הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבח בסגנון אנגלי כפרי

חולמים על מטבח מוקפד בו המתאפיין בעיצוב קלאסי ומעודן? המטבח האנגלי ידוע כמטבח בעל עיצוב קלאסי ומעודן ולכן רבים מעדיפים להשקיע בבניית מטבח מדגם זה.

מטבח בסגנון אנגלי כפרי ליהנות ממראה טבעי ויפה

מטבח אנגלי הינו מטבח המעניק אווירה חמימה ונעימה לכל האנשים המתגוררים בבית. הרגשת החמימות באה לידי ביטוי מחומר הגלם אשר ממנו עשוי המטבח- העץ. הדגמים השונים ממנו עשוי המטבח האנגלי מצטיינים באיכות גבוהה ומאפשרים לאנשים לשבת ולבשל בו במשך שעות רבות, בין אם מדובר בארוחה קלילה או בין אם מדובר בארוחה כבדה יותר. בשל יופיו, מטבח אנגלי הוא מטבח הקורא לאנשים שבו להתחיל לבשל ולהיכנס למטבח.

מיהם האנשים המחליטים לרכוש מטבח אנגלי? כאמור, מטבח אנגלי מאופיין בקווים מדויקים ובצבעים חמים ולכן זה רק טבעי שבעלי משפחות יהיו מעוניינות לרכוש מטבח מסוג זה על מנת לאפשר לילדיהם ליהנות ממראה יפה. המטבח האנגלי הוא מטבח מושלם לבילוי עם ילדים-הצבעים החמים מעניקים תחושה של נינוחות ויוצרים אווירה משפחתית. כמו כן, בשונה מהמטבחים המודרניים מטבח אנגלי נחשב ליצירת אמנות של ממש ומעוצב בסגנון ייחודי בהתאם לבית בו הוא משתלב.

כיצד מעוצב מטבח בסגנון אנגלי

כאמור, מטבח אנגלי הוא מטבח בעל סגנון עיצוב ייחודי, מטבח אנגלי מתשייך בעצם לקטגוריית מטבחים כפריים ונגזר ממנה, ולכן אין זה פלא כי משפחות רבות בוחרות בסגנון עיצוב זה על פני סגנונות אחרים. מטבח אנגלי מאפשר לכם לבחור בין סגנונות העץ השונים ועד לצבעים, כאשר ניתן לבצע בו שינויים בהתאם להעדפה ולטעם האישי. כמו כן, בבחירת מטבח בסגנון אנגלי יש צורך להביא בחשבון את אופן ההתנהלות והתפקוד היומיומי במקום. במטבחים מסוג זה נעשה שימוש "באי" העשוי מצבע חום, מה שהופך את המטבח ליפה יותר וססגוני.

לסיכום, יתרונו המרכזי של מטבח מדגם זה טמון בכך שניתן לשלבו בכל גודל או חלל זאת בשל העושר והייחוד שמוסיפים לו הפריטים הקלאסיים והעתיקים היוצרים מראה עדין ויפה. מטבח בסגנון אנגלי מתאים במיוחד למשפחות המבקשות ליהנות מאווירה משפחתית בסגנון כפרי באמצעות סגנון עיצוב ייחודי ויפה.

למידע נוסף : מטבחים קלאסיים / עיצוב מטבחי יוקרה

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו