הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבחיים כפריים מודרניים - המדריך המלא

העידן הנוכחי בתחום העיצוב מתאפיין בין היתר בשילוב בין סגנונות. אם בעבר נאלצו מעצבי פנים ולקוחות להתפשר על סגנון עיצוב מסוים בשביל לקבל סגנון עיצוב אחר, הרי שכיום הדגש הוא על השילוב והמיזוג. בפועל, אפשר לראות את זה בתחומים שונים של עיצוב פנים ובעיקר באופן שבו הסגנונות נבחרים עבור חלל הפנים של המטבח.

המטבח היה ונותר חלל הפנים החשוב ביותר בבית. זה המקום שאליו נכנסים כדי להירגע, בו נמצאים על מנת לבלות עם החברים ומשפחה ואותו האורחים רואים מיד אחרי הסלון. אם רוצים ליהנות מרמת חיים גבוהה ולהשביח את ערך הנכס, הדרך הכי טובה לעשות את זה תהיה להשקיע בעיצוב של המטבח.

על רקע האמור לעיל אפשר להבין גם את החשיבות של עיצוב המטבח. מטרת העיצוב היא לשלב בין צרכים פונקציונליים ואסתטיים של הלקוח ולנצל היטב את המקום הפנוי במטבח לצרכים כמו בישול, אפיה, טיגון ואירוח. בפועל, אחת הדרכים להשיג את כל המטרות הללו היא לעצב מטבחים כפריים מודרניים.

 

מה מאפיין מטבחים כפריים מודרניים?

במקור, מטבח כפרי התאפיין בכך שהוא נשען על שימוש בגוונים חמים של צהוב וחום ועל כמה שיותר חומרי גלם טבעיים – כגון עץ. השימוש בחומרי גלם טבעיים מאפשר לייחד את סגנון העיצוב הכפרי בהשוואה לשאר הסגנונות והוא גם מאוד מתאים למטבח, שמטבעו מהווה מקום שאמור לשדר חמימות ומשפחתיות.

לעומת זאת, מטבחים מודרניים מתאפיין בשימוש בצבעים קרים. זה סגנון עיצוב שבו משתמשים באלומיניום, במתכת ובברזל וברוב המקרים גם בסוגים שונים של זכוכית. אם מצרפים את הצבעים הקרים לחומרי הגלם המתכתיים, מקבלים סגנון עיצוב מודרני שבו מציבים את הפרקטיקה בראש סדר העדיפויות.

אבל החידוש המרענן הוא כאמור האפשרות לשלב בין מטבח כפרי מודרני. כאן מצד אחד שומרים על המאפיינים המקוריים של סגנון עיצוב מטבח כפרי, אך מצד שני לא מתפשרים על הערך המוסף של מטבח מודרני. אם מצרפים יחד את המאפיינים השונים, מקבלים מטבחים כפריים מודרניים שממלאים את הצרכים של בעלי משפחות וקהל יעד מגוון.

מטבח מודרני ייחודי וחדשני

היתרונות של מטבחים כפריים מודרניים

גם בעיצוב של מטבחים כפריים מודרניים אפשר להשתמש בעץ או במתכת, אך תוך כדי צריך גם לנסות לשמור על מראה אחיד והרמוני. כך למשל יש אפשרות לעצב את משטחי השיש באבן ולחפות את הקיר בזכוכית, אך למקם במטבח פינת אוכל או מדפים מעץ.

אם מעוניינים בכך, דרך נוספת לעצב מטבח כפרי מודרני היא לחסוך במקום בעזרת כמה שיותר פתרונות אחסון מתוחכמים ומודולריים – אך לא לוותר על האינטימיות של סגנון העיצוב הכפרי בתוך הארונות עצמם, במגירות ובמשטח העבודה.

שילוב נכון בין המאפיינים השונים לכאורה של מטבחים כפריים מודרניים מוכיח את עצמו. מבחינה פונקציונלית, מטבח כפרי מודרני קל הרבה יותר לנקות והוא גם משתלם מבחינה כלכלית. במישור המסחרי, סגנון עיצוב של מטבחים כפריים מודרניים הופך אותם לרלוונטיים עבור סוגים שונים של משקיעים, שוכרי דירות ורוכשים והוא מאפשר להשביח את ערך הנכס בתוך זמן קצר.

כך מעצבים מטבח כפרי מודרני

עיצוב של מטבח כפרי מודרני מאפשר לקחת השראה מסגנונות קיימים. לבסוף, הוא דורש מעורבות של אנשי מקצוע והגדרת תקציב קשוחה.

אם נצמדים לתקציב וקובעים סדר עדיפויות ברור, קל יותר לבחור את האלמנטים הדקורטיביים ולדאוג שהם ישתלבו אחד עם השני – אך לא יבואו אחד על חשבון השני או חלילה יפגעו בתוצאה הסופית של עיצוב המטבח וחלל הפנים.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו