הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

כך יראה המטבח שלכם בעוד כמה שנים - כמה טיפים

הקמת מטבח ביתי חדש היא פעולה מקצועית הכרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת, ולכן, קיימת חשיבות לאופן בו אתם מתכננים ומעצבים את סביבת המטבח על מנת שתותאם לצרכי השימוש הנחוצים לכם ועל מנת שלא תראה מיושנת מדי  בעוד מספר שנים. כיצד עושים זאת נכון? לפניכם מספר טיפים מעשיים בנושא:

שילוב טרנדים בסביבת המטבח הביתי

 

טרנדים בתחומי העיצוב השונים, אומנם נכנסים ויוצאים מתוך חיינו בתדירות כזו או אחרת, אך ישנם מספר טרנדים המייצגים מגמות עיצוביות העתידות להישאר אתנו עוד מספר שנים קדימה. בכל הנוגע לעולמות עיצוב מטבחים, ישנם מספר טרנדים נוכחיים העתידים ללוות אותנו גם במהלך השנים הקרובות וביניהם:

  • שילוב חיפויי זכוכית בסביבת המטבח - כיום, ניתן לייצר מטבחים שלמים מזכוכית או להסתפק בחיפוי קירות באמצעות לוחות זכוכית המגיעים בצבעים שונים ואף כאלו הניתנים להדפסה.
  • משטחי נירוסטה - נירוסטה מהווה חומר גלם פונקציונאלי ואיכותי לסביבת המטבח הביתי, וזאת לנוכח עמידותה לאורך זמן. טרנד משטי הנירוסטה לסביבת המטבח הביתי נכנס אל תוך חיינו לפני מספר שנים והוא מותאם בעיקר לעיצוב מטבחים מודרניים בהם מושם דגש על חומרי גלם מתכתיים.
  • איי מטבח מעוצבים - הצבת "אי" בחלל המטבח הביתי מותאמת בעיקר למטבחים גדולים אך היא יכולה לשרת אתכם כעמדת בישול ואפייה מובנית גם בשטח מטבחים קטנים יותר. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סגנונות עיצוב להתקנת "איי מטבח" ולשדרג כל סביבת מטבח ביתי באמצעותם.
  • מטבח נסתר - מטבחים אלו בנויים בצורה כזאת שכל ארונות המטבח מוסתרים תחת יחידה מעוצבת מרכזית אחת הנפתחת באמצעות מנגנוני נגיעה באזורים שונים, כאשר כל מערכות האבזור (מקרר, תנורים וכדומה) מגיעים בילד אין בתוך היחידה המובנית.
  • שטיח יכול להוות תוספת נהדרת למטבח שלך, להעניק לו אווירה חמימה ולהפוך אותו לנוח יותר עבורך לעבוד בו. כדי לנקות אותו בצורה המקצועית ביותר, ישנם 2 אופציות אחד מהם להזמין שירותי ניקוי שטיחים מקצועי לבית, אופציה שנייה השתמש בשילוב של שאיבת אבק רגילה, ניקוי נקודתי וניקוי תקופתי בקיטור עמוק כדי לשמור על המראה הטהור וההיגיינה שלו". הוא יכול גם להיות בעל ערך להגנה על הריצוף שלך מפני שפיכה או תאונות אחרות. שטיחי PVC הבחירה המושלמת למטבח מכיוון שהם קלים לניקוי ואינם נפגעים ממים.

חלום שהפך למציאות - הרודס מטבחים

שילוב של פתרונות אחסון חכמים

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בכל סביבת מטבח ביתי הוא נושא האחסון, כאשר אנו צוברים לאורך השנים יותר ויותר מערכות כלי מטבח ומכשירים המיועדים לסביבת המבטח. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לתכנון מטבחים המשלבים בתוכם פתרונות אחסון חכמים גם בתוך גוף ארונות המטבח וגם באמצעות ווי תלייה וכדומה על גבי קירות המטבח. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פתרונות אחסון המותאמים לסביבת המטבח הביתי כגון: מגירה עם קרש חיתוך נשלף, מדפים מתכווננים ו/או מדפים מסתובבים, אי מטבח עם מקומות אחסון, ווי תלייה פנימיים המיועדים לתליית כלי בישול כאלו ואחרים ופתרונות אחסון נוספים אותם ניתן להתאים לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם בסביבת המטבח הביתי.

לצד כל אלו, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועצי מטבחים בכל הנוגע לפיתוחים טכנולוגיים וחידושים דקורטיביים באמצעותם ניתן לתכנן מטבח יוקרה בכל סגנון עיצובי, שישמרו על הלוק המנצח והיוקרתי שלהם לאורך שנים.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו