הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

שדרוג המטבח באמצעות כסאות בר

כמעט בכל בית אפשר לזהות שלב כלשהו שבו אנו מרגישים שמיצינו את העיצוב הנוכחי, שהוא כבר די משעמם אותנו, והיינו רוצים לשנות אותו. במקרים אלה, אין זה אומר שצריך לשנות את העיצוב כולו, או לערוך שיפוץ יסודי של המטבח או הבית כולו, ולפעמים שינוי אחד קטן יכול לייצר שינוי גדול בתחושות ובאווירה. אחת הדוגמאות הקלסיות לשינוי כזה הוא הוספת כסאות בר במטבח, כשלמעשה הוספת כיסאות כאלה מחייבות גם החלפה של שולחן האוכל, או הוספת אלמנט של בר מוגבה.

שדרוג המטבח באמצעות כסאות בר התאמת הסביבה כולה

אם במטבח שלכם כרגע מוצבת מערכת ישיבה המבוססת על שולחן רגיל ועל כיסאות רגילים, לא תוכלו פשוט להחליף את הכיסאות לכיסאות בר, ותצטרכו לשנות את כל הסביבה על מנת להתאים אותה לכסאות הבר. כסאות הבר מאופיינים בעיקר בגובה שלהם ובנוכחות שלהם. המשמעות היא שתזדקקו לשולחן גבוה יותר, או לבניית דלפק בר מוארך וגבוה. כמו כן, אתם עשויים לשנות מיקום של ארונות מטבח, להגביה או להנמיך גופי תאורה וכדומה, כדי להתאים את הסביבה כולה לשימוש בכיסאות בר מוגבהים.

התאמת הכסאות לכל סגנון עיצוב

כסאות בר מעץ מעניקים מעצם טבעם, ערך מודרני לעיצוב הכולל. יחד עם זאת, תוכלו לשמר ואף להעמיק את סגנון העיצוב הכפרי של המטבח שלכם באמצעות כסאות בר מעץ מלא, כסאות המגיעים בגוון אדמה אותנטי, ומדגישים את התחושה והמראה העציים. האופן בו יסייעו לכם כיסאות הבר לשדרג את המטבח ולא סתם לשנות אותו, תלוי מאוד באופן בו אתם מנהלים את השינוי והאם אתם מבססים אותו על עקרונות מקצועיים.

כדאי להסתייע באיש מקצוע, במינון הנדרש

מן הסתם, אתם לא אמורים לשכור איש מקצוע ייעודי רק כדי להוסיף כסאות בר למטבח הבית, אבל אם הוספת הכסאות האלה גוררת אחריה שורה של שינויים שעליכם לבצע, ואם אתם רוצים לשמור על עיצוב מוקפד המבוסס על עקרונות העיצוב המקצועיים, ללא ספק אתם רוצים להיעזר באיש מקצוע, גם אם לא במודל של ליווי צמוד, אז לפחות במודל של ייעוץ חד פעמי.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו