגנון כפרי או כפרי מודרני שבהם החזיתות צבועות בצבע חום או שמותקנות עליהן פלטות של פורניר. לחלופין אפשר להזמין חזיתות שיש בהן מסגרת פנימית עם חריץ ליצירת מראה יוצא דופן.

מטבח בצבע חום מעוצב

מטבח חום מודרני איכותי

מטבח בצבע חום על רצפת פרקט

האווירה של העץ מתמזגת נפלא עם רצפת פרקט שהיא עשויה מהחומר הייחודי PVC שהוא דמוי עץ. יש אפשרות לבחור דוגמה מרשימה מתוך אין ספור דגמים כשהמוביל הוא דגם פישביין המזכיר את הנראות של אדרת הדג כיוון שמדובר בסטריפים אלכסוניים. מדובר בהתקנה של משטחים העשויים מחומרי איטום והם ייעודיים למטבחים שיש בהם לא אחת לחות גבוהה לאור התבשילים.

אף על פי שיש חום ולחות במטבח, הדבר אינו משפיע על המרבדים דמויי פרקט ולא על המטבחים אשר מיוצרים בטיב מעולה ובאיכות גבוהה ומקצועית על ידי המומחים של הרודס חברת מטבחים.

השלמת הנראות של המטבח חום

מטבחים בצבע חום הם יפהפיים אך כדאי להוסיף להם אקססוריז שמעניקים להם טוויסט ייחודי. זו הסיבה שהלקוחות בוחרים פריטי פרזול כמו ידיות קטנות עגולות, רוחביות, או ארוכות מאד לאורך כל הארונות.
אפשר להזמין אותם מפלסטיק בצבע חום או דווקא בצבע מנוגד כמו נחושת, ברזל, אלומיניום ועוד.

זה הזמן לשוחח אתנו ולבצע יחד סיעור מוחות לגבי המטבח המעוצב החדש שלכם. כל גוון מעניק מראה מרהיב לבית כולו ובמיוחד לחלל המטבח אשר בדרך כלל משתלב בנראות עם החללים הצמודים שהם הסלון ופינת האוכל.
אנחנו ממתינים לשיחת הטלפון שלכם כדי שתוכלו ליהנות מהמראה הקסום ומהפונקציונליות של המטבח.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו