הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

אי למטבח, מטבח עם אי בעיצוב אישי

כל מה שצריך לדעת על אי למטבח, אין מטבח מושלם ללא אי בעיצוב אישי

אי הוא מבנה מוגבה במטבח עם גם אזור להכנת אוכל וגם מקומות ישיבה צמודים. החלל עשוי להיות סגור או פתוח לחדרים אחרים בבית. ישנם יתרונות רבים לאי במטבח שלך כמו שטח מקום נוסף לעבודות הבישול והאפייה, מקומות אחסון נוספים ועוד, בין אם זה אומר יותר שטח דלפק או מתן מקום למכשירי חשמל וכיסאות, הוספת סגנון ואישיות למטבח. איים גדולים ברוחב רב יוצרים מראה מרשים ושטח עבודה וישבה גגולים, יש כאלה המחליטים להוסיף כיור וגז במשטחי האי ויש שמחליטים על שטח עבודה וישיבה בלבד.

אי למטבח

אי למטבח – חלק חשוב במטבחים מודרניים

האי הופך לחלק חשוב יותר ויותר במטבחים מודרניים מסיבות רבות. סביב האי מתחרשים הרבה פעמים מצבים חברתיים, ישיבות נעימות או ארוחות ערב של בני המשפחה. כמה כיף זה להגיש ליושבים מאזור השיש ישירות אל האי.. קטלוג מטבחים עם אי

איזה אי מטבח מתאים לי?

כיום הטרנד של שילוב אי מתבצע במספר מבנים שונים של סוגי אי למטבחים, יש היום שמחליטים לחבר את האי כסוג של אי המחובר באופן המשכי ויש כאלה אשר מעדיפים אי בודד ומנותק, בנוסף ישנם סוגי חיפויים שונים כמו חיפוי מלא של שיש מעל ומצידי האיש ויש כאלה שיעדיפו משטח עליון בלבד.

לקוחות אוהבים מאוד לשלב אי במטבח ואין ספק שזה גם משדרג כל עיצוב של מטבח

תכנון נכון של אי למטבח

כולנו יודעים מהו אי למטבח, ואנחנו אוהבים אותם מסיבות רבות. הם מוסיפים אחסון, מקומות ישיבה ואורך לפריסת המטבח שלך. איים הם חובה עבור מטבחים קטנים או מטבחים ללא מספיק מקום לתמרון רהיטים או אפילו במקום פינת אוכל/ישיבה. מטבחים עם אי יכולים להיות מותאם אישית מאוד מבחינת אחסון ומכשירי חשמל.

תכנון נכון של מטבח עם אי דורש יד וניסיון ודורש חברת מטבחים מקצועית אשר תיצור תכנית כך שהאי השתלב בצורה נכונה גם מבחינת שטח המטבח, עיצוב המטבח, מקומות האכסון ומקומות הישיבה. פרקטיות היא לפני הכל ולכן חשוב לתכנן זאת נכון ולקבל החלטות נכונות עבור שילוב האי במטבח בצורה מושלמת.

הרודס מטבחים מתמחה בתכנון עיצוב וייצור מטבחים בסגנונות מגוונים המשלבים אי, מוזמנים ליצור אתנו קשר לתכנון המטבח הבא שלכם המשלב אי מקסים ומעוצב באופן אישי ומותאם לצרכים שלכם, צרו קשר

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו