הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

שמח במטבח: 4 עקרונות לתכנון מטבח מוצלח

כיום, כל אחד יכול להתאים לעצמו את המטבח עליו הוא חלם. יש מגוון גדול של עיצובים. מה שכן, חשוב לזכור שעיצוב הוא רק חלק אחד מתהליך גדול הקשור לתכנון המטבח המושלם. אם תרצו לקבל את התמונה השלמה של המטבח המעוצב, תצטרכו להשקיע לא רק בבחירת הסגנון המתאים על גם בבחירת ההתאמה הנכונה בין העיצוב לבין בחירת מוצרי החשמל, כך שכל המכלול של הדברים, ישתלב בצורה הרמונית. עליכם לזכור, המטבח צריך להיות לא רק מעוצב אלא גם נוח, יעיל, פרקטי ושימושי.

שמח במטבח 4 עקרונות לתכנון מטבח מוצלח

אז מהם העקרונות שיש להתחשב בהם לתכנון מטבח מוצלח?

רצף עבודה נוח - אם מבוצע תהליך של תכנון מקדים, אז הדבר יכול לעזור לכם בקבלת מטבח שיהיה מאורגן ומסודר. יש לקחת בחשבון שכאשר מדברים על יעילות במטבח, זו צריכה להתבצע במספר אזורי פעילות בהם: אזור אחסון המזון, אזור אחסון הכלים, אזור הכיור, אזור ההכנה של האוכל וכמו כן אזור הבישול והאפייה. עליכם לתכנן עיצוב מטבח עם התחשבות באזורי הפעולה שהוזכרו.

מרחב אופטימלי - זה הרי ידוע שהבעיה העיקרית במרבית המטבחים, נעוצה בעובדה שיש חוסר במקומות אחסון. מה שכן, אם תבוצע חלוקה נכונה של הארונות והמגירות, יהיה ניצול מקסימלי של שטחי האחסון. יש כל מיני רעיונות ומערכות שיכולים לצור מקומות אחסון חדשים. כל זאת מבלי לשנות את הגודל של המטבח. נסו להיעזר במעצב פנים בוגרי לימודי עיצוב פנים.

תנועה - יש לתת דגש על נושא התנועה במטבח. באמצעות תנועה חופשית, הריהוט יפתח בצורה קלה, נוחה ובלי מאמץ. אפילו אם יש לכם מטבח גדול, עליכם לשים לב שאכן מתאפשר חופש תנועה כאשר אתם מבשלים או אופים. מעבר לכך, חשוב מאוד גם לתכנן את פתחי הארונות ואת כיוון הפתיחה שלהם וכמו כן חשוב להימנע מכל מיני פתרונות אחסון שיגרמו להתכופף או לטפס. ההמלצה היא להעדיף יותר יחידות של מגירות, על פני מדפים בארונות תחתונים במטבח.

טיפ מאתנו: נסו לרכז את תכולת המטבח המשמשת אתכם בצורה שוטפת ויומיומית, באזור נגיש ונוח.

בחירת מוצרי חשמל - אי אפשר לעבוד במטבח, מבלי להשתמש במוצרי חשמל. כאשר בוחרים את המוצרים הללו, יש להתחשב במספר נקודות בהם, היתרונות של המוצרים, העיצוב וכמו כן תדירות השימוש בהם. לדוגמה, יש העדפה בקרב בשלנים מומחים לכיריים אינדוקציה. הן מהירות וגמישות ובעלות עיצוב שיכול להשתלב בכל סגנון של מטבח. דוגמה נוספת היא שימוש בתנור שמתפקד גם כמיקרוגל. מדובר על תנור חשמלי מעוצב, שגם הוא יכול להשתלב עם עיצוב המטבח. כך במקום שיהיה מקום ייעודי גם לתנור וגם למיקרוגל, יהיה רק מקום אחד לתנור עם מיקרוגל. במקום השני שהיה צריך להיות מיועד למיקרוגל, יהיה ניתן להשתמש כארון אחסון לכל דבר.

 

אולי יעניין אתכם: מטבחים מודרניים / מטבחים כפריים

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו