הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבחים בראשון לציון

מטבחים בראשון לציון - מחפשים אחר מטבחים איכותיים בקונספט עיצובי ייחודי? זה הזמן להיחשף לקולקציית המטבחים המעוצבים של חברת הרודס מטבחים, חברת מטבחים מובילה בתחומה הממוקמת בראשון לציון.

הרודס חברת מטבחים בראשון לציון מובילה בתחומה המתמחה בהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מטבחים מעוצבים בקונספט עיצובי ייחודי בהשראת כל אחד מסגנונות העיצוב האהובים ביותר על הקהל הישראלי. מטבחי החברה מותאמים לכל צרכי העבודה היומיומיים בסביבת המטבח הביתי והם מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר בתעשיית ייצור המטבחים העולמית.

מטבחים בראשון לציון קונים רק בהרודס שיופי ואיכות נפגשות בראשון לציון - הרודס מטבחים עיצוב מטבח מושלם בראשון לציון - הרודס מטבחים מטבח בראשון לציון בגימור מושלם - הרודס מטבח בראשון לציון מעוצב עושים רק בהרודס מטבח בראשון לציון בגימור מושלם - הרודס

כל סוגי המטבחים במקום אחד

בחברת הרודס מטבחים תוכלו למצוא את כל סוגי המטבחים המותאמים לכל סביבת מגורים, החל ממטבחים מובנים בעלי מבנה אחיד ועד למטבחים מעוצבים בהתאמה אישית מלאה. בשני סוגי המטבחים המיוצרים על ידי החברה, מושם דגש מקצועי על תהליכי התכנון והעיצוב, כאשר צוות  מנוסה ומוכשר של מעצבי מטבחים מלווה את תהליכי התכנון והעיצוב.

חשוב שתדעו: גם בדגמי המטבחים המובנים של החברה ניתן לבצע אי – אילו שינויים בהתאם לצרכי הלקוחות.

טכנולוגיות ייצור בסטנדרטים בינלאומיים

אחד מהיתרונות היחסיים של חברת הרודס מטבחים בראשון לציון על פני כל חברת מטבחים מקומית אחרת, בא לידי ביטוי בהליך הייצור המודרני המיושם במלואו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים מסוגם בתעשיית ייצור המטבחים. קן הייצור המתקדם והטכנולוגי של החברה בשילוב הליכי התכנון והעיצוב על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בענף, הוא זה המאפשר לחברה לייצר מטבחים מעוצבים ברמה בינלאומית תוך הקפדה יתרה על בקרת איכות ושילוב אבזור מתקדם ומפנק בכל אחד ממטבחי החברה.

כל היתרונות במקום אחד

אם גם אתם מחפשים אחר מטבחים בראשון לציון ביתיים איכותיים עם אופי עיצובי ייחודי, בהרודס מטבחים ראשון לציון תוכלו להבטיח לעצמכם את המטבח המושלם עליו אתם חולמים וליהנות ממגוון רחב של יתרונות, וביניהם:

  • ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לסוג המטבח המותאם ביותר עבורכם
  • עיצוב מטבחים בהתאמה אישית באמצעות צוות מקצועי של מעצבי מטבחים
  • מטבחי איכות המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר בענף ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר
  • תהליכי ייצור מתקדמים המשלבים בתוכם טכנולוגיות ייצור חדישות ומודרניות
  • מגוון רחב של פתרונות אחסון חכמים לכל סוגי ארונות המטבח
  • שירות ויחס אישי לכל לקוח/ה לאורך כל הדרך
  • אחריות מקיפה לתקופה של עד 10 שנים!

ישנן מספר סיבות לשקול רכישת מטבח יוקרתי מחברת הרודס מטבחים בראשון לציון

הנה רק כמה מהם:

חומרים באיכות גבוהה

herods-k משתמשים בחומרים הטובים ביותר הזמינים בתעשיית המטבחים כדי ליצור את המטבחים היוקרתיים שלהם. הם מוצאים את החומרים שלהם מספקים ויצרנים בעלי מוניטין כדי להבטיח שכל מטבח נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ועמידות.

שירותי עיצוב ובנייה מומחה

מטבחי הרודס מעסיקה צוות של מעצבים מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבנייה אשר מסורים ליצירת מטבחים מדהימים ופונקציונליים. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבין את הצרכים וההעדפות שלו וליצור עיצוב מטבח בהתאמה אישית העונה על הדרישות הספציפיות שלו.

עיצובים הניתנים להתאמה אישית

herods-k מציעה עיצובים הניתנים להתאמה אישית שניתן להתאים לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלך. בין אם אתם מחפשים עיצוב מטבח מסורתי או מודרני, הם יכולים ליצור פתרון בהתאמה אישית העונה על הדרישות שלכם.

שירות לקוחות יוצא דופן

herods-k מחויבת לספק שירות לקוחות יוצא דופן. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבטיח שהם יהיו מרוצים מכל היבט של עיצוב ובניית המטבח שלהם. הם זמינים לענות על כל שאלה או דאגה שיש ללקוחות במהלך תהליך התכנון והבנייה.

חברת הרודס מטבחים בראשון לציון מציעה שירותי עיצוב ובניית מטבחים ברמה גבוהה תוך שימוש במיטב החומרים הקיימים בתעשייה, לרבות עצים אירופאים ואמריקאים, סיסם, זכוכית מעושנת, אלומיניום וחומרי גלם נוספים. לכל חומר יש את המאפיינים והמאפיינים הייחודיים שלו שניתן להשתמש בהם כדי ליצור מטבח בהתאמה אישית העונה על צרכים והעדפות ספציפיות. החברה מציעה עיצובים הניתנים להתאמה אישית, שירותי עיצוב ובנייה מומחים, שירות לקוחות יוצא דופן ועמידות לאורך זמן. רכישת מטבח יוקרתי ממטבחי הרודס בראשון לציון מבטיחה שהלקוחות יקבלו מוצר איכותי העונה על הדרישות הספציפיות שלהם ובנוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ועמידות.

מטבחים חלומיים במחירים מנצחים!

קולקציית המטבחים המובנים של חברת הרודס מטבחים בראשון לציון כוללת גם עשרות דגמים של מטבחים במבצע לאורך כל ימות השנה. מטבחים אלו מאפשרים לכם ליהנות ממטבחי איכות המיוצרים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של החברה ובמחיר אטרקטיבי כולל גם שירותי הרכבה בבית הלקוח.

רוצים להתרשם מהמטבחים המעוצבים במחירים מנצחים של חברת הרודס מטבחים? לחצו כאן.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו