הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

השפעת מטבחים על עיצוב פנים הבית

אם בעבר מטבחים היו כחדר נסתר בפני עצמו בחלל הבית, כיום הדבר הוא שונה לחלוטין. בבנייה המודרנית של היום, המטבח ברוב המקרים ממוקם בסמוך לכניסה לבית ובדרך כלל הם באותו חלל של הסלון. עצם העובדה כי המטבח הוא כחלל פתוח שעליו ניתן להשקיף מכל מקום, מצריך מדיירי הבית להשקיע רבות בעיצוב שלו וליצור מטבח שיהיה גם מרשים מבחינה עיצובית ובעל קשר ישיר לעיצוב הכולל של הבית וגם מטבח פרקטי ובעל מגוון שכלולים ממיטב הטכנולוגיה המתפתחת.

אם כך, ניתן לומר כי לעיצוב המטבח יש השפעה רבה על עיצוב הכולל של הבית. החלפת מטבח, הוא לא דבר שמבצעים בשגרת היום יום, אלה לפחות אחת לעשר עשרים שנה אם לא יותר, כך שאם יתמזל מזלכם ויש לכם את התקציב המתאים לשדרוג המטבח, עליכם לתכנן בקפידה כל שלב ושלב על מנת לקבל מטבח מושלם בדיוק כפי שאתם רוצים.

מה חשוב לדעת לפני שמחליפים מטבח?

כיום, יש לא מעט חברות אשר מציעות את הדבר הבא בתחום מטבחים בעיצוב פונקציונלי וחדשני, אך טרם בחירת החברה, עליכם להבין כי לעיצוב המטבח יש משקל כבד לעיצוב פנים של הבית ולשהות שלכם בו. לכן, חשוב לבצע כמה שלבים מקדימים שיסייעו לכם לבחור את המטבח המושלם: ראשית, כדאי לעיין בקטלוגים ומגזינים שונים אשר מציעים מגוון רב של עיצובים יוקרתיים מסגנונות שונים ופשוט לבחור את הסגנון הרצוי, אך בהתאמה לשאר האלמנטים בבית. מבין העיצובים השונים תוכלו למצוא – מטבחיים איטלקיים, אירופאיים, מודרניים, כפריים, סגנון וינטאג' עם נגיעות מודרניות, סגנון נקי קלאסי ונראה כי הרשימה עוד ארוכה.

בחירת כסאות למטבח ולפינות אוכל

בעת עיצוב המטבח יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים בתחום העיצובי, בין היתר מומלץ להשלים את העיצוב של המטבח באמצעות כסאות מהממים עם עיצוב תואם למטבח ולפינת האוכל. כסאות לפינת אוכל ניתן לעצב בהתאמה לסגנון העיצובי אותו בחרתם.

לאחר שבחרתם את הסגנון שאתם רוצים, כעת עליכם להתמקד בחומרים איתם תרצו לאבזר את המטבח שלכם. תוכלו לבחור בין מגוון סוגי חיפויים, חומרים שונים לארונות ולחיפוי הדלתות, מוצרי פרזול, ברזים, קרמיקה, ריצוף, ברזים ועוד מבחר רב של אביזרים העשויים מחומרים שונים. כפי שאמרנו, מטבח לא רוכשים כל יום, כך שאם תרצו ליהנות ממנו לאורך שנים רבות, חשוב לבחור בחומרים איכותיים ביותר ללא פשרות.

למידע נוסף : חידוש מטבחים / מטבחים בעיצוב לבן

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו