הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

ייצור מטבחים

אחד הפרויקטים המורכבים עבור דירה חדשה או בעת שיפוץ בית הוא הקמה של מטבח חדש. זו הסיבה שכל לקוח בוחן כמה וכמה אופציות של ייצור מטבחים, כדי לקבל החלטה על הספק הטוב ביותר למטרה זו.
במדריך הבא נעבור על האפשרויות של ייוצר מטבחים, תהליך ותכנון הייצור ולמה כדאי לכם לבחור בהרודס כחברה מובילה לייצור מטחים.

אפשרויות של ייצור מטבחים

כאשר הלקוחות בוחנים כמה אפשרויות של ספקי רהיטים למטבח הם בוחרים באופציה של הרודס חברת מטבחים כיוון שיש כמה נקודות שהן אקוטיות עבורם כמו לדוגמה:

  • מפעל איכותי אשר מייצר ארונות מטבח תוך שימוש בעץ מעולה כמו לדוגמה עץ סנדויץ' שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות.
  • מתכננים מובילים בעלי חוש יצירתי שמסוגלים לתת מענה מושלם לכל חלל תוך ניצול מלוא השטח שלו.
  • שיטות עבודה חדשניות של ייצור מטבחים במפעל תוך ביצוע מדויק ביותר.
  • חדשנות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
  • היצע הכולל סוגים שונים של מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות ותוך חשיבה התואמת את הצרכים של כל לקוח ולא ייצור שבלוני ומקובע של הארונות במטבח.

ההרכב של ארונות המטבח החדשים בייצור

בפגישה הראשונה של מומחי הרודס מטבחים עם בני המשפחה, הם רואים את המטבח הנוכחי ומבינים מבני המשפחה אם הצורך שלהם הוא לכמות גדולה יותר של ארונות ושל מגירות, או לחלופין הם מסתפקים במטבח קטן יותר. בהתאם לכמות כלי האוכל והאביזרים מתקבלת החלטה על כמות הארונות שיש לייצר, כמות המגירות והסוגים שלהן.

בשנים האחרונות המגמה היא לשלב הרבה מגירות במסגרת ייצור מטבחים כיוון שהסתבר שזוהי השיטה הנוחה ביותר לאחסון ולשימוש יום יומי של מוצרים כמו כוסות, ספלים, צלחות בגדלים שונים המונחות בערמות במגירות העמוקות, סכו"ם, אביזרים כמו תרוודים, כלי אפייה ועוד.

קו החשיבה הוא להכין מראש את הייעוד של כל ארון מטבח ובהתאם לכך לקבוע את המידות שלו עבור ייצור של מטבחים. לדוגמה ארון מטבח בעל מדפים עבור אחסון של מוצרי חשמל קטנים כמו טוסטר, מצנם, מיקסר, בלנדר ועוד. כאשר הכלים האלו יאוחסנו באופן קבוע בארון, משטחי העבודה יהיו ריקים והדבר יוסיף לכל מטבח יופי וגם הנראות שלו תהיה גדולה יותר.

ייצור מטבחים בהתאמה אישית

תכנון של מזווה במטבח במהלך הייצור

הרגלי הקנייה של מוצרי מזון הם שונים לכל משפחה, לכן המומחים של הרודס מטבחים בודקים נתון זה לפני שלב הייצור כדי לתכנן את המזווה המתאים ביותר על פי הרגלי הקניות. יש משפחות שזקוקות לכמה מגירות רחבות לאחסון קופסאות המזון כמו אורז, פסטה, תבלינים ועוד. ואילו משפחות אחרות יסתפקו בכמות קטנה יותר של מגירות במזווה.

הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה נוח לאחסן מזון במזווה, לאפשר גישה נוחה ושתמיד אפשר יהיה לראות איזו כמות קיימת מכל מוצר ולכן המגירות הפונקציונליות ביותר שמתוכננות עבור ייצור מטבחים הן רחבות ושקופות ולא גבוהות מדי כך שיהיו בגובה של האנשים הממוצעים.

ייצור מטבחים מקצועי ואמין זה רק עם הרודס מטבחים

ייצור מטבחים הוא נושא מקצועי ביותר וכאשר מדובר בחברה וותיקה כמו הרודס מטבחים אשר מעניקה ללקוחות את מלוא המעטפת הם נהנים מליווי מקצועי של צוותים מיומנים ובעלי מוניטין עשיר בנושאים כמו תכנון יצירתי, עיצוב מוקפד של המטבח, ייצור מדויק על פי הסקיצה הסופית שעליה הוחלט, רעיונות מקוריים וחדשניים וניצול מטבי של השטח, כדי ליצור נוחות מקסימלית בכל מטבח יפהפה בסגנון כפרי, קלאסי, נורדי, ווינטג', מודרני ועוד.

ההחלטה על הזמנת רהיטים חדשים למטבח, אי יפהפה, משטחי עבודה, פרזול ועוד היא החלטה לא פשוטה הכרוכה גם בסכומים כספיים גבוהים. אנחנו כאן כדי להעניק לכם תמורה מלאה לכספכם.
דברו אתנו ונשמח להיפגש בהקדם כדי לממש את החלומות שלכם בייצור מטבח חדש ואיכותי.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו