הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

כל מה שצריך לדעת על שילובי חומרים נפוצים לעיצוב המטבח

שילוב בין חומרי גלם שונים שמתכתבים אחד עם השני הוא ללא ספק מהמאפיינים הבולטים של עיצוב מטבחים בעת המודרנית. אבל מה צריך לדעת לפני שעושים את זה, איך יודעים שהחומרים מתאימים ועם מי אפשר להתייעץ? הנה המדריך המלא

עיצוב מטבחים מחייבת בחירה של חומרי גלם מתאימים. עד לפני כמה שנים, היינו רגילים לבסס את כל סגנון העיצוב של המטבח על אותם חומרי גלם. בין אם מדובר על כאלה שהעדיפו עץ לעומת אחרים שעיצבו את המטבח עם זכוכית או אלומיניום, חומרי גלם בודדים שלטו בחלל הפנים של אחד החדרים הכי חשובים בבית וקבעו את האופי שלו.

אבל כיום המצב כמעט הפוך לגמרי. במקום להיות תלויים רק בכמות מוגבלת של חומרי גלם, אנחנו רואים יותר ויותר שילובים מקוריים. באמצעות שילובי חומרים נפוצים לעיצוב המטבח, ניתן כיום ליהנות מכל היתרונות: גם מראה מודרני וייחודי וגם התאמה אישית לטעם של כל אחד ואחת מאיתנו.

איזה חומרים אפשר לשלב בעיצוב מטבחים?

הסוד של עיצוב מטבחים הוא לבחור את החומרים המתאימים שמתכתבים אחד עם השני.
בשביל לשאוב השראה, ניתן להסתכל על קטלוג של מטבחים ולראות את הדגמים המובילים. לחילופין, אפשר להתמקד מלכתחילה בסגנון מועדף כמו של מטבח כפרי או מודרני ואז לבדוק איזה עוד חומרים משתלבים בו.

בדגמים של מטבח יוקרה לדוגמא מאוד מקובל לשלב חומרים כגון עץ וברזל. התפקיד של הברזל הוא מצד אחד לספק את החומר המאסיבי והעמיד, בעוד העץ מספק מראה חמים שמתאים לכל המשפחה. גם פה, התייעצות עם נציגים של חברת מטבחים מובילה תאפשר לנו לקבל החלטות בצורה טובה יותר וללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים.

הנירוסטה חוזרת אל מרכז הבמה

אי אפשר לדבר על שילוב חומרים בתחום של עיצוב מטבחים בלי להזכיר את הנירוסטה. כולנו זוכרים את הימים שבהם הנירוסטה הייתה פופולארית רק במטבחים תעשייתיים, אבל כיום מנצלים את היתרונות שלה גם במטבח הביתי והאקסקלוסיבי.

נירוסטה לא מחלידה, היא נראית מעולה והיא משתלבת עם חומרים כמו אלומיניום, זכוכית, ברזל, בטון, אבן ואפילו עץ. המראה המתקבל של הנירוסטה מאוד מותאם לצרכים של קהל היעד ולהעדפות שלהם, כי קל לעבוד איתה. אפילו מבחינת מחיר, מטבח יוקרה עם שילובי נירוסטה עשויים להפתיע ולהשאיר אותנו עם עודף.

החשיבות של ייעוץ מקצועי

האמת היא שעל כל יתר הדברים שצריך לדעת על שילובי חומרים נפוצים לעיצוב המטבח נוכל לשמוע ממעצבי פנים.
ייעוץ מקצועי חשוב לא רק כדי לבחור חברת מטבחים בראשון לציון, אלא גם כדי שיהיה מישהו חיצוני שיידע להפנות את תשומת הלב שלנו לנושאים שאולי לא חשבנו עליהם. בגלל חשיבות המטבח, הייעוץ הוא שירות מומלץ ומשתלם.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו