הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבח מעוצב ושיש גרניט

כשאנחנו חושבים על מטבח יוקרתי ויעיל במיוחד אנחנו חושבים על שיש במטבח. שיש נחשב לחומר גלם נפוץ במטבחים בשל יתרונותיו הרבים, לרבות שיש גרניט פורצלן שהוא שיש בעל מראה ייחודי, יפה ומבוקש מאוד בימינו.

יעילות מרבית של מטבח מעוצב אישית

מה שבטוח שלא ניתן לחלוק על היעילות והפרקטיות שמקנה לנו מטבח שמעוצב אישית בהתאם לצרכים ולרצונות שלנו. מטבח שהוא פעיל ושיש בו כל הזמן תנועה, יהיה מיועד לא רק עבור בישולים, אלא גם עבור ארוחות משפחתיות, עבודה עם המחשב, שיחת חולין עם בני הבית או כל מה שעולה על רוחנו, ניתן לעשות בחלל המטבח.

לא צריך לחשוש לקצוץ עליו או להניח עליו ספל תה רותח. יהיה ניתן להניח עליו כל דבר שמשקלו כבד. סירים ומחבתות, כלי עבודה ואפילו סיר החמין לשבת. במידה והוא מתלכלך או שנשפך עליו שמן או חומץ, הוא אינו סופג ומתנקה במהירות ויעילות.

מטבח מעוצב ושיש גרניט

בחירת העיצוב למטבח

בין אם עיצוב הבית שלכם הוא בעיצוב מודרני, כפרי, רטרו או אפילו קלאסי, ניתן להתאים את עיצובו ואופיו של המטבח אחד לאחד עם עיצוב הבית שלכם. אין ספק שכדאי להתייעץ עם משרד אדריכלים אך כיום אפילו באמצעות 2 פעולות פשוטות תוכלו לעצב מטבח כפרי או מודרני מושלם.

  1. התאמת צבעים - מטבח כפרי למשל מייצג חמימות, ביתיות, ואותנטיות. התאימו לכך צבעים חמימים כמו: חום לבן ושחור. מטבח מודרני למשל מייצג ניקיון סטריליות וקדמה. התאימו לכך צבעים לבנים ושקופים בעיקר, בעלי מראה חד ונקי.
  2. קווי עיצוב - כאשר מדובר על קווי עיצוב, מטבח כפרי למשל מאופיין בחוסר אחידות, עיגוליות, עם בליטות, פרזולים במראה חלוד ועוד. לעומת זאת מטבח מודרני מאופיין בקווים נקיים וברורים לחלוטין, עם מגוון של פיצ'רים טכנולוגיים חדישים והרבה שטח פנוי.

בנוסף, חלל המטבח מוציא קור וגם פולט חום, טמפרטורות קיצוניות שדורשות משטח עבודה עמיד במיוחד. שיש גרניט יעמוד מול כל אלה בסיפוק גדול. כמו כן, שיש גרניט קל לתחזוקה וכל מה שיש לעשות בסוף כל פעולה זה לעבור עליו עם מטלית לחה והוא מיד חוזר למצבו הטבעי.

היתרונות והחסרונות של שיש גרניט במטבח

שיש גרניט הוא לכל הדעות שיש עמיד במיוחד שיכול לעמוד מול כל הטמפרטורות הקיצוניות ששוררות במטבח, עמיד מול שריטות סכין וכל פגיעה ומכה. המטבח שלנו הוא חלל דינמי

יותר מכל חלל אחר בבית, חלל רווי פעילויות ואנו עוסקים בו בבישול עם מגוון של חומרים, תבלינים, נוזלים וכו'. כל אלה יכולים להכתים את משטח העבודה אך במקרה של שיש גרניט, אין הוא סופג לתוכו דבר.

קשה אם כן למצוא חסרונות בשיש גרניט אך מפאת עניין של טעם לא כל אחד אולי יאהב את המראה של שיש זה ואת הדופי שקיים בין לוח ולוח וזה בהחלט יכול להוות שיקול. גם שיקול תקציבי יכול להיות מכשול כיוון שהעלות של שיש גרניט פורצלן נחשבת לגבוהה יותר מסוגי שיש אחרים. .

איך שיש גרניט פורצלן תורם לעיצוב

לאבן גרניט יש מראה טבעי כאילו בזה הרגע ממש נחצבה בעומק האדמה. שיש גרניט פורצלן יהווה במטבח שלנו משטח עבודה הולם, עליו נוכל להכין את כל המטעמים שאנחנו אוהבים לבשל ולאפות.

גם הגוון והטקסטורה הטבעיים של השיש מרשימים במיוחד, המראה הייחודי שלהם משדרג כל חלל ומעניק לו נופך יוקרתי ואיכותי מאוד. יחד עם זאת שיש גרניט למטבח מספק גם יתרונות רבים ומעורר התפעלות ויעילות כאחד. בשל אופן תהליך הייצור שלו שמתרחש ממש בבטן האדמה, כל לוח שיש שנוצר מגרניט יראה שונה וייחודי ולא יהיה לו אח תאום, זה מה שמקנה לכל עיצוב חלל מטבח עם שיש גרניט פורצלן להראות מקורי וייחודי.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו