הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

הדרך הטובה ביותר לרכוש מטבח יוקרה לדירה שלכם

המטבח הוא חלל הפנים שבו אנחנו מבלים את הכי הרבה זמן עם המשפחה ולפעמים החברים. בנוסף, הוא משפיע על כל האווירה ומאוד חשוב לעצב אותו לפי הטעם האישי וההעדפות שלנו. אבל איך עושים את זה וכיצד שומרים על התקציב גם במטבח יוקרה? הנה כמה הצעות

מטבח יוקרתי משדרג את הערך של הנכס ומשביח אותו. גם אם תקציב השיפוץ לדירה ישנה למשל הוא יחסית מוגבל, עדיף להשקיע בעיצוב מחדש של מטבחים עוד לפני חדרי השינה או הסלון. יתרה על כך, התחום של עיצוב מטבחים מתקדם מהר ולכן יכול להיות מצב שבו סגנונות שהיו אופנתיים בעבר כבר לא עושים את העבודה שלהם בבית שלנו.

התאמת המטבח לתקציב

השאלה היא איך אפשר לבחור בין סוגים שונים של מטבחים מעוצבים ועדיין לעמוד במסגרת התקציב. בשביל לעשות את זה, אנחנו צריכים למשל להכריע בין סגנונות עיצוב ולהכיר את ההבדלים בין מטבח כפרי לבין מטבח מודרני.

בשלב הבא, נרצה לשאוב השראה מדגמים של מטבחים יוקרתיים וכך לבחור טוב יותר איזה אלמנטים לשלב גם אצלנו בבית. בכל שיפוץ יש סדר עדיפויות ודברים שצריך לוותר עליהם, אבל התאמה אישית של המטבח תאפשר לנו לעמוד בתקציב בלי להתפשר על סטנדרט הביצוע והעיצוב.

עיצוב המטבח לפי הפונקציונאליות שלו

מבחינה רעיונית, הדרך הטובה ביותר לרכוש מטבח יוקרה לדירה היא להבין את החשיבות שלו עבור כל הבית. זה חלל הפנים היחיד שבו אנחנו מבלים הכי הרבה זמן לא רק בבישול, אפייה, טיגון וצלייה – אלא גם עם בני הזוג, הילדים ולפעמים המשפחה. בגלל החשיבות של המטבח ושלל התפקידים שהוא ממלא, השקעה בעיצוב שלו תהיה קריטית.

חוץ מזה, למטבח יש השפעה על האווירה. מטבח יוקרתי הופך את כל הבית למקום שנעים יותר לשהות בו ואף משביח כאמור את הערך שלו. בטווח הארוך, רכישת מטבח יוקרתי היא השקעה משתלמת לכל דבר ועניין שגם מחזירה את עצמה מאוד מהר.

הקטלוג של חברת מטבחים מובילה – כל ההשראה שאנחנו צריכים

בשלבים המוקדמים של עיצוב מטבחים ניתן לשאוב השראה מקטלוגים ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. אם בוחרים להסתכל באופן עצמאי על קטלוג מטבחים  ודוגמאות של חברת מטבחים מובילה למשל, ניתן ללמוד לא מעט על נושאים כגון שילובים בין חומרי גלם, אלמנטים שניתן לשלב כל סגנון של מטבח יוקרה או מטבח כפרי, פתרונות אחסון חדשים ועוד.

אפשרות נוספת היא לערב מעצבי פנים שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. אמנם צריך לשלם בנפרד על עיצוב מטבחים באופן הזה, אבל לפחות מערבים בעלי מקצוע ושומעים מהם לכל אורך התהליך. בין היתר, התפקיד של מעצבי פנים הוא להפנות את תשומת הלב שלנו לנושאים שונים ולדאוג שהתוצאה הסופית תתאים לציפיות.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו