הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

חידוש מטבחים בראשון לציון

בעלי נכסים רבים אשר גרים באותה הדירה שנים רבות מעוניינים לבצע שיפוץ בבית כולו או רק במטבח. זה קורה כאשר הצרכים משתנים, או כאשר יש רצון לרענן את הנראות בחללים השונים.
במאמר זה נעסוק על הצורך בחידוש מטבח, תהליך השיפוץ ולמה לחם לבחור בחברת הרודס לחידוש המטבח שלכם בראשון לציון.

הצורך של חידוש המטבח בעיר ראשון לציון

בתחילת הדרך רווקים או זוגות צעירים המתגוררים בראשון לציון נהנים מהמטבח הקיים כיוון שהוא מתאים לצורך המינימלי שלהם. אך כאשר מתווספים ילדים ומגיעים אורחים לעיתים תכופות, המטבח כבר לא פונקציונלי ויש לחשוב על חידוש מטבחים בראשון לציון כדי להתאים זאת לצרכים העכשוויים.

המומחים של הרודס חברת מטבחים מסוגלים לנצל באופן מלא את השטח הקיים כדי להעניק לבני המשפחה את כל המרחבים הנחוצים, שטחי האחסון, הוספת אי ויצירת מטבח שהוא נוח ונעים ביותר לשימוש יום יומי.

חידוש מטבח מודרני לבן בראשון לציון - הרודס מטבחים

שלבים אפשריים לשיפוץ מטבח חדש

  1. אם יש אפשרות להוסיף שטח למטבח כדי להגדיל אותו, כמו לדוגמה על ידי הוספת מרפסת השירות לאחר קבלת היתר בנייה וכך החלל יהיה גדול באופן משמעותי ותואם את ההתנהלות המשפחתית.
  2. בדיקה ורישום של כמות ארונות המטבח שיש צורך לבנות, וזאת על פי הכמות של כלי הבית, והרגלי רכישת המזון כדי להקים מזווה.
  3. בדיקה זהה מבצעים גם עבור כמות המגירות הנדרשת, עמוקות עבור הסירים והמחבתות, רחבות עבור אביזרי המטבח השונים, סכו"ם, כלים חד פעמיים, צלחות, כוסות ועוד.
  4. כאשר המסגרת הזו מוכנה, המומחים של הרודס העוסקים בחידוש מטבחים בעיר ראשון לציון מבצעים את החישובים ההנדסיים כדי למצוא את המיקום האופטימלי עבור האי מטבח כך שיהיה נוח להציב סביבו את כמות הכיסאות הנחוצה, וגם להקים מתחתיו ארונות אחסון נוספים עבור פריטים שהשימוש בהם אינו תדיר.
  5. בנוסף לכך מתאמים את המיקומים האופטימליים עבור מדיח הרגיל הסטנדרטי או האינטגרלי, תנור אפייה בגודל סטנדרטי או רחב יותר, כירים אינדוקציה או סטנדרטיות הפועלות על גז או על חשמל.
  6. כל הנושאים האלו הם אקוטיים כדי להכין מראש את תשתיות המים, החשמל והגז.

שינויים בחללי הבית עבור השדרוג המטבח

לא אחת לצורך שיפוץ מטבחים בראשון לציון מבצעים שינויים הנדסיים בתוך הבית, במיקום של שני חדרים לדוגמה מקבעים את המטבח החדש ואילו המיקום של המטבח הישן הופך להיות חדר עבודה וכו'.
זה קורה כאשר הילדים הם בוגרים והם עוזבים את הבית כך שנותרים בו חדרים ריקים ולא מנוצלים.

שיפוץ מטבח בראשון לציון - הרודס מטבחים

בחירה נכונה של חברה לחידוש מטבחים בראשן לציון

כל שיפוץ בבית כרוך בעלויות גבוהות והמטרה היא שיהיה זה פרויקט שיאפשר ליהנות מהמטבח החדש לאורך שנים רבות. לכן המגמה היא לחפש חברה אשר מתמקצעת בנושא שיפוץ וחידוש מטבחים בראשון לציון אשר פועלת החל משלבי הייעוץ, דרך תכנון מיטבי ועד ביצוע מושלם. מעבר לכך יש חשיבות עצומה בקבלת הסברים לגבי העיצובים השונים הקיימים במטבחים, כדי שהלקוחות יחליטו מהו העיצוב הנכון עבורם.

כשמדובר בחברת הרודס מטבחים שהיא חברה מובילה שעוסקת בתחום חידוש מטבחים בראשון לציון אפשר להזמין אצלה:

לכן הלקוחות מבקשים מחבריהם ומקרובי המשפחה שלהם המלצות על חברה שעוסקת בתחום חידוש מטבחים בראשון לציון וכאשר הם נפגשים עם היועצים המקצועיים של הרודס מטבחים שיש להם רזומה עשיר בייצור כל סוגי המטבחים, הם מבינים שהגיעו למקום המתאים ביותר עבורם.

הקמה של מטבח חדש הוא צעד משמעותי עבור כל משפחה, לכן אם אתם גרים בראשון לציון והסביבה השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח להעניק לכם את כל המעטפת הנדרשת של שיפוץ וחידוש המטבח כדי שתיהנו תמיד מהשימוש במטבח יפהפה ופונקציונלי.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו