הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

עיצוב מטבחים - הדור הבא

בונים בית? משפצים מטבח? חולמים על מטבח ביתי מעוצב ומשדורג? זה הזמן לדעת הכול עיצוב מטבחים ביתיים שישרתו אתכם לאורך שנים.  

בדומה לכל תחום עיצוב אחר, גם ענף עיצוב המטבחים מחדש את עצמו מעת לעת בהתאם לטרנדים עיצוביים כאלו ואחרים ובהתאם לפיתוחים וחידושים טכנולוגיים המסייעים לייצור מטבחים המתכתבים עם כל צרכי ודרישות הבית החכם. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה על תכנון מטבחים ביתיים אשר יותאמו גם לצרכי השימוש המיידים בהם וגם לצרכי השימוש בהם בעתיד לבוא.

מטבחים מעוצבים המשלבים בין עולם הרוגע והשלווה של המטבח - הרודס

עיצוב מטבחים - מה חשוב לדעת?

בכל הליך תכנון ועיצוב של סביבת המטבח הביתי, קיימת חשיבות רבה לייעוץ מקצועי מקדים הניתן לכם כיום על ידי יועצי מטבחים המועסקים מטעם חברות ובתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור ועיצוב של כל סוגי המטבחים ועל ידי מעצבי פנים אותם שכרתם לצורך עיצוב חלל הפנים של שטח הבית או הדירה. במסגרת ההיוועצות המקצועית עם אנשי המקצוע, חשוב ומומלץ לשים דגש על צרכי השימוש הנחוצים לכם בסביבת המטבח ועל הסגנון העיצובי המועדף עליכם, וכל זאת בהתאמה מלאה לגודל השטח העומד לרשותכם ורמת האבזור הנחוצה לכם בסביבת המטבח הביתי.

סגנונות עיצוב מטבחים

בכל הנוגע לבחירת הסגנון העיצובי של סביבת המטבח, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים וגדול של סגנונות עיצוב באמצעותם ניתן לתכנון, לעצב ולייצר מטבחים ביתיים אשר ירשתו אתכם לאורך שנים. בין יתר סגנונות העיצוב המובילים בענף המטבחים תוכלו למצוא:

  • עיצוב מטבח בסגנון כפרי - מטבחים כפריים הם הגדרה למספר סגנונות עיצוב שונים בהם מושם דגש על חומרי גלם טבעיים. המטבח הכפרי יכול להיות מעוצב בסגנון ים תיכוני עם דגש על גוונים כגון: טורקיז או תכלת, בסגנון אנגלי עם דגש על גווני עץ טבעי, בסגנון פרובנס עם דגש על הגוון הלבן, שמנת וכדומה.
  • עיצוב מטבח בסגנון מודרני - מטבחים מודרניים הם למעשה מטבחים ביתיים בהם נעשה שימוש בשילוב של חומרי גלם טבעיים ומתכתיים כאחד. מטבחים אלו מתאפיינים במראה אורבאני המשדר דינמיות וחדשנות.

וזאת לצד סגנונות עיצוב נוספים כגון: מטבח בסגנון קלאסי, מטבח בסגנון וינטג'', מטבח בסגנון אקלקטי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב מטבחים ועוד.

עיצוב מטבחים

כיצד תבטיחו לעצמכם את הדור הבא של המטבחים כבר היום?  

על מנת לייצר סביבת מטבח פונקציונאלית מצד אחד ודקורטיבית מצד שני, קיימת חשיבות רבה לתכנון סביבת המטבח באופן כזה שיותאם לצרכי השימוש העתידים בו בהתאם להרכב בני המשפחה. כמו כן, קיימת חשיבות רבה לאבזור המטבח במערכות ציוד ומכשור מודרני המיועד ומותאם לצרכי השימוש שלכם, ולעשות שימוש בכמה שיותר פתרונות אחסון חכמים בתוך ארונות המטבח. הקפדה יתרה על פעולות אלו תאפשר לכם ליהנות ממטבח ביתי מעוצב ושימושי לאורך זמן ולהבטיח לעצמכם את הדור הבא של המטבחים עוד היום!

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו