הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

תכנון מטבח חדש

כל מה שצריך וחשוב לדעת על תהליך תכנון מטבחים בעמוד שלפניכם

תכנון מטבחים הוא תהליך עבודה מקצועי המיושם לצרכי תכנון, עיצוב וייצור של מטבחים חדשים וגם למטרות תכנון תהליכי חידוש מטבחים. בשני המקרים, תהליך התכנון מהווה חלק מרכזי בשרשרת הייצור, כאשר בתהליך התכנון מושם דגש על כל הפרמטרים המשפיעים על הסגנון העיצובי של המטבח.

תכנון מטבח חדש

דגשים חשובים לתכנון מטבחים

תכנון מטבח נועד להבטיח לכם את המטבח המותאם ביותר לכל צרכי השימוש היומיומיים בסביבת המטבח הביתי וסגנון העיצוב המועדף עליכם ביותר, וזאת בהתאם לגודל שטח חלל המטבח העומד לרשותכם. לפיכך, כל תהליך נכון של תכנון מטבחים מתמקד בנתוני השטח, הצרכים הפרקטיים שלכם והסגנון העיצובי המועדף עליכם. מטרת התכנון היא לייצר עבורכם מטבח פונקציונאלי ומעוצב תוך ניצול מיטבי של שטח חלל המטבח באופן כזה שיאפשר לכם תנועה נוחה וחופשית בחלל המטבח.

במסגרת תכנון מטבח ביתי מושם דגש גם על צרכי האחסון השונים, כאשר מטרת העל היא  לתכנן מטבח ביתי בו מקומות אחסון רבים המאפשרים לכם לאחסן בצורה נסתרת מן העין את כל פריטי הציוד ובכך לשמור על מראה הנותן כבוד לכל סגנון עיצוב מטבח כזה או אחר בו בחרתם.

תכנון ועיצוב מטבחים

כל תהליך של תכנון מטבח נועד לצרכי הגדרת סגנון עיצוב מטבח בהתאם להעדפות הטעם של הלקוח, כאשר הסגנון העיצובי נקבע בהתאם לאחד משלושת סגנונות העיצוב העיקריים: סגנון כפרי, קלאסי ומודרני. בשנים האחרונות, התווסף סגנון עיצוב נוסף המכונה עיצוב בסגנון אקלקטי שהוא למעשה סגנון עיצובי המשלב בין הסגנון הכפרי לזה המודרני.

תכנון מטבח בהתאמה אישית

הליכי תכנון מטבחים נועדו בעיקר לצרכי מטרות עיצוב מטבח בהתאמה אישית, כאשר גודל המטבח נקבע בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם. מטבחים בהתאמה אישית הם מטבחים המיוצרים מלכתחילה לצרכי הלקוח ובהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליהם, ובניגוד למטבחים מובנים בהם ניתן אומנם לבצע אי - אילו התאמות ושינויים בנוגע לגודל המטבח, המטבחים בהתאמה אישית מאפשרים לכם לתכנן כל חלק ומרכיב מהמטבח בהתאמה אישית מלאה לצרכים שלכם. כפועל יוצא מכך, מטבחים בהתאמה אישית הם פונקציונאליים ומעוצבים יותר ממטבחים בעלי מבנה קבוע מראש בהם לצורך העניין שטחי האחסון הם מצומצמים ונקבעים בהתאם לגודל המטבח.

תכנון מיטבי למטרות חידוש מטבחים

חידוש מטבח היא פעולה מקצועית שמטרתה להרכיב מטבח חדש על גבי התשתית המובנית של המטבח הקיים. פעולה זו מיושמת באמצעות החלפת דלתות לארונות המטבח, החלפת משטח העבודה, הוספת אלמנטים למטרות אחסון מיטבי ופעולות נוספות המאפשרות לכם ליהנות ממטבח ביתי מחודש ומשודרג. במקרים אלו, תכנון מטבח נועד בעיקר לצרכי התאמות עיצוביות ולצרכי תכנון מיטבי של מקומות האחסון בשטח המטבח.

למידע נוסף תהליכי תכנון מטבחים למטרות עיצוב מטבח בהתאמה אישית או למטרות חידוש מטבחים לחצו כאן.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו