הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

5 דרכים מקוריות לשדרג את המטבח שלכם

כאשר מחפשים דרכים לשדרג את המטבח מבלי לגרום למיני פשיטת רגל, אפשר לבחור בכמה דרכים "תקציביות". המדריך הבא מרכז בתוכו את כל מה שצריך לדעת על שיפוץ ושדרוג מטבחים בתקציב שנחשב זמין בכיס.

פרויקטים פשוטים של DIY ("עשה זאת בעצמך"), עשויים להיות בדיוק מה שהמטבח מצריך. בתקציבים מאוד סבירים, אפשרי לבצע את הפעולות הבאות לשדרוג מטבח:

  • צביעת קירות בצבע רענן יותר וחי (שמנת מושלם למטבח).
  • החלפת ארונות מטבח קומפלט או החלפת ידיות לארונות.
  • התקנת חלונות בלגיים מעוצבים למטבח (החל מכ-1,000 – 1,500 ₪ למ"ר).
  • התקנת מדבקות קיר מעוצבות, חיפויי קירות או טפטים (אפשר גם על ארונות המטבח במקום להחליפם).
  • התקנת מדפים ופתרונות אחסון, משטחי עבודה ואפילו אי מטבח (אי מטבח הוא השדרוג היקר יותר ומחירו נע בין כ-5,000 ₪ -15,000 ₪ ומעלה).

למה וכיצד לשדרג את המטבח מדי כמה שנים?

מדי כמה שנים, חשוב לתת למטבח איזושהי מתיחת פנים אסתטית ואפילו פרקטית. בין אם בוחרים להוסיף כמה מדפים נוספים, להוסיף חלונות בלגיים מעוצבים למטבח או להחליף ריצוף, זו דרך מצוינת להפיק את המרב משטח המטבח הקיים ולהנות בו זמנית מעיצוב רענן יותר.

עבור מי שאינם מעוניינים להיכנס לעומק השיפוץ (כמו החלפת ריצוף), אפשר גם לבדוק את הנושא של החלפת תאורת מטבח. למשל, אפשרי להחליף את התאורה מתחת לארון או להוסיף כמה ספוטים. כמו כן, אפשרי לבנות נישות עשויות גבס שמהוות בית לספוטים מעוצבים. לא משנה כיצד מעצבים מחדש את המטבח, חשוב לזכור ששינויים קטנים יכולים ליצור אפקט עיצובי גדול.

כמה עולה שדרוג מטבח?

מחיר שדרוג מטבח יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לבין עשרות אלפי שקלים ומעלה, הכול תלוי בסוג חומרי הגלם שבשימוש, בעלויות אנשי המקצוע ובסוג השדרוג. מומלץ להיעזר במחירון הבא כדי לעשות סדר בנושא:

סוג שדרוג מטבח מחיר שדרוג מטבחים
החלפת דלת מטבח כ-200 ₪ - 550 ₪
צביעת מטבחים כ-1,000 – 3,500 ש"ח
החלפת ידיות ארונות מטבח כ-300 – 1,200 ₪
התקנת גופי תאורה במטבח כ-550 – 2,500 ש"ח
החלפת אריחי מטבח כ-1,500 – 4,500 ₪
התקנת חלונות בלגיים למטבח כ-1,000 – 1,500 ₪ ומעלה למ"ר
התקנת מטבח חדש ע"י נגר כ-8,000 ₪ ומעלה

 

השוואת מחירים בין חברות שיפוץ מטבחים

רגע לפני שמחליטים על שדרוג מטבח מסוג כזה או אחר, חשוב לערוך השוואת מחירים בין נגרים, חברת מטבחים מובילה וכו'. כל עוד מקבלים כמה הצעות מחירים מגורמים שונים, קל יותר לבחור באנשי המקצוע הנכונים לשדרוג המיוחל. ההמלצה היא להפעיל את כוח המיקוח, כי במקרים רבים אפשר להנות מהוזלות משמעותיות.

לא פעם, קבלנים שונים "נתקעים" עם חומרי גלם שונים שאין להם שימוש בהם. בתוך כך, כדאי לבדוק מראש אם הקבלן יכול לספק הנחות על שימוש בחומרי גלם ספציפיים. בסופו של יום, אם עושים את הדברים נכון, לא חובה להוציא תקציבי ענק על שדרוג המטבח.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו