הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

החלפת מטבח ישן לחדש

חולמים על מטבח חדש? רוצים להחליף את המטבח הישן בחדש? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים להחלפת מטבחים ישנים בחדשים.

החלפת מטבח ישן בחדש היא פעולה הנדרשת לכל אילו מביניכם המעוניינים לחדש ו/או לשדרג את סביבת המגורים ואת סביבת המטבח הביתי בפרט במסגרת הליכי שיפוץ, ולכל אילו מביניכם הנדרשים לבצע אי - אילו התאמות בסביבת המטבח הביתי על פי צרכי השימוש. כך או אחרת, החלפת מטבחים ישנים בחדשים היא פעולה מקצועית המחייבת אתכם להליך תכנון ועיצוב מטבח חדש או מחודש, כאשר שתי החלופות המרכזיות העומדות לרשותכם כוללות:

  1. שדרוג המטבח הקיים ושיפוץ כללי של התשתיות הקיימות
  2. פעולת החלפה כוללת של המטבח הישן.

שיפוץ מטבח קיים או החלפת מטבח ישן לחדש - מה עדיף?

בדומה לכל הליך התחדשות אחר של סביבת המגורים, גם תהליכי התחדשות של סביבת המטבח הביתי כרוכים בעלויות כספיות כאלו ואחרות הנקבעות בהתאם לגודל שטח המטבח העומד לרשותכם והחלופה המרכזית בה בחרתם לצורך השינוי: שיפוץ מטבח קיים או החלפת מטבח ישן בחדש. מן הסתם, העלות הכספית הנלוות להחלפה כולל של המטבח הישן בחדש גבוהה יותר מהעלות הנדרשת לשיפוץ סביבת המטבח הביתי וחידוש נקודתי של ארונות המטבח הקיים, ולכן, הנושא הראשון והמרכזי אותו חשוב לבדוק בדרך לחידוש סביבת המטבח הביתי קשור למסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצורך כך.

החלפת מטבח ישן לחדש

מה חשוב לבדוק כאשר ניגשים להליכי תכנון ועיצוב מטבח חדש או משופץ?

גם במקרים בהם החלטתם על שיפוץ מן היסוד של המטבח הישן וגם במקרים בהם תהיו מעוניינים להחליף את כל המטבח הישן בחדש, ישנם מספר נושאים מרכזיים אותם חשוב להגדיר מראש על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם את התוצאה הרצויה בסופו של התהליך. נושאים אלו כוללים:

  • גודל המטבח הקיים והאפשרויות השונות העומדות לרשותכם לצורך הרחבתו והגדלת השטח הקיים
  • צרכי השימוש היומיומיים שלכם בסביבת המטבח הביתי והתאמתם למבנה המטבח החדש/מחודש
  • הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר של המטבח החדש/מחודש בהתאמה מלאה לסביבת המגורים
  • היקף המכשור הנדרש לכם לצרכי אבזור סביבת המטבח הביתי ואופן הטמעתו בתוך סביבת המטבח
  • היקף פתרונות האחסון הנחוצים לכם בסביבת המטבח הביתי

וכמובן, בדיקה מקדימה של סך העלויות הנחוצות לכם לצרכי חידוש המטבח הקיים במסגרת הליך שיפוץ מטבח חדש או החלפת מטבח ישן בחדש בכללותו.

הרודס מטבחים מציגה: הליכי תכנון, עיצוב והקמה לצרכי החלפת מטבחים ישנים בחדשים

אנחנו בחברת הרודס מטבחים מתמחים בהליכי תכנון, עיצוב ובניית מטבחים ביתיים מעוצבים במגוון רחב של סגנונות עיצוב. פתרונות השירות המוצעים על ידינו מיועדים גם לאילו מביניכם המעוניינים להחליף את המטבח הישן בחדש וליהנות מסביבת מטבח מודרנית ומעוצבת המותאמת לכל צרכי השימוש היומיומיים הנחוצים לכם. לפרטים נוספים בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו