הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

שיפוץ מטבח

שיפוץ מטבח מטבח הוא לב ליבו של הבית, בו מתרחשת פעילות רבה. בבתים שונים יש צרכים שונים מהמטבח, אך לרוב הוא ישמש גם לצורך הכנת אוכל, לצורך אחסון פרטי מזון וכלי מטבח ולא פעם משמש המטבח להתכנסויות וישיבה משותפת לארוחה.

מדוע לשפץ מטבח

לעיתים מדובר על מטבח ישן אשר התבלה עוד יותר עם השנים, והמראה שלו כבר לא מספק לפי טעמכם. שיפוץ של מטבח יכול לנבוע מכך שההרכב המשפחתי השתנה, והמטבח כבר לא מתאים לצרכים החדשים. סיבה נוספת לשיפוץ במטבח היא רצון לשדרג את עיצובו, או להתאים אותו לשינוי עיצובי כולל שנעשה בבית.

לבחירת מטבחים מעוצבים כנסו לקטלוג שלנו דגמי 2023

מבצעים שיפוץ מטבח

שיפור המטבח ברמות שונות

עבודת שיפוצים במטבח יכולה להתבצע בכמה וכמה רמות, בהתאם לצורך ולתקציב המוקצה לנושא. כל שינוי ושדרוג יכול לשפר את מראה המטבח ונוחות השימוש וההנאה ממנו.

  • שיפוץ כולל במטבח – במקרים בהם המטבח הנוכחי כבר אינו מתאים לצרכים, מומלץ לשקול שיפוץ מטבח יסודי. שיפוץ זה יכלול שלב תכנון והגדרת הצרכים החדשים. מטבח אשר שימש בעבר זוג כנראה לא יספק את צרכי משפחה עם ילדים. כאשר נעשית עבודת שיפוץ כוללת במטבח ניתן להגדיר מחדר אזורי אחסון, משטחי עבודה, הגדרת אי במרכז המטבח, תכנון אזור בישול, טיגון או אפיה, כך שהמטבח יהיה פרטי לסגנון העבודה בו. שיפוץ כזה יכלול לא פעם ריצוף מחדש של המטבח ליצירת התאמה עם הסגנון העיצובי החדש, עבודות חשמל, תאורה וצנרת.
  • שדרוג ארונות מטבח – רמה נוספת של שיפוץ מטבח יכולה להיעשות על ידי שינוי ושדרוג של הארונות. בשיפוץ מסוג זה לא יבנה המטבח לחלוטין מחדש, רק יותאמו בו מחדש אפשרויות אחסון. בנייה של ארונות מטבח יכולה מאוד לשדרג גם את המראה הוויזואלי של המטבח וגם את נוחות השימוש במטבח.
  • החלפת דלתות ארונות מטבח – יש מצבים בהם המטבח מתאים עדין לצרכים הנוכחיים, וארונות המטבח מספקים את המענה הדרוש, בכמות, גודל והחלוקה הפנימית שלהם. אך עם השנים חלה התבלות בדלתות הארונות, דבר המשפיע על המרא הכולל, והופך את המטבח לבעל מראה מיושן. במקרה זה ניתן לבצע שיפוץ קל, הכולל החלפה ושדרוג של דלתות ארונות המטבח.
  • טרנדים מובילים בשיפוץ של מטבחים

מטבח מודרני ייחודי וחדשני

ביצוע עבודות שיפוצים במטבח ע"י קבלן שיפוצים יכול להיות הזדמנות לכלול בו מוטיבים עיצוביים מתקדמים. כיום ישנם מספר טרנדים מובילים הנהוגים בנישת מטבחים מעוצבים בסגנונות שונים. אחד האלמנטים המובילים במטבחים עדכניים כולל שימוש בשיש. שיש יוצר מראה יוקרתי וחדשני, ומאפשר שדרוג משמעותי של מראה הבית כולו. אלמנט נוסף חדשני כולל הכנסה של צבעוניות באמצעות "זריקת צבע" בנקודות שונות במטבח על ידי חיפוי, צבע קיר, או משטח שיש צבעוני. יצירת קונטרסט אל מול משטחים אפורים או לבנים, אשר מחייה את מראה המטבח כולו.

למידע נוסף : מטבח מודרני / מטבח כפרי

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו