הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

קטלוג מטבחים, הכירו את סוגי המטבחים

החלטתם לרכוש מטבח חדש מתוך קטלוג מטבחים? זה הזמן לדעת הכול רכישת מטבחים מתוך קטלוג

אחת מהאפשרויות העומדות לרשותכם לצורך רכישת מטבח ביתי חדש היא באמצעות קטלוג מטבחים המאפשר לכם להיחשף לכל החידושים האחרונים בענף ייצור המטבחים ולכל הטרנדים העדכניים ביותר בתחום עיצוב מטבחים. קטלוג מטבחים הוא בעצם קטלוג המאגד בתוכו את כל סוגי המטבחים המשווקים על ידי חברת מטבחים כזו או אחרת, כאשר לכל סגנון עיצובי תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים המאפשרים לכם לבחור את הדגם המועדף עליכם ביותר.

מה חשוב לדעת על רכישת מטבחים מתוך קטלוג מטבחים

מה חשוב לדעת על רכישת מטבחים מתוך קטלוג?

מטבחים המשווקים על ידי חברות מטבחים שונות באמצעות קטלוג מטבחים מודפס או מקוון הם למעשה מטבחים מובנים, כלומר מטבחים בעלי מבנה קבוע מראש שבחלקם ניתן לבצע אי – אילו התאמות ושינויים בכל הנוגע לגודל המטבח. לפיכך, כאשר רוכשים מטבחים באמצעות קטלוג מטבחים יש לשים דגש על מספר נושאים מרכזיים:

  • סוגי מטבחים המוצגים בקטלוג
  • היצע הדגמים לכל סגנון עיצובי כזה או אחר של מטבחים ביתיים
  • האפשרויות העומדות לרשותכם לצורך ביצוע שינויים במטבח המובנה (שינוי צבע, גודל וכדומה)

מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה להתייחסות פרטנית לחומרי הגלם מהם מיוצרים המטבחים המופיעים בקטלוג, שיטות הייצור והטכנולוגיות השונות המשמשות את חברת המטבחים לצרכי הייצור, רמת הגימור של המטבחים, וכמובן, נושא האחריות המוענקת לכם על ידי חברת המטבחים ו/או המשווק.

מה ההבדל בין מטבחי קטלוג למטבחים בהתאמה אישית?

כפי שציינו לעיל, מטבחים מתוך קטלוג הם מטבחים מוכנים בעלי מבנה קבוע מראש שבחלקם ניתנים להתאמה אישית על פי מידות, צבעים וכדומה. יחד עם זאת, קיים הבדל מהותי בין מטבחים מובנים המשווקים באמצעות קטלוג מטבחים לבין מטבחים בהתאמה אישית מלאה המיוצרים מלכתחילה על פי צרכי ודרישות הלקוח. הבדל זה בא לידי ביטוי בכל מרכיבי המטבח והתאמתם לצרכי הלקוחות והוא בא לידי ביטוי באמצעות הליכי תכנון מטבחים במסגרתם הלקוח לוקח חלק פעיל בהליכי התכנון והעיצוב של המטבח בהתאמה אישית עליו הוא חולם.

הרודס מטבחים מציגה: מגוון רחב של סוגי מטבחים מתוך קטלוג ובהתאמה אישית מלאה

אנחנו בחברת הרודס מטבחים עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מטבחים מעוצבים באמצעות חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר בתעשייה ובאמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף ייצור המטבחים. אצלנו תוכלו לרכוש מטבחים ביתיים גם מתוך קטלוג מטבחים מתעדכן המציג בתוכו את כל הטרנדים והחידושים בענף וגם במסגרת הליכי תכנון ועיצוב של מטבחים בהתאמה אישית מלאה במסגרת שירות ייעודי המוצע לכם על ידי צוות מעצבי המטבחים שלנו. אצלנו, זה לא כל כך משנה אם תבחרו מטבח מתוך קולקציית המטבחים המובנים והמוכנים שלנו או שתבחרו במטבח בעיצוב אישי ובהתאמה אישית מאלה, אנו יודעים לספק את המטבחים המעוצבים, האיכותיים והפונקציונאליים ביותר לסביבת המגורים המודרנית.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו