הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

שדרוג מטבח קבלן

רכשתם דירת קבלן ואתם מעוניינים לשדרג את המטבח הקיים? זה הזמן לדעת הכול על האפשרויות העומדות לרשותכם לצורך שדורג מטבחי קבלן

מטבחי קבלן הם הגדרה כוללת למטבחים סטנדרטיים אותם מחויב הקבלן להתקין בשטח הדירות אותן הוא בונה ומשווק. מטבחים אלו מיוצרים מלכתחילה לייצור כמותי בהתאם להיקף הדירות אותן בונה הקבלן ובהתאם לגודל האחיד של שטח המטבח בכל אחד מסוגי הדירות המשווקות בבניין. כפועל יוצא מכך, מדובר במטבחים פחות איכותיים גם ברמה העיצובית וגם בכל הקשור לחומרי הגלם מהם הם מיוצרים, ולכן, אחוז לא מבוטל מרוכשי דירות קבלן מעדיפים לשדרג את מטבח הקבלן המוצע להם מייד עם קבלת מפתח.

שדרוג מטבח קבלן

כל הסיבות להחלפת מטבחי קבלן

החלפת מטבחים סטנדרטיים המוצעים לכם כחלק מהמפרט הטכני של דירת הקבלן אותה רכשתם, נחוצה לכם ממספר סיבות מרכזיות כגון:

  • מטבחים חסרי אופי עיצובי לסביבת המגורים
  • מטבחים המיוצרים מחומרי גלם סטנדרטיים
  • היקף מצומצם של שטחי אחסון
  • מטבחים חסרי ייחודיות - כל הדיירים במבנה מקבלים אותו מטבח זהה

וסיבות נוספות בגינן יותר ויותר רוכשי דירות קבלן בוחרים לשדרג את המטבח אותו הם קיבלו כחלק מהסטנדרט של הקבלן.

לצפיה בקטלוג מטבחים של הרודס

שדרוג מטבחי קבלן - מה חשוב לדעת?

שדרוג מטבח קבלן היא פעולה הכרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת בהתאם לסוג המטבח המועדף עליכם וגודלו, אך באותה נשימה חשוב לציין שפעולת השדרוג משביחה את הנכס אותו רכשתם באופן מיידי. כאשר ניגשים לפעולת שדרוג של מטבחי קבלן חשוב לקבל החלטה בכל הנוגע לאופי פעולת השדרוג, כאשר שתי החלופות המרכזיות העומדות לרשותכם הן:

  1. החלפת מטבחים מן היסוד, כלומר, פירוק מלא של מטבח הקבלן והתקנת מטבח חדש בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם.
  2. שדרוג מטבח קבלן באמצעות החלפה כוללת של דלתות הארון, כיור, ברז ומשטח השיש

חשוב לציין שהחלופה השנייה אומנם זולה יותר מהחלופה הראשונה, אך היא איננה מאפשרת לכם לבצע אי - אילו שינויים והתאמות בכל הנוגע לגודל המטבח והיקף שטחי האחסון בו.

שימו לב - כאשר אתם רוכשים דירת קבלן "על הנייר", עומדת לרשותכם האפשרות לוותר מראש על התקנת מטבח קבלן בשטח הדירה בהתאם לסיכום חוזי מול הקבלן, ובכך, תוכלו להתקין מטבח חדש במקביל למועד בו הקבלן נדרש להתקין מטבחים בכל הדירות אותן הוא בונה בבניין.

הדורס מטבחים - מומחים לשדרוג ועיצוב מטבחים

אנחנו בחברת הרודס מטבחים עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, עיצוב ובנייה של מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית ומאפשרים גם לרוכשי דירות קבלן ליהנות ממטבחים מעוצבים במסגרת תהליכי שדרוג מטבחי קבלן. פתרונות השירות המוצעים על ידינו כוללים הליך תכנון מקדים במסגרתו גם אתם תוכלו להבטיח לעצמכם את המטבח המושלם עליו אתם חולמים בדירתכם החדשה. לפרטים נוספים בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו