הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

כמה עולה מטבח חדש

חולמים על מטבח חדש? זה הזמן לדעת הכול על הגורמים השונים המשפיעים על מחירי מטבחים

כאשר מדברים על עלות מטבחים מדברים למעשה על רמות מחיר משתנות הנקבעות בהתאם לפרמטרים שונים המאפיינים את המטבח עליו אתם חולמים ואותו אתם רוצים לרכוש. פרמטרים אלו כוללים בין היתר את גודל המטבח, איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים המטבח, מרכיבי המטבח ופרמטרים נוספים עליהם נרחיב בהמשך. לצד כל אלו, חשוב לציין שקיים הבדל משמעותי בין עלות מטבח מובנה המשווק AS IS לבין עלות מטבח בהתאמה אישית המיוצר בהתאמה מלאה לכל צרכי הלקוח.

כמה עולה מטבח חדש

מהי ההוצאה הגבוהה ביותר כאשר מדברים על מטבח חדש?

מבין כל מרכיבי המטבח, ההוצאה הכספית הגבוהה ביותר ברכישת מטבח חדש היא עבור ארונות המטבח, כאשר מחירי ארונות מטבח נקבעים אף הם בהתאם לפרמטרים שונים הכוללים בין היתר את איכות הייצור והבנייה, חומר הגלם המשמשים לצורך ייצורם, סוגי הדלתות ורמת הגימור, איכות מוצרי הפרזול, אופי ההתקנה ומורכבותה.

פרמטרים נוספים המשפיעים על עלויות מטבחים

לצד כל המופיע לעיל, ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על עלות מטבח מובנה או מטבח בהתאמה אישית, וביניהם:

  • משטח העבודה - סוג המשטח וגודלו, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר, עובי המשטח ואופן הרכבת המשטח
  • סוגי הכיורים והברזים המותקנים במטבח
  • איכות חיפוי קירות המטבח המצויים מעל משטח העבודה
  • היקף מערכות האבזור בשטח המטבח ואיכות מוצרי החשמל

ועלויות נלוות נוספות הקשורות לפירוק מטבחים ישנים והקמת תשתיות למטבח החדש במידת הצורך.

תכנון תקציב לרכישת מטבח חדש - כיצד?

רכישת מטבח חדש מחייבת אתכם לבצע סקר השוואתי בין מספר חברות המתמחות בהליכי תכנון וייצור של מטבחים ביתיים וזאת על מנת לקבל אינדיקציה בכל הנוגע לעלות המטבח עליו אתם חולמים. רמות המחיר המשתנות של מטבחים ביתיים יכולים להתאים לכל מסגרת תקציב כזו או אחרת אותה אתם מייעדים לרכישת המטבח, כאשר במקרים בהם עומד לרשותכם תקציב נמוך יחסית, מומלץ לרכוש מטבחים במבצע מחברות מובילות לייצור מטבחים וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מטבח איכותי במחירי הנחה.

מה חשוב לדעת על מטבחים במבצע?

מטבחים במבצע הם הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים המעוצבים והאיכותיים המוצעים על ידי חברות מובילות בענף ייצור מטבחים. מטבחים אלו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף ייצור המטבחים, כאשר המחיר המוזל הנדרש לגביהם הוא פועל יוצא של עודפי ייצור מקולקציית מטבחים מובנים עם אפשרות לביצוע אי – אילו התאמות ושינויים בהתאם לצורך ובתוספת תשלום בדרך כלל.

מחפשים אחר מטבחים מעוצבים במבצע? אצלנו בחברת הרודס מטבחים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מטבחים במבצע המאפשרים לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים למטבחים הביתיים שלנו במחירים אטרקטיביים. לצפייה בקולקציית מטבחים במבצע המשווקים על ידינו לחצו כאן.

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו