הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבח סהרה

האקלים הים תיכוני בישראל מוביל לקוחות רבים לבחור את מטבח סהרה כמטבח הבא שלהם בביתם החדש או המשופץ. אצלנו בהרודס מטבחים תוכלו להתרשם ממבחר סגנונות עיצוביים שונים עבור מבטחי סהרה בגימורים הכי איכותיים שתמצאו ובהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

מטבח סהרה מעוצבמטבח סהרה מעוצב

אלמנטים מהותיים לתכנון מטבח סהרה איכותי

כאשר מכינים את הסקיצות של המטבח סהרה מתייחסים המתכננים לכמה וכמה אלמנטים כמו לדוגמה:

  1. ייצור ארונות מטבח בכמות הנדרשת בכל בית על פי גודלה של המשפחה ובהתאם להרגלי האירוח שלהם. המטרה היא לקבע מראש אילו פריטים יאוחסנו בכל ארון כמו מזווה עבור מוצרי המזון, ארונות עבור כלי האוכל, קופסאות האחסון, מכשירי חשמל קטנים ועוד.
  2. כמו כן על פי התוכניות בשטח מחליטים על המיקומים הנכונים ביותר עבור המגירות הרחבות המגירות הצרות, עגלות לבקבוקים ואפשרויות רבות נוספות.
  3. כאשר מדובר על מטבחי סהרה חזיתות הארונות והמגירות ייצבעו בדרך כלל בצבע מדברי בהיר או כהה, על פי טעמם האישי של בעלי הנכס.
  4. יתוכננו מראש המיקומים להצבת מקרר בגודל הנדרש, תנור אפייה בגודל סטנדרטי או ברוחב של 90 ס"מ, מדיח אינטגרלי הכולל דלת חזיתית או בלעדיו.
  5. משטחי העבודה של מטבח סהרה עשויים להיות משטחי אבן, קוראן או שיש קיסר. ההעדפה היא תמיד למוצרים טבעיים ולא סינתטיים כדי להעצים את תחושת הביתיות.
  6. אי במטבח הוא פריט רצוי ביותר וכמעט בכל מטבח אפשר לראות אותו במרכזו או באחת הפינות בהתאם למידות של המרחב. סביבו יוצבו כמה כיסאות בר גבוהים או נמוכים יותר וגם הם יהיו בדרך כלל בגווני אדמה או לחלופין בצבעים שמשתלבים עם צבע זה.
  7. לתאורה יש חשיבות עצומה ומעצב המטבחים ממקד גופי תאורה מעל משטחי העבודה כדי ליצור נוחות מקסימלית בעת העבודה במטבח. מעבר לכך יוצבו גופי תאורה נוספים מעל הדלפק, ובחלל כולו.

 

עיצוב מטבחי סהרה של הרודס מטבחים

הייחודיות של מטבח סהרה של הרודס מטבחים

מעצבי המטבחים של הרודס מטבחים כבר מתכננים לאורך שנים רבות אופציות של מטבח סהרה עבור הלקוחות השונים. הקו העיצובי הוא החשיבה על מדבריות בגדלים עצומים, מקומות צחיחים, השמש אשר יוקדת במקומות הנידחים האלו לאורך כל היום ובעיקר צבעי האדמה כמו חום חמרה, צבע של חול הדומה לחול בשפת הים ובגוונים רבים נוספים.

המעצבים הווירטואוזים דוגלים בהקמת מטבח סהרה כדי ליצור בכל בית שלווה, נינוחות ותחושה של חמימות ביתית. האווירה המדבר והצבעים השקטים ולעיתים העזים, יוצרים שילוב מנצח אשר מתאים לסוגים שונים של משפחות. בבתים שבהם גדלים ילדים קטנים וגם חיות מחמד, בדירות של אנשים מבוגרים וגם בדירות של רווקים ורווקות.

מטבח סהרה מעוצב מבית הרודס מטבחים

בחירת חומרי גלם איכותיים לעיצוב מטבח סהרה 

עיצוב מטבח והקמתו הוא תהליך שמתרחש רק אחת לכמה שנים ולכן המתכנן של הרודס מטבחים מציע תמיד להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר כדי ליהנות ממטבח זה לאורך שנים רבות.
ברוב המקרים הלקוחות מבינים את חשיבות העניין ולכן הם זורמים עם קו זה ומקבלים החלטות על שילוב עץ ברמה גבוהה, צביעה איכותית והוספת אקססוריז שמעניקים טוויסט מיוחד למראה הכללי.

עיצוב מטבחי סהרה של הרודס מטבחים

מטבח סהרה מעוצב מבית הרודס מטבחים

אז למה אתם צריכים לבחור במטבח סהרה של הרודס מטבחים?

מה שהופך את המטבח שלנו לכל כך מיוחד נובע מכמה סיבות ותירונות:

  1. תכנון מוקפד: אנו בהרודס מטבחים מתכננים את המטבח סהרה בהתאם לגודל המשפחה, הרגלי האירוח וצרכים ספציפיים.
  2. צבעים מדבריים מיוחדים: חזיתות הארונות והמגירות של המטבחים שלנו נצבעות בגווני אדמה בהירים או כהים, בהתאם לטעמכם האישי.
  3. משטחי עבודה איכותיים: אנו בהרודס מטבחים מציעים מגוון משטחי עבודה מאבן, קוריאן או שיש קיסר, תוך העדפה למוצרים טבעיים.
  4. אי מטבח מזמין: אי מטבח מרכזי, בגווני אדמה או צבעים משלימים, יהפוך את המטבח שלכם למרכז החברתי של הבית.
  5. תאורה נכונה: גופי תאורה מעל משטחי העבודה ומעל הדלפק יאפשרו לכם לעבוד בנוחות וליהנות מהמטבח.
  6. חומרי גלם איכותיים: אנו בהרודס משתמשים בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר כדי להבטיח עמידות של המטבח לאורך שנים.

מטבח סהרה של הרודס מטבחים מעניק לכם:

  1. תחושת שלווה וחמימות ביתית.
  2. עיצוב ייחודי המושפע מנופי המדבר.
  3. התאמה מושלמת לכל סגנון בית ולכל גודל משפחה.

רוצים לדעת יותר על מטבחי סהרה שלנו? צרו קשר עוד היום ואחד המעצבים של הרודס מטבחים ישוחח אתכם בהקדם כדי לקדם מהלך זה אתכם.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו