הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מטבחים כמקום לביטוי תחביבים

מתנ"סים וחוגים אלה מקומות נהדרים אבל לא תמיד צריך לצאת מהבית כדי לעשות דברים שאוהבים. לפעמים זה נמצא ממש מתחת לאף, ממש בהישג יד. מטבחים הם בהחלט מקום קרוב שבו אפשר להביא לידי ביטוי ולממש אהבות, יצרים ותחביבים

מטבחים הם מלאי השראה. מטבחים הם צבעוניים, מלאים בכל טוב, פירות וירקות, מלוח ומתוק. ולכן זהו מקום בו אפשר לתת דרור ליצירתיות, לדמיון, לטעמים והעדפות. זהו מקום בו אפשר לנסות ולטעות וגם לנסות ולהפתיע. אין נכון או לא נכון, אין אסור ומותר, אין יפה ומכוער.

מטבחים כפריים

יצירתיות יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. רידוד עוגיות בצורות מיוחדות, ערבוב מרכיבים לפי תחושת בטן, עיצוב מטבחים כמו שתמיד חלמתם. עיצוב מטבחים שונים יעוררו השראה שונה, יש שיגרמו חשק עז לגעת עם הידיים ללוש, למעוך, לרסק, למרוח, לטעום. יש שיוציאו מכם את הרצון לעשות משהו מיוחד, אחד, שילוב שאף פעם לא ניסיתם.

המטבח הוא ה-מקום לקירוב לבבות ועשייה משותפת. הכנת פונדו עם בן זוג לדוגמא היא פעילות שחלקה נעשית במטבח ויכולה לעורר המון קרבה, אהבה ותשוקה; בחירה משותפת של פירות אהובים, המסת שוקולד וטעימתו, חלוקת תפקידים, הנאה משותפת מהשילוב הבלתי מעורער של פירות ושוקולד.

מטבחים מודרניים

מטבחים וילדים הולכים גם הם טוב ביחד. ילדים אוהבים מאוד להרגיש חלק מהעשייה המשפחתית, הכנת ארוחה יחד עם ההורים, עזרה בערבוב בלילה, בשבירת ביצה, עריכת שולחן, לישת בצק כל אלה יכולים להעניק לילד תחושת מסוגלות והעצמה וכן לחנך אותו לתרומה ושיתוף פעולה.

סדנאות שונות משלבות מטבחים מסוגים שונים. סדנא להיכרות עם המטבח הסיני, סדנא לטעימות מן המטבח האיטלקי, מטבח יפני, מטבח כפרי, מטבח דרום אמריקאי ועוד. זוהי חשיפה שיכולה להיות הזדמנות נהדרת להכיר טעמים חדשים, אנשים חדשים ותרבויות שונות. זוהי גם הזדמנות לגלות אהבות חדשות ונטיות שלא הכרתם בעצמכם. אלה הזדמנויות שיכולות לפתוח את עולמכם הרגשי, התרבותי והחברתי.

מטבחים הם לכאורה חדרים בבית, אך מטבח טומן בחובו הרבה הפתעות ואוצרות. כל אחד מאיתנו שיאפשר לעצמו קצת להשתחרר וקצת להעז יוכל ליהנות מעולם ומלואו שקיים לו פשוט שם – במטבח. כנסו לאתר של מטבחים" לצפייה במגוון תמונות של מטבחים

למידע נוסף : מטבחים מעוצבים קטלוג 2022 / עיצוב מטבחים כפריים

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו