הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

מהם מטבחים בהתאמה אישית? מה מייחד ומאפיין אותם ומה חשוב לדעת על שלבי התכנון והייצור של מטבחים בהתאמה אישית? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

כל אחד ואחת מאיתנו חולם על סביבת מטבח המותאמת גם לסגנון העיצובי המועדף עליו וגם לכל צרכי השימוש היומיומיים הנחוצים לו במטבח הביתי. כפועל יוצא מכך, רוב המטבחים המשווקים כיום בשוק המקומי הם מטבחים בעלי מבנה קבוע הניתנים לאי- אילו התאמות ספציפיות בהתאם לגודל שטח המטבח וצרכי הלקוחות. בנוסף, עומדת לרשותכם האפשרות להליך תכנון ועיצוב מטבחים בהתאמה אישית מלאה.

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

מטבחים בהתאמה אישית - מה חשוב לדעת?

מטבחים בהתאמה אישית הם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים (בכל סגנון עיצובי כזה או אחר) המתוכננים, מעוצבים ומיוצרים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות, משלב התאמת גודל המטבח לגודל השטח המיועד, דרך התאמת הסגנון העיצובי של המטבח גם להעדפות הלקוח וגם לסגנון העיצובי של סביבת המגורים ועד לתכנון מיטבי של מרכיבי המטבח בהתאם לכל צרכי הלקוח. כאשר מדברים על מטבחים בהתאמה אישית מדברים למעשה על מטבחים המיוצרים מלכתחילה לצרכי והעדפות הלקוח, כאשר כל תהליך התכנון והעיצוב של המטבח מיושם בהתאמה אישית מלאה.

דגשים לתכנון מטבח בהתאמה אישית

כפי שציינו לעיל, המטבח בהתאמה אישית מלאה הוא מטבח ביתי הנבה באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוחות, גם מבחינה עיצובית וגם בהיבט הפרקטי, ולכן, בכל הליך תכנון של מטבחים בהתאמה אישית חייב להיות מושם דגש על היכרות מקדימה בין הלקוח לבין אנשי המקצוע האמונים על תהליך התכנון, העיצוב והייצור של המטבח. היכרות זו נועדה בין היתר להגדרת מכלול הצרכים גם למטרות שימוש יומיומי בסביבת המטבח וגם למטרות אסתטיקה בכל הנוגע לאופן הצבת מערכות הציוד המאבזרות את סביבת המטבח הביתי ואופן האחסון בשטח המטבח.

דגש נוסף לתכנון מטבח בהתאמה אישית קשור להיבט העיצובי של המטבח עצמו, כאשר עיצוב מטבחים בהתאמה אישית נעשה בהתאם לאחד מסגנונות העיצוב הנפוצים ביותר בתעשיית המטבחים: מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, מטבחים קלאסיים ואקלקטי שהוא למעשה סגנון עיצובי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב. חשוב לציין שתהליך עיצוב מטבחים בהתאמה אישית שדונה במהותו מתהליכי עיצוב של מטבחים מובנים בסגנון עיצובי כזה או אחר, וזאת לנוכח העבודה שהוא מאפשר לכם להגדיר בצורה המדויקת ביותר כל אלמנט עיצובי כזה או אחר אותו ניתן לשלב בסגנון העיצוב הקונספטואלי המועדף עליכם.

מטבחים בהתאמה אישית זה הרודס מטבחים

אנחנו בחברת הרודס מטבחים מתמחים בהליכי תכנון, עיצוב ובנייה של מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות, כאשר המוטו המקצועי המלווה אותנו הוא לאפשר לכל לקוח ולקוחה ליהנות מהמענה המקצועי המותאם ביותר למטבח המושלם עליו הם חולמים. לרשותנו, צוות מעצבי מטבחים בעלי ניסיון וכישרון המלווים אתכם ברמה האישית לאורך כל שלבי התכנון, העיצוב והבנייה של מטבח החלומות. לתיאום פגישה עם צוות המעצבים שלנו לחצו כאן.

 

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו