הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבחים בצבע מוקה

ההיצע של המטבחים הוא נרחב מאד וכאשר המתכננים של הרודס מטבחים מציעים ללקוחות תכנון זה או אחר עולות הרבה מאד שאלות והלקוחות מביעים את הרצונות ואת החלומות שלהם. הייחודיות של המעצבים היא בכך שהם מצליחים להגשים את השאיפות על ידי שילוב של הפונקציונליות עם יופיו של המטבח.

מבטחים בצבע מוקה מעוצבים אצלנו בקפידה ולפי התאמה אישית של כל לקוח.
אז אם אתם אוהבים את המבטח שלכם בסגנון מוקה מודרני או קלאסי מוזמנים להתרשם מסגנונות שלנו של עיצוב מטבחים בצבע מוקה מותאמים לצרכי כל לקוח בנפרד.

עיצוב מטבח בצבע מוקה

מטבח מוקה איכותי ומעוצב

מטבח מוקה איכותי ומעוצב

סוגי סגנונות של מטבחים בצבע מוקה

בעבר המגמה הייתה להתקין ארונות מטבח בגוונים נורמטיביים כמו לבן ואפור. אך בשנים האחרונות המגמה הזו התהפכה ואפשר לראות דלתות של הארונות בגוונים יפהפיים כמו שמנת, כחול, ירקרק ועוד. הצבעוניות הזו מוסיפה חיוניות רבה לכל בית. אחת ההצלחות הגדולות ביותר היא מטבחים בצבע מוקה אשר לקוחות רבים מזמינים וזאת לאור היתרונות הרבים של גוון זה.

מדובר בצבע סולידי שמיקומו במניפת הצבעים הוא בין לבן ושמנת לבין חום.
הוא מאוד מזכיר את צבעו של הקפה בבוקר וגם את צבעי השוקולד ולכן הוא אחד הצבעים המתאימים ביותר לכל מטבח.

מלבד לצבע מוקה אצלנו תוכלו להתרשם מעוד צבעים איכותיים עבור במטבח שלכם כמו:

עיצוב מטבח בצבע מוקה

עיצוב מטבח בצבע מוקה

מטבח מוקה איכותי ומעוצב

שילוב של חומרים במטבח מוקה

מטבחים בצבע מוקה מאפשרים שילוב של חומרי בנייה נוספים ליצירת מראה מנצח, כמו לדוגמה לייסטים מעץ בהיר או כהה, אבני זכוכית, אריחי קרמיקה שיודבקו בין פס הארונות התחתון לקלאפות הארונות העליונים שהם צבעוניים ויוצאי דופן עם הדפסים, פסים, צורות הנדסיות, או אופציה אחרת מתוך ההיצע הגדול הקיים.

בחירה נכונה של מטבח בצבע מוקה מאפשרת גם שילוב מוצלח עם האריחים ברצפת המטבח שיהיו בגווני שמנת, חום בהיר, או לחלופין יהיה זה פרקט PVC חדשני בגווני חום בהיר אשר מותאם להתקנה במטבח ומעניק לבני הבית משטח נוח מאד לעבודה ביום יום.

מטבח מוקה איכותי ומעוצב

מטבח מוקה איכותי ומעוצב

תכנון מטבח מוקה אופטימלי

ההחלטה על הזמנת מטבחים בצבע מוקה של הרודס חברת מטבחים כוללת תכנון מדוקדק של כמות הארונות בכל צלע של המטבח, מה יהיה גודלו של כל ארון וזאת על פי השימוש שלו, אחסון כלי בית, מזון וכו'. כמו כן יתבצע תכנון של כמות המגירות הנחוצה לשימוש נוח במיוחד.

אם אתם מעוניינים לממש את החלום שלכם בנושא המטבח ולרכוש מטבח מוקה מהמם ומעוצב, הגעתם למקום הנכון. דברו אתנו ונשמח להיפגש בהקדם לקבלת הצעת מחיר מיוחדת עבור המטבח שלכם.

אתם מוזמנים גם להתרשם מעוד מבחר ענק של מטבחים מעוצבים שלנו באתר!

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו