הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבח בצורת ר - תכנון ועיצוב קפדני של מטבח ר

המטבח הוא לב ליבו של כל בית ולכן הוא אמור להעניק לבני הבית את כל האפשרויות הנחוצות להם בנושא בישול, אפייה והכנת האוכל.

עדיפות להקמת מטבח בצורת ר

בשנים האחרונות לקוחות רבים הבינו את היתרונות הרבים של תכנון מטבח בצורת ר, כיוון שאופציה זו מאפשרת ניצול מיטבי של כל השטח המוקצה למטבח. בקטגוריה זו יש דגמים חדשים ומרהיבים של מטבחים מעוצבים

ההיצע הגדול מאפשר לכל לקוח לבחור את האופציה שהיא הנכונה ביותר עבורו וכך ליהנות מהאפשרות המיטבית עבורו ביום יום וגם בעת ההיערכות לקראת האירוח של האנשים היקרים לו.
עיצוב מטבח בצורת ר אפשרית לביצוע בכל גודל של מטבח וצורה זו מעניקה את היכולת לניצול של מלוא השטח על ידי הצבה של ארונות מטבח פרקטיים שישמשו כמקומות אחסון אידאליים הן עבור מזון והן עבור כלי האוכל.
אפשר ליהנות ממערך זה במטבחים קטנים שהם מלבניים או מרובעים וגם כאשר יש שטח גדול בחלל המטבח והוא מאפשר יצירת מטבח בצורת ר עם אי קומפקטי שהוא משטח עבודה נוסף או דלפק לארוחות עבור בני המשפחה.

מטבח מעוצב לבן בצורת ר

מטבח כחול בצורת ר מעוצב

יתרונות של מטבחים בצורת ר

מי שעובר לדירה חדשה או מרענן את הנראות של הבית הנוכחי שלו, פונה למומחים של הרודס חברת מטבחים כדי לשמוע על החידושים בתחום המטבחים, כמו לדוגמה:

1.תכנון מיטבי של מטבח בצורת ר שיש בו מגירות רחבות הנטרקות לבד עבור סירים ומחבתות.

2.שפע של מגירות נוספות רחבות או צרות לאחסון פריטים שונים.

3.מזווה גבוה ונוח מאד לתפעול יום יומי.

4.שילוב של כל המכשור החשמלי באופן נוח, מדיח כלים, מקרר, תנור אפייה בגדלים הרצויים.

5.בחירה של הסגנון העיצובי המתאים לקו העיצובי של הבית כולו.

מטבח פרובנס לבן שמנת בצורת ר

מטבח כפרי מעוצב בצורת ר

בחירה של מטבח בצורת האות ר

בבתים רבים הצורך הוא להזמין מטבח בצורת ר כיוון שבדרך זו התוצאה תהיה אופטימלית של מטבח מרשים, יפהפה ופונקציונלי. כאשר יש מרחב, גם אם יש כמה אנשים שעובדים במקביל במטבח, הם אינם מפריעים זה לזה.

קיימת חשיבות רבה למיקום של כמה פריטים חשובים כדי ליצור משולש נוחות בין הכיור והברז מעליו, לבין תנור האפייה ולבין המקרר. כאשר יש מרווח של שטח ביניהם בזכות מטבחים בצורת ר' קל מאד לבצע את המטלות בכל מטבח.

ההרכב של מטבח ר חדשני

אם קיים חלון באחד מקירות המטבח, ימוקם מתחתיו ארון רחב וגדול שיש בו כמות גדולה של מגירות. הן מגירות צרות לתבלינים, מגירות רחבות לסכו"ם ולאביזרים נוספים במטבח, מגירות עמוקות לסירים למכסים ולמחבתות.
את המדיח ממקמים בסמוך לכיור וכך נוח מאד להעביר את הכלים המלוכלכים מהכיור למדיח.

אם אחד הקירות הוא ללא חלונות, ימוקמו בו ארונות אחסון עליונים כמו קלפות או לחלופין ארון מזווה גבוה שהוא מחולק למגירות פנימיות רבות וכך נוח מאד לאחסון בו את כל המוצרים על פי הסדר הנוח ביותר לבעלי הנכס.

אי למטבח בגנון כפרי בצורת ר

אי במטבחים המודרניים והקלאסיים בצורת ר

לאור הנוחות הרבה של אי במרכזו של המטבח, לקוחות רבים מעוניינים בתוספת זו. המבנה האידאלי עבור בנייה של אי עגול או מרובע, הוא מטבח בצורת ר ולכן נוצר בדרך זו ניצול מקסימלי של השטח. לאחר בחירת הסקיצה האידאלית לכל מטבח, אפשר לבחור את גוון העץ, את הידיות ואת האלמנטים הנוספים. הקו העיצובי של מטבחים בצורת ר' הוא רחב. אפשר להתמקד בסגנון מודרני, קלאסי, פרובנס או כל סגנון אחר שמדבר אל הלקוחות הספציפיים.

מטבח ר אידאלי לכל בית

הזמנה של מטבח ר מותאמת למידות של כל חלל ואין זה פרויקט שמבצעים לעיתים תכופות אלא רק אחת לכמה שנים. זו הסיבה שיש לבחון את הנושא מכל היבטיו תוך קבלת סיוע מקצועי מהמומחים של הרודס שמעניקים הכוונה תוך הצגת מגוון גדול של אפשרויות של מטבחים בצורת ר. מעוניינים לבצע יחד סיעור מוחות? השאירו את הפרטים שלכם ונשמח להיפגש.

שאלות ותשובות בנושא מטבחים בצורת ר

1.מה היתרונות של מטבח בצורת ר?

מטבח בצורת ר מאפשר ניצול מיטבי של כל השטח המוקצה למטבח. הוא יכול להתאים למטבחים בכל גודל, ויש לו מגוון רחב של אפשרויות עיצוב.

2.איזה סוגים של מטבחים בצורת ר קיימים?

קיימים מטבחים בצורת ר בעיצובים שונים, כגון מטבחים כפריים, מודרניים, קלאסיים, יוקרתיים ומוארים.

3.מה חשוב לקחת בחשבון בעת תכנון מטבח בצורת ר?

חשוב לקחת בחשבון את גודל המטבח, את צורתו, את סגנון העיצוב הרצוי ואת הצרכים של המשתמשים.

4.מה המחיר של מטבח ר?

המחיר של מטבח ר משתנה בהתאם לגודל, לעיצוב ולחומרים המשמשים בייצור.

5.האם ניתן להוסיף אי למטבח בצורת ר?

כן, ניתן להוסיף אי למטבח בצורת ר. האי יכול לשמש כמשטח עבודה נוסף, משטח לאכילה או אפילו כמקום אחסון. עם זאת, חשוב לוודא שהאי לא יפריע לתנועה במטבח.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו