הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

חברת מטבחים במרכז

מחפשים אחר חברת מטבחים במרכז הארץ?

זה הזמן לדעת הכול על הרודס מטבחים חברת מטבחים הממקמת את צרכי לקוחותיה במרכז תהליך הייצור.

הרודס מטבחים היא חברת מטבחים במרכז המתמחה בהליכי תכנון, עיצוב ובנייה של כל סוגי המטבחים המעוצבים במגוון מרשים של סגנונות עיצוב.

מטבחי החברה מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר והם משלבים בתוכם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף המטבחים הביתיים. במסגרת תהליכי הייצור וההקמה של המטבחים, חברת הרודס שמה דגש נרחב ומיוחד על צרכי הלקוחות, כאשר לאורך כל שלבי התכנון, העיצוב והבנייה של המטבח, צרכי הלקוחות מצויים במרכז התהליך.

חברת מטבחים במרכז - רמה אחת מעל כולם - הרודס מטבחים

כל הסגנונות וכל העיצובים במקום אחד

כיום, אם הרודס חברת מטבחים במרכז תוכלו להבטיח לעצמכם מטבח ביתי איכותי ומעוצב המשלב בצורה הרמונית בין נוחות ופרקטיות לבין עיצוב ואסתטיקה. במסגרת תהליכי העיצוב של המטבחים בחברת הרודס, מושם דגש על הטרנדים העולמיים המובילים בתעשיית ייצור מטבחים ועל מגמות העיצוביות הפופולאריות ביותר בעולם עיצוב המטבחים, וכל זאת, תוך התאמת הסגנון העיצובי על פי העדפותיו האישיות של הלקוח.

במסגרת תהליכי התכנון והעיצוב של כל מטבח ביתי המיוצר על ידי חברת הרודס מטבחים, מתבצע תהליך עבודה משותף בין הלקוח לבין יועצי העיצוב של החברה וזאת לצורך היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוחות ועם ההעדפות הטעם האישיות שלהם בכל הנוגע לסגנון העיצובי של המטבח.

המטבח המושלם מחכה לכם כאן...

המטבחים הביתיים של חברת הרודס מטבחים מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מרכזיים, וביניהם:

  • עיצוב מטבחים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף על הלקוח
  • ייצור מטבחים ביתיים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח
  • מטבחים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות מקסימאלית לאורך שנים רבות
  • מטבחים המשלבים בתוכם מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות
  • רמת גימור מושלמת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף ייצור מטבחים
  • מטבחים מעוצבים המשלבים בתוכם מגוון רחב של פתרונות אחסון חכמים ומתקדמים
  • אחריות מלאה על כל מטבח ביתי לתקופה של עד 10 שנים

ויתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי ביחס ובשירות האישי המוענק לכל לקוח.

אלמנטים עיצוביים

מטבחים כפריים הם סגנון מטבח פופולרי הכולל בדרך כלל אלמנטים עיצוביים חמים ומסבירי פנים כגון גימורי עץ טבעי, משטחי אבן ועיצוב כפרי. מטבחים אלו משלבים לרוב אלמנטים וינטג'יים או עתיקים המעניקים להם תחושה נעימה ונוסטלגית. ניתן למצוא מטבחים כפריים במגוון סגנונות, מקלאסי ועד מודרני, וניתן לעצב אותם כך שיתאימו לכל טעם ותקציב.

כשמדובר במטבחים כפריים, יש כמה אלמנטים עיצוביים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. גימורי עץ טבעי הם בחירה פופולרית עבור מטבחים כפריים, שכן הם יוצרים תחושה חמימה ומזמינה. משטחי אבן, כגון גרניט או שיש, הם גם בחירה פופולרית, שכן הם מספקים משטח עבודה עמיד ומסוגנן. אלמנטים עיצוביים נוספים המשולבים לרוב במטבחים כפריים כוללים עיצוב וינטג' או עתיק, כגון גופי תאורה מיושנים, מכשירי חשמל וינטג' וגימורים במצוקה.

חומרי הגלם

חומרי הגלם הטובים ביותר בתעשיית המטבחים משתנים בהתאם למראה הרצוי, לסגנון ולעמידות. כמה חומרים פופולריים המשמשים בעיצוב מטבחים כוללים עץ, גרניט, שיש, קוורץ, נירוסטה ואריחי קרמיקה. לכל אחד מהחומרים הללו יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו, ובחירת החומרים תהיה תלויה בגורמים כמו ייעוד המטבח, הסגנון והאסתטיקה הרצויים והתקציב.

העיצוב

אחד היתרונות של מטבח כפרי הוא העיצוב הנצחי שלו. מטבחים כפריים היו פופולריים כבר שנים רבות וסביר להניח שימשיכו להיות פופולריים להרבה יותר. בנוסף, מטבחים כפריים מעוצבים בדרך כלל תוך מחשבה על עמידות, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובטכניקות בנייה המבטיחות שהמטבח יחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

כיום, חברת מטבחים במרכז הרודס מציעים מגוון רחב של עיצובים וסגנונות לבחירה, מה שמבטיח שתוכלו למצוא מטבח המתאים לטעם ולתקציב שלכם. בנוסף, הרודס מטבחים משתמש רק בחומרים ובטכניקות הבנייה הטובות ביותר, מה שמבטיח שכל מטבח נבנה להחזיק מעמד.

סגנונות מאפיינים עיצוביים ייחודיים

ישנם סוגים רבים ושונים של מטבחים זמינים, כולל מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, מטבחים קלאסיים ומטבחי יוקרה. לכל אחד מסגנונות המטבח הללו יש אלמנטים ומאפיינים עיצוביים ייחודיים משלו. מטבחים מודרניים, למשל, כוללים בדרך כלל קווים נקיים, גימורים אלגנטיים ואלמנטים עיצוביים מינימליסטיים, בעוד שמטבחים קלאסיים משלבים לרוב פרטים מקושטים וחומרים מסורתיים כמו עץ ושיש.

אם אתם מחפשים מטבח כפרי איכותי עם עמידות גבוהה, מטבחי הרודס הוא מקום מצוין להתחיל בו. מטבחי הרודס מציעים מגוון רחב של מטבחים כפריים, מקלאסי ועד מודרני, וכל מטבח מעוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואומנות. מטבחי הרודס משתמש רק בחומרים ובטכניקות הבנייה הטובות ביותר, מה שמבטיח שכל מטבח נבנה להחזיק מעמד.

התאמה אישית

יתרון נוסף בקניית מטבח כפרי מבית הרודס מטבחים הוא רמת ההתאמה האישית שיש. מטבחי הרודס יכולים לעבוד איתך על מנת לעצב מטבח שמותאם לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלך, על מנת להבטיח שתקבל מטבח פונקציונלי ויפה כאחד. בנוסף, Harrods Kitchens מציעה מגוון של מכשירי חשמל ואביזרים איכותיים, המאפשרים לך להתאים אישית את המטבח שלך באופן מלא לצרכים שלך.

הרודס מטבחים - שירות אישי גם לאדריכלים ומעצבי פנים

לצד השירותים המוצעים של הרודס חברת מטבחים במרכז לסקטור הפרטי, תוכלו ליהנות גם משירותי תכנון ועיצוב מטבחים המיועדים לאדריכלים ומעצבי פנים. שירותים אלו נועדו לצרכי תכנון ועיצוב של המטבח המושלם במסגרת הליכי תכנון ובנייה של בתים פרטיים ובמסגרת תהליכי עיצוב פנים של דירות מגורים ובתים פרטיים, והכול בהתאמה אישית לצרכי לקוחות הקצה.

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לרכישת מטבחים במרכז בחברת הרודס , זה הזמן לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית וללא התחייבות מציידכם. לתיאום פגישה לחצו כאן כמו כן, אנו מזמינים אתכם להיחשף לקולקציית המטבחים שלנו בכל אחת מהקטגוריות הבאות: מטבחים קלאסיים, מטבחים כפריים ומטבחים מודרניים.

לסיכום,

מטבח כפרי הוא סגנון מטבח נצחי ומסביר פנים שניתן לעצב אותו כך שיתאים לכל טעם ותקציב. עם חומרים איכותיים וטכניקות בנייה, מטבחים כפריים במרכז בנויים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות, מה שהופך אותם להשקעה מצוינת עבור כל בעל בית. אם אתם מחפשים מטבח כפרי איכותי עם עמידות גבוהה, חייגו עוד היום והזמינו!

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו