הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

ייצור מטבחים ותכנון נכון של המטבח

ייצור מטבחים בעידן המודרני הוא תהליך ייצור המיושם באמצעות טכנולוגיות ייצור מתקדמות תוך נקיטת תהליכי בקרת איכות לאורך כל שלבי היצור. באופן זה, חברות לייצור מטבחים מצליחות להגיע לתוצאות ייצור מרשימות ולייצר מטבחים מדהימים ביופיים. יחד עם זאת, גם חברות ייצור מובילות בתעשיית ייצור המטבחים, ממשיכות לעשות שימוש בשיטות ייצור מסורתיות כגון עבודות נגרות וזאת בעיקר לצרכי עיבוד מקדים של חומרי הגלם מהם מיוצרים מטבחים מעץ מלא.

ייצור מטבחים

ייצור מטבחים מחומרי גלם שונים

טכנולוגיות הייצור המתקדמות בהן נעשה שימוש בתעשיית יצור המטבחים, הובילו לכך שאת המטבחים המודרניים ניתן לייצר ממגוון רחב של חומרי גלם, לרבות, חומרי גלם שעד לפני מספר שנים לא נעשה בהם שימוש בתעשיית ייצור המטבחים.

בין יתר חומרי הגלם בהם נעשה שימוש למטרות ייצור מטבחים בעידן המודרני תוכלו למצוא:

  • חומרי גלם טבעיים כגון בוצ'ר בלוק עץ מלא ואבן טבעית
  • חומרי גלם מתכתיים כגון אלומיניום, פלדה, ברזל וסוגי מתכות נוספים
  • חומרי גלם פולימריים על בסיס פלסטיק מוצק
  • זכוכית על כל סוגיה וגווניה

וזאת לצד מוצרי פרזול המיוצרים אף הם מחומרי גלם שונים.

כיצד טכנולוגיות הייצור משפיעות על עיצוב המטבח ?

הטכנולוגיות המתקדמות בענף ייצור המטבחים באות לידי ביטוי גם בהיבט העיצובי של המטבחים המיוצרים בעידן המודרני. כיום, יותר ויותר מעצבי מטבחים עושים שימוש בתוכנות תלת מימד לצורך הליכי תכנון ועיצוב מטבחים ובכך הם מאפשרים ללקוחותיהם לקבל תמונה מלאה של המטבח המתכונן לייצור עוד בשלבי התכנון והעיצוב המקדימים. באופן זה, ניתן לבצע אי אילו שינויים תכנוניים במרכיבי המטבח עוד בטרם הגעת המטבח לקו הייצור.

גם יצרני ארונות מטבח הממשיכים לייצר מטבחים בשיטות המסורתיות של עבודת נגרות בעיקר, מקדישים תשומת לב יתרה להליך התכנון המקדים באמצעות תוכנות בהן נעשה שימוש על ידי מעצבי מטבחים. במקרים אלו, יצרני ארונות מייצרים את המטבח על פי דגם עיצוב מובנה ומתוכנן לפרטי פרטים.

תכנון נכון של מטבחים - כיצד?

טכנולוגיות הייצור השונות מסייעות במידה רבה לתהליכי תכנון נכון ומדויק של כל סוגי המטבחים, לרבות, מטבחים בהתאמה אישית המיוצרים מלכתחילה בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות. במסגרת הליך תכנון מטבחים בהתאמה אישית מושם דגש פרטני על כל צרכי הלקוחות בכל הנוגע לתפעול המטבח ברמה היומיומית ובאופן זה ניתן לייצר מטבחים איכותיים גם בהיבט הפונקציונאלי שלהם וגם בהיבט העיצובי תוך התאמה מלאה של כל מרכיבי המטבח לגודל החלל העומד לרשותכם וההקשר העיצובי של סביבת המטבח ליתר חלקי הבית או הדירה.

אנחנו בחברת הרודס מטבחים שמים דגש מקצועי על תהליכי תכנון ועיצוב מטבחים מעוצבים, כאשר תהליכי הייצור שלנו מיושמים באמצעות טכנולוגיות ייצור מתקדמות תוך הקפדה יתרה על איכויות חומרי הגלם ורמת הגימור של כל אחד מהמטבחים שלנו.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו