הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבחי קונספט מיוחדים

מטבחי קונספט מיוחדים - מעוניינים במטבח יוקרתי בקונספט ייחודי, שישפיע על מראה הבית אך יאפשר לכם לחסוך בהוצאות? מעבר לאפשרויות העיצוב מחדש, קיימות אופציות רבות המאפשרות לשדרג את המטבח ולהפוך אותו לעיצוב מחודש שימשוך את העין ויצור גוון עיצוב חדש ומעניין למראה המטבח ולמראה הדירה או הבית בכלל. עיצובים ונגיעות עיצוביות קלות, כמו נגיעות בתחום הפרזול והצבע, עשויות לתת לכם מענה מושלם, לעיצוב מטבחים ייחודי בעלויות נמוכות יחסית וללא הצורך להפוך את כל המטבח על פיו.

לקטלוג מטבחים במבצע מבית הרודס מטבחים כנסו

מטבחי קונספט מיוחדים -חיים משיפוץ לשיפוץ – לא עוד!

מכירים את התקופות האלה בחיים, שהשיפוץ במטבח פשוט לא נגמר?. החלפה של מוצרי פרזול כמו ידיות או עזרי מטבח שונים, עיצוב נישות בסגנון שונה, תוספת של גוון, תמונה או פריט עיצובי משלים, הן אופציות אפשריות אשר ישפיעו באופן משמעותי על עיצוב המטבח ללא הצורך בשיפוץ  או בשיפוץ מאסיבי. ה"טאץ' - אפים" הקטנים (הנגיעות הקטנות) הניתנים למטבח באמצעות מעט השקעה והרבה דמיון, יאפשרו לכם להגיע לעיצוב ייחודי ומקורי גם כאשר התקציב הפנוי לעיצוב מטבחים הוא קטן יחסית, עיצוב כזה אולי לא ישנה את מראה כל פני הבית, אבל את המטבח שלכם לחלוטין כן.

מטבח פתוח בהתאמה לעיצוב הסלון

אנחנו עולים שלב ומעוניינים להפוך את המטבח ליוקרתי, כל כך יוקרתי ומעוצב עד כי ניחוח היוקרה יופץ גם ביתר חללי הבית, או לפחות אל הסמוכים לו. מטבחים פתוחים הם טרנד וותיק ומיוחד, אשר התחיל לפני יותר מעשור ונשאר שריר וקיים בעולם עיצוב המטבחים, הרודס מטבחים ממשיכה לשרת אתכם באהבה ובנאמנות, בעת בחירת סגנון עיצוב שכזה מושפע בעיקר מפאת השילוב וההשתלבות של המטבח עם יתר חללי הבית, אותו שילוב חייב להתבצע באופן חכם ומדויק למניעת מצבים הפוכים של חוסר קשר וחוסר תקשורת במיוחד בין שני החללים החופפים, המטבח והסלון.

עיצוב משתנה – חלוקת המטבח לתחומים עיצוביים נפרדים

מטבח פתוח יוקרתי, יחולק בדרך כלל לשני חלקים, כאשר החלק הראשון הוא החלק הטכנולוגי יותר, הכולל את המוצרים החשמליים ופינת הבישול עצמו והחלק השני שיהיה בבחינת השותף של חלל הסלון,, או כפי שאנחנו קוראים לו חדר המשפחה באופן חלקי, כזה אשר ייתן מבט לכיוון הסלון וישמש חלק משלים לעיצוב שלו. מאפיין זה ניתן ליצור על ידי בנייה או עיצוב אי מטבח אשר מצד אחד ישמש כמשטח עבודה, ומצד שני, יוגבה כלפי הצד של הסלון וישמש כקיר חלקי ומעוצב לשני החללים גם יחד, מצד אחד יסתיר באופן חלקי את הפעילות במטבח ומצד שני יהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב המשותף.

מחפשים מטבחים זולים ואיכותיים?

והפרט הכי חשוב שיש לזכור, העיצוב היוקרתי חייב לבוא לידי ביטוי כחלק משלים שמתכתב עם העיצוב הכללי של הבית ובמיוחד זה של הסלון.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו