הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבח פורמייקה, זכוכית, פולימר או עץ מלא?

כאשר מדובר על תהליך עיצוב של מטבח, יש להתחשב בחלק מרכזי הקשור לדלתות ולחזיתות. למעשה, יש לקחת בחשבון שרמת העמידות וכמו כן הצורה של המטבח, מושפעים מאוד מהדלתות. במדריך שלפניכם, נציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר. כך תוכלו להחליט על החומר המתאים ביותר לדלתות וחזיתות המטבח שלכם.

מטבח פורמייקה

מדובר על חומר ציפוי שעשוי משכבות של נייר בשילוב של מספר חומרים מקשיחים. שימוש בפורמייקה יבוצע רק על דלתות ישרות. פורמייקה מגיעה במגוון של טקסטורות ומרקמים.

יתרונות נעוצים בתחזוקה קלה ועמידות גבוהה של החומר. מבחינת החסרונות, חיבור בין הקנט לדלת הינו גלוי וכמו כן אם יש לכם דלתות מסגרת, לא אפשרי להתקין ציפוי מסוג פורמייקה.

מטבח כזה יכול להתאים אם המטבח שלכם הוא פעיל, אם יש לכם הגבלה בתקציב ואם אתם צריכים מטבח כמה שיותר מהר ומוגבלים בזמן.

מטבח פורמייקה, זכוכית, פולימר או עץ מלא

מטבח זכוכית

אם תמיד רציתם מטבח מעוצב עם מראה נקי, שימוש בזכוכית יהיה פתרון מעולה. על כל זכוכית, תוכלו לשלב כל הדפס שרק תרצו. כמו כן, תוכלו גם לקבוע את צבע הזכוכית שתרצו. ניתן להשתמש בסגנונות ודוגמאות מוכנות או להשתמש בתמונה שאהבתם ותרצו שתודפס על דלתות הזכוכית. את הפרופילים של דלתות הזכוכית, תוכלו להזמין מאלומיניום. המסגרת של הדלתות תהיה גלויה או  סמויה ובהתאם לעובי שתרצו. קחו בחשבון שהזכוכית עצמה מגיעה בשני סוגים של גימורים – מט ומבריק.

יתרונות למטבח זכוכית מתבטאים במבחר עיצובים ותחזוקה קלה. חסרונות יכולים להיות קשורים לעלויות גבוהות, טביעות אצבע, כתמים וכמו כן עמידות יחסית בפני מכות (לא מדובר על עמידות גבוהה, משום שעדיין מדובר על זכוכית לכל דבר).

מטבח זכוכית יכול להתאים לכם אם יש לכם תקציב גבוה לעיצוב המטבח ואם מדובר על מטבח שאינו פעיל יתר על המידה.

מטבח פולימר

מדובר על מטבח העשוי חומר גמיש על בסיס פלסטי. את אותו הבסיס, מיישמים על בסיס הדלת של המטבח (עשויה בדרך כלל MDF). במטבחים שהינם עם עיצוב מודרני, בחירה בחומר כמו פולימר יכול לתת רמת ברק גבוהה יחסית. אם המטבח מעוצב בסגנון כפרי, אז אפשר גם לבחור מגוון עיצובים ולשלב בהם חריטות ומסגרות.

יתרונות למטבח כזה הם מגוון של אפשרויות עיצוב, מראה אחיד, שילוב של ידיות אינטגרליות. חסרונות יכולים להיות קשורים לכך שלא ניתן לעצב את המטבח עם שפשופים (זאת בהנחה שרוצים מטבח כפרי מעוצב) וכמו כן מטבח זה רגיש לשריטות.

מטבח כזה יכול להתאים לכם אם המטבח שלכם הוא פעיל וכמו כן אם אתם מעוניינים בשירותי מטבח מעוצב וחזק עם הגבלת תקציב.

מטבח מעץ מלא

אם אתם רוצים להעניק למטבח שלכם מראה חמים וכפרי, אז מטבח מעץ מלא עשוי בהחלט להתאים לכם. יש מגוון גדול של עיצובים שניתן לבחור מהם.

מבחינת יתרונות, מדובר על מטבח שנותן מראה חמים וייחודי, בעל עמידות גבוהה ועם טקסטורות עץ מיוחדות. מבחינת חסרונות, מדובר על עלות גבוהה יחסית ויש צורך בתחזוקה תקופתית.

מטבח כזה יכול להתאים לכם, אם אתם רוצים מטבח שישמש אתכם לאורך שנים ואם יש לכם את התקציב המתאים להשקיע בו.

אולי יעניין אתכם: מטבחים מודרניים / מטבחים כפריים

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו