הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

כלי מטבח מומלצים למטבח החדש – סקירה

כלי מטבח מומלצים למטבח החדש - אם בעבר אנשים רכשו רק את אותם כלי מטבח פונקציונאליים שהיו חיוניים להם, כיום קיים היצע גדול של כלי מטבח ורוב האנשים בוחרים במגוון כלים שמשלבים פונקציונאליות ואסתטיות המותאמים לסגנון המטבח ודפוסי השימוש של דיירי הבית.

כלי מטבח מומלצים למטבח החדש - ציוד חדש למטבח

השוואה של ציוד עכשווי למטבח לציוד אותו נהוג היה לקנות בעבר יוביל למסקנה פשוטה, הציוד בעבר היה מיושן ופשוט וזאת לעומת כלי המטבח והציוד הנהוגים היום. כלי מטבח חדשניים ואיכותיים מאפשרים לאנשים לבשל אוכל איכותי בצורה פשוטה ומהירה, דבר אותו לא ניתן היה ליישם בעבר. הציוד החדש פותח אפשרויות בישול נרחבות יותר והתנסות בסוגים שונים של סגנונות בישול המשתייכים אל הקולינאריה העולמית. נהוג היום להביא מתנות לחנוכת בית בדמות סט סכינים למטבח, סט צלחות, גאדג'טים למטבח וכלי מטבח נוספים ומגוון כלי מטבח המתאימים ביותר לסגנון העיצוב הכולל של מטבח הבית החדש.

כלי מטבח בטוחים לשימוש

כיוון שיש מודעות גבוהה מאוד בכל הקשור אל בטיחותם של כלי המטבח בהם משתמשים, חשוב לבחור כלי מטבח שעשויים מחומרים בטוחים לבריאות:
  • כלי מטבח מזכוכית- מלבד הצד האסתטי והמרשים של כלי מטבח העשויים זכוכית יש להם גם יתרון בריאותי. הם לא גורמים להיווצרות שום תגובה כימית עם המזון ולכן הם בטוחים לשימוש.
  • סירים יצוקים- בטוחים ביותר, אך יש לוודא שמדובר על כלי מבטח איכותיים ששכבת הציפוי שלהם עבה ועמידה לאורך זמן.
  • חרס/קרמיקה- גם כלים אלו לא גורמים לשום תגובה כימית עם מזון והקרינה האינפרה אדומה שלהם ברמה נמוכה מאוד בעת בישול ולכן הם בטוחים.
  • כלי מטבח מסיליקון- בטוחים מאוד לשימוש וזאת משום שהם אינם משחררים שום חומר רעיל גם אם הם נמסים.

.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם הרודס מטבחים למבחר -  מטבחים במחירים משתלמים במיוחד

ברשימה זו יכללו גם כלי מטבח איכותיים שעשויים מנירוסטה, כלים מקרבון סטיל (פלדת פחם), כלים מברזל יצוק ומגוון כלי מטבח בציפוי קרמי.

כלי מטבח מומלצים

רשימת כלי המטבח המומלצים מונה סירים, מחבתות, סט סכינים למטבח, צלחות, תבניות מסוגים שונים, חותכנים, כוסות מדידה, עזרי בישול, כלי מטבח המיועדים להגשה וזוהי רק תחילת הרשימה. לכן, חשוב מאוד לעשות רשימה של כלי המטבח שמוגדרים כחובה במטבח וכלי מטבח שמוגדרים ככלי מטבח חדשניים שהינם בגדר רשות.

חלק מכלי המטבח הנפוצים והחיוניים ביותר הם סירים ומחבתות במגוון גדלים וצבעים שמיועדים למגוון שימושים, כמו למשל רוסטרים משוכללים, סירים שמיועדים לבישול מהיר ועשויים מאלומיניום שמונע מצבים בהם האוכל נדבק לדפנות, סירים ומחבתות בציפויים קרמיים, סירים עם מד חום, סירי קדירה וזו רק תחילת הרשימה. בנוסף, יש להוסיף לרשימת כלי המטבח סכיני שף, סכיני ירקות, קולפנים, סטים של סכו"ם לארוחות חג, כלי אחסון והגשה בדמות מארזי הגשת אוכל, קעריות, כלי בישול למיקרוגל וציוד חשמלי.

 

לצפייה במטבחים במבצע לחץ כאן

 

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו