הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

דגשים חשובים כאשר רוצים להחליף דלתות מטבח

אחת הדרכים לשדרג מטבח בעלות נמוכה היא החלפת חזיתות המטבח שהם למעשה הדלתות של הארונות והחזיתות של המגירות. כשמבצעים פעולה זו, יש לשים לב למספר דגשים חשובים שעליהם נדבר בכתבה הבאה.

דגש מספר 1 – לבדוק גם את פנים הארונות

לפני שאתם סוגרים נגר להחלפת הדלתות במטבח, תחילה יש לבדוק את פנים הארון. ההחלפה של הדלתות והמגירות היא כדאית אך ורק כשהחלקים הפנימיים תקינים. אם הארון אינו תקין, לא כדאי לכם להשקיע רק בדלתות מהסיבה שיהיה קשה להתקין אותן וסביר להניח שלאחר זמן קצר תרצו להחליף את שאר המטבח. במידה והכל מבפנים תקין, הרי שאתם עושים שיפוץ נהדר במחירים מעולים.

דגש מספר 2 – בחירת צוקל המותאם לדלתות החדשות

אם אתם מחפשים החלפת דלתות מטבח במחירים מעולים זה בהחלט אפשרי, רק אל תשכחו לשוחח עם איש המקצוע גם על החלק של הצוקל. הצוקל הוא למעשה החיפוי שנמצא מתחת לארונות המטבח ותפקידו לשמור על הארונות בעת שטיפת האזור במים וגם מלכלוך ואבק שמצטברים עם הזמן. מבחינה עיצובית חשוב הצוקל יהיה מתאים לגוון שבחרתם עבור הדלתות.

דגש מספר 3 – מדידות נכונות של הארונות

לפני שהנגר מתחיל לעבוד על הדלתות החדשות שלכם, חשוב מאוד לתאם מולו פגישת מדידות. מדובר בפגישה סופר חשובה שממנה הוא יצא עם המידות הנכונות כדי ליצור עבורכם את הדלתות המתאימות. בעניין זה חשוב לשים לב שהנגר מגיע אליכם למדידות ולא מבקש שאתם תבצעו זאת. כשאתם מודדים בעצמכם, הדיוק עשוי להיות לוקה בחסר ואז ייצור הדלתות עשוי להיות לא תקין.

דגש מספר 4 – בחירת החומר שממנו יהיו עשויות הדלתות והמגירות

האפשרויות שיש כאשר רוצים להחליף דלתות מטבח, מצטמצמות לכדי 5 אפשרויות מוכרות:

דלתות פורמייקה – הפורמייקה היא חומר מאוד מומלץ עבור דלתות של מטבח. היא עמידה מאוד, חלקה ויפה למראה ומתנקה בקלות. מטבחים רבים עשויים מפורמייקה ונשארים יפים ותקינים לאורך זמן.

דלתות צבע בתנור – בשנים האחרונות אחת השיטות ליצירת דלתות עבור כל סוגי המטבחים המובילים היא צבע בתנור. מדובר בשיטה המייצרת דלתות בצבעים יפיפיים, אך מבחינת עמידות היא פחות טובה וכל מכה רואים על הארון.

דלתות פולימר – בדומה לפורמייקה, הפולימר עמיד, העיצוב שלו יוקרתי, הוא מתנקה בקלות, אך אין בו המון סוגים של עיצובים.

דלתות עץ – העץ הוא יפה, מרשים, יוקרתי וטבעי, אך יש לו נטייה להישרט ולקבל מכות, משהו שעשוי להיראות פחות יפה עם הזמן.

דלתות פורניר – הפורניר הוא ציפוי עץ דק היוצר מראה של עץ מלא. הוא מאוד יפה, אך מבחינת עמידות פחות חזק.

כדאי לבחון את כל חמשת האפשרויות ולבחור את השיטה הכי עמידה וטובה, על מנת שהארונות החדשים יישארו תקינים ליותר זמן.

דגש מספר 5 – מנגנון טריקה שקטה

אם אתם כבר עושים דלתות חדשות במטבח, וודאו שהנגר שלכם משתמש בפרזול איכותי וגם מתקין עבורכם מנגנון טריקה שקטה שכיום נחשב לאחד מעקרונות החובה במטבחים.

לסיכום, דקה לפני שאתם רצים להזמין את הנגר, בדקו את כל האפשרויות שיש בתחום זה, על מנת שתוכלו לעשות בחירה טובה ואיכותית של דלתות אשר יישארו אתכם לאורך זמן.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו