הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

עיצוב מטבח בסגנון כפרי

המטבח הוא המקום החם ביותר בבית. (תרתי משמע) שם מתבשל האוכל המנחם והביתי, משם עולים הניחוחות שממשיכים ומלווים את ילדינו לכל החיים, בדיוק כמו הניחוחות הנוסטלגיים שמלווים אותנו מהמטבח של אמא.

לא לחינם אנחנו עדים להשקעה הרבה בכל מה שקשור בנושא של עיצוב המטבח. על מנת שיהיה נחמד ונעים במטבח, חשוב שהוא יהיה מעוצב באופן מזמין וחם. זה בדיוק מה שהמטבח הכפרי מציע לנו.

עולם העיצוב משתדרג ומתפתח מתקופה לתקופה כאשר עיצוב מלפני עשור כבר לגמרי אינו תקף שלא לדבר על עיצוב עתיק יותר. אך למרבה הפלא עיצוב מטבח כפרי היה ועודנו ואפנתי ורבים בוחרים לעצב את מטבחם דווקא בסגנון כפרי. אז האמת היא שאם חשבתם כי מדובר בסגנון כפרי אירופאי משנות הארבעים, אז זה לא ממש זה. כי המטבח הכפרי של היום אינו מוותר על הקדמה ועל השכלולים שיש לנו היום בכל התחומים אך כשהם משולבים באלמנטים הכפריים, בצבעים החמים והטבעיים והטקסטורות היוצרים את האווירה הכפרית, הרי שהתחושה המתקבלת דומה מאוד לזו של הילד התמים וטהור העיניים במטבח הכפרי אי שם לפני שנות דור.

עיצוב מטבח בסגנון כפרי

מטבח מודרני אפוף נוסטלגיה

המטבח הכפרי של היום הוא למעשה שילוב מושלם של אופנה וקדמה אך עם הרבה נוסטלגיה ותחושות חמימות מהמטבח של פעם. איך יוצרים את זה? לשם כך יש צורך באנשי מקצוע מיומנים ומאומנים שידעו ליצור את השילוב הייחודי. למעשה ניתן להכניס כיום למטבח הכפרי את כל הפיתוחים הקיימים אותם מציעה לנו הקדמה. זה כולל את מוצרי החשמל המתקדמים את הקרמיקה האופנתית את הארונות האיכותיים, משטחי השיש עם כיור מטבח בגימור אופנתי ומושלם, אך כאשר העבודה נעשית באופן מתוחכם ניתן לשתול את החדש בישן ולהגיע ליצירה הייחודית המבוקשת.

מטבח זמין ומזמין

כיום, עם ההשתלטות של עולם ההייטק גם על תחום העיצוב אנחנו מוצאים כי מוצרים רבים הרחוקים לגמרי מתחום ההייטק, מעוצבים בהשראת ההייטק. כך הגיע העיצוב מהסוג הזה גם למטבחים עד שאנחנו אכן מגלים כי קיימים היום מטבחים הנראים כיצירת הייטק ממש... אז לא שזה לא יפה, אך אם אנחנו מעוניינים להעניק למטבח שלנו את האווירה החמה והמזמינה, העיצוב הכפרי יעשה את זה בצורה הרבה יותר נכונה.

איך מעצבים את המטבח הכפרי?

אז איך יוצרים את היצירה הזו בפועל?

מדובר בהחלט ביצירה. ראשית זה כולל צבעים מאוד מסוימים. צבעים חמים, צבעים טבעיים, צבעים הכי קרובים לטבע. על פי רוב יהיו אלו גווני החום. גם העיבוד של החומרים אשר בהם ייעשה שימוש יהיה עיבוד מינימלי בכדי לשמר את האותנטיות שלהם ואת התחושה הטבעית. הריצוף עשוי להיות פרקט בכדי להעצים את התחושה הטבעית כאשר למעשה מדובר במטבח המעוצב באמצעות מוצרים אופנתיים ועדכניים.

מטבח מודרני עם נגיעות נוסטלגיות היוצרות יחד את התמהיל המושלם של המטבח הכפרי.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו