הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מחירי מטבחים, איך קובעים את עלויות המטבח?

מהם הפרמטרים המרכזיים לקביעת מחירי מטבחים? מה הן העלויות הנלוות לתהליכי החלפה או חידוש של מטבחים ביתיים  ומה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מטבח חדש? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

מחירי מטבחים עשויים להשתנות בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים הכוללים בין היתר את סוג וגודל המטבח, מרכיבי המטבח, חומרי הגלם המשמשים למטרות ייצור המטבח, וכמובן, מורכבות התקנת המטבח ורמת האבזור של המטבח. כאשר מדברים על מטבחים מעוצבים המיוצרים על ידי חברת מטבחים מובילה בתחומה, מחירי המטבחים השונים עשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים. מטבח סטנדרטי לצורך העניין המיוצר מחומרי גלם סבירים משווק במחיר התחלתי של 15-20 אלף שקלים ואילו מטבחים מעוצבים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים משווקים במחירים הנעים בין 20 ל-70 אלף שקלים ואף יותר. ההבדל במחירים נובע בהתאם לאיכות חומרי הגלם ואיכות הבנייה, כאשר גם לטכנולוגיות בהן נעשה שימוש לצרכי תכנון, עיצוב וייצור המטבחים, קיימת השפעה מידתית על עלויות ומחירי סוגי מטבחים שונים.

מחירים מטבחים

מה הן העלויות הנלוות להחלפת מטבחים/חידוש מטבחים?

במקרים בהם תהיו מעוניינים להתקין מטבח חדש במקום זה הישן, תדרשו לעלויות כספיות נלוות למחיר המטבח החדש, כגון: פירוק המטבח הישן, חידוש תשתיות קיימות והוספת תשתיות חדשות בהתאם לצורך (הוספה של נקודות חשמל, צנרת וכדומה), החלפת חיפויי קירות ומשטחי ריצוף במידת הצורך וכדומה. במקרים בהם תהיו מעוניינים לבצע פעולת חידוש מטבחים במסגרת החלפה של דלתות ארונות המטבח הקיים, החלפת ידיות, החלפת משטח העבודה וכדומה, תדרשו לעלויות נוספות עבור פירוק האלמנטים הקיימים אותם אתם רוצים להחליף. בשני המקרים, מומלץ לבדוק את איכות התשתיות הקיימות בשטח המטבח: חשמל, צנרת מים וביוב, ובהתאם למצבם לבצע שיפוץ כללי או יסודי.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מטבח חדש?

על מנת להיחשף לעלויות ומחיר סוגי מטבחים שונים, אנו ממליצים לכם לבצע סקר השוואתי בין מספר יצרני ומשווקי מטבחים ביתיים חדשים. חשוב לציין שכל חברת מטבחים מתמחרת את המטבחים אותם היא מייצרת ומשווקת גם בהתאם למוניטין המקצועי שלה וגם בהתאם לרמת השירות והיקף השירותים המוצעים על ידה. חברת מטבחים מובילה בתחומה תאפשר לכם ליהנות משירותי תכנון ועיצוב מטבחים כחלק בלתי נפרד מהליך ייצור מטבחים בהתאמה אישית, כאשר טכנולוגיות הייצור בהן נעשה שימוש על ידי החברה, משפיעות במידה ניכרת על תמחור המטבחים.

כאשר רוכשים מטבח חדש חשוב לשים דגש על כל אחד מהנושאים הבאים:

  • זהות החברה והמוניטין המקצועי העומד לרשותה
  • איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים מטבחי החברה
  • רמת הגימור של מטבחי החברה
  • היקף וטיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה
  • עלויות ההתקנה הנדרשות על ידי החברה לצורך התקנת המטבח

אצלנו בחברת הרודס מטבחים תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של סוגי מטבחים שונים ומעוצבים. עיצוב מטבחים באמצעותנו מיושם במסגרת תהליך תכנון ועיצוב בהתאמה אישית. לתיאום פגישת ייעוץ בנושא עיצוב מטבחים בחברתנו צרו איתנו קשר כאן

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו