הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

עיצוב מטבח משפחת שמחה- מטבחי הרודס (8)

עיצוב מטבחים ומה שבניהם

אם בשעה טובה עברתם לבית חדש ואתם מעוניינים לעצב את המטבח, כדאי לכם לדעת כי עיצוב מטבחים הינה תורה שלמה. בעת מעבר לבית חדש או בעת רצון להתחדש במטבח יפה לא תמיד יודעים כיצד לעצב את המקום, מה שמוביל לעיתים לאי סדר. על מנת לצאת מהבלגן ולראות את היופי במטבח ישנם מספר דברים שיש להביא בחשבון:

  • התייחסות למטבח כסביבת עבודה: בשנים האחרונות המטבח קיבל מקום של כבוד בשל תכניות הבישול השונות בטלוויזיה, מה שגרם לרבים לחשוב כיצד ניתן לעצב את המטבח קצת אחרת. כפי שכבר הזכרנו, תחום עיצוב מטבחים כולל לא מעט נושאים, אבל חשוב מאד בעת ההחלטה להתייחס למטבח כאל סביבת עבודה. בדיוק כפי שאתם מקדישים זמן לעצב את סביבת העבודה שלכם במקום העבודה, כך יש להתייחס גם לעיצוב של מטבחים. מה הכוונה? הרעיון המרכזי הוא לאפשר סביבה נוחה כזו המאפשרת לכם להגיע ממקום למקום ללא צורך לרוץ. כמו כן, בשל החשיבות יש למקם את הכיור בין המקרר לכיריים.
  • תכנון: אם הזכרנו את הפרמטר של סביבת עבודה, הרי יש חשיבות רבה לתכנן היכן יונח כל פריט ופריט על מנת לאפשר סביבת עבודה נוחה. כך למשל, את כל הכלים אשר אתם עושים בהם שימוש לעיתים קרובות יש להניח בקרבת מקום הבישול כך לא תצטרכו לרוץ ממקום למקום ותדעו היכן בדיוק כל דבר מונח. באשר לעמדת הקפה,  יש להניח את הקומקום בקרבת הכיור ואחר כך למקם את הספלים. כפי שהזכרנו, כיום המטבח הוא לא רק מקום שמבשלים בו אלא יותר מכך וחשוב מאד לדאוג לכך שיהיה מספיק מקום.
  • חשיבותן של מגירות: אמנם בכל מטבח ניתן לראות מדפים, אבל אם אתם חובבי בישול ומעוניינים לנצל את השטח בתהליך של עיצוב מטבחים כדאי לרכוש מגירות המאפשרות ניצול מירבי ומגדילות את שטח האחסון- במקום להוציא את כל המדף על מנת להגיע לחפצים הנמצאים מאחור פשוט ניתן לשלוף את המגירות.
  • התאמת המטבח לאנשים: אם יש לכם ילדים קטנים בבית, הרי חשוב מאד להתאים את סביבת המטבח אליהם כך שתהיה להם אפשרות להגיע לחפצים השונים והם לא יצטרכו לטפס.

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית למשפחת אביטל - הרודס מטבחים (11)

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

יש מי שעבורו המטבח מהווה את המקום המרכזי בבית, אך עבור אחר המטבח מהווה מקום לבישול. בין אם אתם חובבי בישול או מעוניינים לבשל עבור המשפחה ולא ממש יודעים כיצד לעצב את המטבח, עיצוב מטבחים בהתאמה אישית יסייע לכם. כידוע, כל אחד מאיתנו אוהב דברים אחרים ובעל אורח חיים אחר ולכן יש צורך לעצב את המטבח כך שיתאים לכם.

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית מאפשר לכם לשים את הדגש על הדברים החשובים לכם במטבח. בעת עיצוב המטבח חשוב מאד למצוא את החיבור בין כל הפריטים הקיימים בדירה ולשמור על הרמוניה. אם אתם מסתבכים, ניתן לפנות לקבלת ייעוץ עיצוב פנים שיסייע לכם בכל הקשור לעיצוב המטבח שלכם כך שהתוצאה הסופית תמצא חן בעיניכם.

אולי יעניין אתכם - מטבחים זולים בהתאמה אישית / מטבחים מעוצבים

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו