הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

חשיבות עיצוב מטבחים באמצעות עיצוב פנים

עבור רבים, המטבח הוא החדר החשוב ביותר בבית. הוא מתבסס על כל חמשת החושים, הוא הבסיס למפגש בין בני הבית והוא אחראי במידה לא מבוטלת על האווירה הביתית אותה אתם מבקשים לייצר. לכן, אין להקל ראש בעיצוב המטבח ומומלץ מאוד להיעזר בבעל מקצוע מנוסה - מעצב הפנים.

 עיצוב פנים – חלק בלתי נפרד מעיצוב מטבחים

עיצוב הפנים מתבסס על העיקרון של מיצוי הפוטנציאל הקיים בחלל הרלוונטי. כמובן שתוכלו לעצב את ביתכם כרצונכם, אולם עולם עיצוב הפנים הוא מורכב, סבוך וטומן בחובו אפשרויות רבות, כך שבקלות ניתן ללכת לאיבוד. עיצוב מטבחים מצריך עין חיצונית, ראייה מרחבית וידע אסתטי רב, אותו תוכלו למצוא בתהליך עבודה עם מעצבת פנים מקצועית, בדרך לתוצאה אליה אתם מכוונים, בין אם מדובר בעיצוב מטבחים מודרניים או כפריים.

עיצוב מטבחים

תכנון והגדרת התקציב

בעידן המודרני בו אנו חיים אנו נוהגים לתכנן הכול בקפידה, החל משגרת יומנו ועד החתונה שלנו. עיצוב מטבחים הוא ללא ספק מלאכת מחשבת שיש לתכנן אף יותר בזהירות. בין אם מדובר בעיצוב מטבחים מודרני, כפרי או אורבני, המטבח מוכרח להיות מעוצב בצורה אופטימלית, שכן הוא מחייב שטח עבודה נוח וניצול יעיל של המרחב שברשותכם.  תכנון מטבחים מעוצבים מתחיל קודם כל בהערכת השטח של החלל שהוקצה למטבח, ולאחר מכן חלוקה מאוזנת שלו בהתאם לצרכים, לנוף ולכיווני האוויר. המטבח כבר מזמן איננו רק מקום לבשל בו, אלא הוא מקום המפגש של בני הבית ובסיס לזמן איכות יקר, עם בן או בת הזוג, הילדים ואפילו חברים קרובים ושכנים. הוא חייב להיות נוח, מזמין וביתי, וככזה צריך לתכנן אותו בדיוק רב. מטבחים מעוצבים הם לא עניין זול, ולכן חשוב לקבוע מראש את גבולות התקציב שלכם על מנת להבין למה תוכלו להתחייב, שכן העלויות, כמו אפשרויות העיצוב, יכולות להרקיע שחקים.

 

חשיבות חומרי הגלם

חשוב שמטבח החלומות שלכם יעוצב בצלמכם ובדמותכם. מטבחים מעוצבים יכולים להיות אחידים בסגנונם או לשלב מספר סגנונות יחד. חשוב לזכור שעל המטבח להיות מעוצב בשפה עיצובית שתתכתב עם שאר חדרי הבית, ובעיקר עם הסלון, תלוי בקרבתו אליו. עליכם להחליט יחד עם מעצבת פנים והום סטיילינג שלכם על השפה בה אתם שואפים שהמטבח ידבר. ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים יותר, הם יחזיקו זמן רב יותר ויבטיחו הנאה מהמטבח לשנים קדימה. אם מדובר במטבחים מעוצבים כפריים, יהיה נכון לשלב עץ מלא וחומרים חמים כמו נחושת בצבעים חמים, לצד בחירת צבעים טבעיים כמו צבעי אדמה וגווני צהוב, ידיות פרזול מעוצבות ואבזור המטבח בקש. מטבחים מעוצבים מודרניים יכללו גם הם שילוב של עץ, לרבות פלטות עץ סנדוויץ', וכן שילוב יסודות של מתכת ואלומיניום לעיצוב חדשני.

שלבי הסיום של עיצוב המטבח

לאחר תהליך ארוך שכלל תכנון מקדים של חלל המטבח, ייעול שטח העבודה ומיקום מכשירי החשמל הכבדים וההכרחיים בו, מגיעים הדגשים האחרונים כמו בחירת האקססוריז הנכונים עבור המטבח שלכם, כאלה שהופכים אותו ממטבח מעוצב בקטלוג למטבח האישי שלכם עם אמירה. בחירת גופי התאורה היא חלק מהתכנונים הסופיים, שכן התאורה היא מרכיב קריטי בתפיסת המרחב של המטבח והיא חשובה בהענקת האווירה הביתית והחמימה שאתם שואפים לייצר.

אם אינכם רוצים לקחת את הסיכון של עיצוב המטבח בעצמכם, מומלץ מאוד לפנות למעצבת פנים שתסייע לכם ליצור מטבח מעוצב, יעיל וביתי- מטבח החלומות שלכם.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו