הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

המדריך האולטימטיבי לכל סוגי המטבחים לבית שלך

מהם סוגי המטבחים השונים?

מטבחים עברו דרך ארוכה מלהיות רק מקום לבשל בו אוכל. כעת הם חלק בלתי נפרד מהבית. אנשים משתמשים במטבחים שלהם לבישול, לאירוח ואפילו כמקום להתרחק משאר הבית.

ישנם סוגים רבים ושונים של מטבחים בשוק. הפופולריים ביותר הם מטבחי קונספט פתוח, עיצוב וחידוש שהם מאוד פופולריים מכיוון שהם מושלמים לאירוח אורחים, יש להם יותר מקום לבישול, ויש להם תחושה אוורירית.

שלושת סוגי המטבחים הפופולריים ביותר הם מטבחים בקונספט פתוח, עיצוב מטבחים וחידוש מטבחים.

מטבחי קונספט פתוח נועדו להקל על אנשים לראות מה קורה במטבח בזמן שהם נמצאים בחלקים אחרים של הבית.

עיצוב מטבחים הוא לוודא שיש מספיק מקום לכל צרכי הבישול שלך תוך שמירה על אסתטיקה.

שיפוץ מטבח עוסק בבחירת חומרים ועיצובים חדשים שיתאימו לסגנון הנוכחי שלכם.

מהם היתרונות והחסרונות של סגנון מטבח

עיצוב מטבחים הוא לא רק עניין של אסתטיקה. זהו חלל שצריך להיות נוח ופונקציונלי עבור המשפחה.

יש הרבה סגנונות שונים של מטבחים. יש אנשים שמעדיפים סגנון מטבח שיש בו הרבה אחסון בעוד שאחרים רוצים שטח פתוח יותר לבשל בו. הכל תלוי במה שאתה צריך מהמטבח שלך ואיך אתה רוצה שהוא ייראה.

היתרונות של מטבח פתוח הם שקל יותר לנקות אותו ויש יותר אור טבעי שנכנס מהחלונות שיכול לגרום לו להרגיש מרווח יותר. החסרונות הם שזה יכול להתבלבל עם כלי בישול, כלים מלוכלכים או נזילות מזון הנראות בקלות על המשטחים או הריצוף.

כיום, סגנון מטבח הוא בחירה בסגנון חיים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב המטבח שלך. היתרונות והחסרונות של עיצוב מטבחים ישתנו בהתאם לנסיבות הפרט.

היתרונות של עיצוב מטבחים הם שזה יכול להיות פרויקט מרגש לעשות, זו דרך לבטא את האישיות שלך, וזו דרך לגרום לבית שלך להרגיש כמו בבית.

החסרונות יהיו שאם אתה לא שימושי, אתה עלול בסופו של דבר לשלם יותר עבור הפרויקט הזה ממה שאתה צריך, כי אתה צריך לשכור מישהו אחר שהוא שימושי.

מה זה סגנון מטבח כפרי

מטבחים כפריים מוגדרים בדרך כלל על ידי הקסם הכפרי שלהם. יש להם הרבה חומרים טבעיים כמו עץ, אבן ולבנים. יש גם הרבה הדגשים במראה עתיק במטבח.

סגנון מטבח כפרי הוא סוג של מטבח בעל תחושה כפרית ומסורתית. סגנון זה נראה לעתים קרובות בבתים ובחוות עתיקות יותר, אך ניתן לראות אותו גם בבתים חדשים יותר. סגנון מטבח כפרי משתמש בחומרים טבעיים כגון משטחי אבן, ארונות עץ ורצפות אריחים.

מטבחים כפריים מורכבים בדרך כלל מתכנית קומה פתוחה עם כיריים אי או טווח. הכיריים או הכיריים ממוקמים בדרך כלל במרכז המטבח כדי להקל על אנשים לבשל תוך כדי אינטראקציה זה עם זה. הכיריים או הטווח של האי יכולים לשמש כחלל הכנה בעת הכנת מזון לבישול.

מה זה סגנון מטבח מודרני

המטבח המודרני הוא סגנון עיצוב מטבחים המתאפיין בשימוש בחומרים חדשים ובחלל פתוח. העיצוב כולל לרוב כמות גדולה של אור טבעי, אסתטיקה נקייה ומשטח עבודה רציף.

מטבח מודרני הוא בדרך כלל חלל פתוח עם מעט או ללא ארונות. סגנון פריסה זה מציע שפע של פתרונות אחסון, כגון ארונות מתחת לדלפק או מגירות נשלפות. זה גם מאפשר בישול יעיל יותר בגלל היעדר מכשולים בדרך.

מהו סגנון המטבח הפופולרי ביותר ומדוע הוא כל כך פופולרי?

סוג המטבח הפופולרי ביותר הוא מעוצב. הם פופולריים כי הם מציעים הרבה מקום אחסון ודלפק, כמו גם את היכולת לעצב אותם לפי טעמכם. מטבחים הם הלב של הבית. הם המקום שבו אנשים מבלים את רוב זמנם בבתיהם. זה גם מקום שבו אנשים יכולים להביע את עצמם, להיות יצירתיים וליהנות.

המטבח המעוצב עושה שימוש בפתרונות אחסון חכמים, פריסה הגיונית וניצול הגיוני של המקום כדי למקסם את היעילות. סוג זה של עיצוב מטבח הפך לפופולרי יותר ויותר מכיוון שהוא מספק אחסון אופטימלי עבור כל צרכי תכנון הארוחות שלך, תוך שהוא עדיין אסתטי.

כמה עולה היום בממוצע לשפץ מטבח?

שיפוץ מטבח הוא השקעה גדולה וחשוב שיהיה לך מושג כללי כמה זה עולה.

לפני תחילת התהליך, יהיה עליך להגדיר תקציב. חשוב לדעת מה התקציב שלכם כשאתם מתחילים לחפש קבלנים וחומרים.

העלות הממוצעת לשיפוץ מטבח חדש או ישן כיום יכולה לנוע בין 5,000 ל-30,000 שח בהתאם לגודל ואיכות הפרויקט.

שורה תחתונה

המטבחים עברו כברת דרך. הם כבר לא רק מקום לבשל את האוכל שלך, הם מקום של יצירתיות, זיכרונות ואהבה. הם הלב של הבית. המטבח הממוצע כיום גדול מאי פעם ולעיתים קרובות יכול לתפוס רמה שלמה של הבית. מטבחים מעוצבים כעת להיות חללים חברתיים עם אנשים רבים המסוגלים להתכנס סביב שולחן מטבח אחד או עמדת בישול בו-זמנית. מסיבה זו, המטבחים הפכו ממקומות שבהם רק אדם אחד יכול לבשל בכל פעם לחדרים רב תכליתיים הכוללים פינות מגורים, פינות אוכל ואפילו חדרי שינה לאורחים.

מטבחים הם מקום בו אנו מבלים הרבה מזמננו. הם גם המקום שבו אנו מאחסנים את כל האוכל וציוד הבישול שלנו.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו