הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

מדריך קניית מטבח זול ואיכותי

רכישת מטבח היא הוצאה גדולה ברוב משקי הבית ורכישת מטבח איכותי באמת עשויה להיות הוצאה כבדה מאוד. יחד עם זאת, אין ספק שכולנו היינו מעדיפים לרכוש מטבחים איכותיים שישרתו אותנו נאמנה למשך שנים רבות. כיצד ניתן לרכוש מטבחים איכותיים במחיר סביר? מתי הזמן הטוב ביותר לחפש מטבחים איכותיים בהנחה?

חיסול מלאי לקראת קולקציה חדשה

משווקים ויצרנים רבים מוכרים מטבחים איכותיים בהנחה משמעותית כאשר מדובר בקולקציה שעומדת להתחלף בחדשה. על מנת "לנקות" את מחסני המפעל והחנויות המשווקים מציעים את המטבחים בהנחות של עשרות אחוזים. כדאי לעקוב אחרי מבצעים אלו וכך ניתן לזכות במטבח איכותי במחיר השווה לכל נפש.

במסגרת חיסול מלאי מזוג זה נוכל לקבל מעבר להנחה גם פריטים שונים למטבח כגון גאג'טים ופתרונות אכסון מתקדמים בהנחה משמעותית. מכירה מתצוגה בדומה לריהוט ומוצרי חשמל גם מטבחים איכותיים ניתן לרכוש בהנחה מתצוגה. ניתן לקנות מטבחים מעוצבים ומיוחדים במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק.

מטבח זול ואיכותי

חשוב לזכור כי רכישת מטבחים מתצוגה אינה משוטה שכן יש לעשות מדידת מטבח בצורה יסודית ולהתאים את ארונות המטבח ויתר האלמנטים בדיוק לגודל המטבח ולתווי החלל. אם בכל זאת הצלחתם לרכוש מטבח מתצוגה שיתאים לביתכם יש לשים לב היטב לפגמים כתוצאה מבלאי ושימוש ולקחת בחשבון את מחיר תיקונם כחלק מן המחיר הסופי.

מבצעים אחרי החגים אחרי חגי תשרי וחג הפסח משווקים רבים מנסים "להיפטר" מעודף מלאי שהצטבר בשל ביקוש גבוהה לפני החגים. מכירות חיסול שלאחר החגים מוזילות את עלות הרכישה באחוזים רבים. יש לשים לב כי יתכן ולאחר החג יאזלו המודלים הפופולריים. ניתן כמובן להתפשר על מטבחים איכותיים אך מעוצבים פחות. יחד עם זאת תמיד אפשר למצוא מציאות ובהחלט שווה לבדוק. רכישה דרך האינטרנט

לקטלוג מטבחים זולים כנסו

מטבח במבצע ענק רק 12,700 שח לא כולל מעמ

למה דווקא להשקיע במטבח?

מטבח מאז ומתמיד היה חלק בלתי נפרד מהבית, בעבר לרוב היה שייך לבעלת הבית. שם הייתה יוצרת מיני מאכלים וארוחות משפחתיות לתא המשפחתי הקטן שלה וכמובן לתא המשפחתי הגדול יותר לעיתים רחוקות יותר. אך במהלך השנים המטבח התפתח ונהיה לא רק מקדש שבו האישה יוצרת ארוחות, אלא כחלק בלתי נפרד מהוויה הביתית. כמובן, שלא רק נשות המשפחה היום מסתתרות מאחורי הסינר והגז הבוער, אלא כל תושבי הבית מוצאים את הנישה המסוימת להם בתוך חדר הפלאים הזה, על כן עיצוב מטבחים איכותיים הפכו להיות בעלי חשיבות מבעבר.

כבר לא רק לבישול

במרוצת השנים מטבחים הפכו להיות מעוצבים יותר, יפים יותר, מושקעים מבחינות רבות ושונות. לא רק העיצוב הפנימי הינו בעל חשיבות, אלא גם עיצוב הארונות מבפנים, ברמת היופי ואף הרמת ניסיון הנוחות המושלמת למשתמש בו. עם העלייה בחשיבות עיצוב למטבח, כך גם בעלי מקצוע אשר נוספו לתחום עשיית מטבחים טובים נדרשו. ניתן למצוא מטבחים במחירים הכי משתלמים, וישנן גם מטבחים במחירי יוקרה אשר מהווים קושי לרוב האוכלוסייה בבנייתם, על כן ישנם כמה מועדים חשובים ודרכים שניתן להוזיל את העלויות ואף לזכות לבחור בין מטבחים איכותיים שונים. עיצוב מטבחים זה לא עסק זול.

אז מתי הכי כדאי לקנות?

מטבחים הכי כדאי לקנות במכירות בירידי ענק ובעיקר לאחר חגי תשרי ופסח, אז אפשר למצוא מטבחים טובים ומוזלים יותר בשל הירידה ברכישות לאחר החגים. גם בתחום מטבחים ישנם מלאיים שהצטברו. בנוסף, לקראת קולקציות חדשות ישנה הוזלה של קולקציות ישנות יותר על מנת להיפטר מכמה שיותר סחורה. רכישה חכמה נוספת ומוזלת יותר תהיה רכישה מתצוגה. כשם שרוכשים מוצרי חשמל ורהיטים מתצוגה בסכומים מוזלים יותר כך מחירים של מטבחים איכותיים יכולים להיות אטרקטיביים יותר. כמובן שברכישה כזו צריך לקחת מאפיינים נוספים פרט לעיצוב מטבחים. כמובן ברגע שהעיצוב מוצא חן צריך לברר כי ישנן מידות מדויקות ומעבר לכך צריך לבדוק את הפגמים שנוצרו בתצוגה. אף על פי שחלק ממטרתם של מטבחים איכותיים, הוא חיי מדף ארוכים יותר, חיי המדף התצוגה אינם תמיד שווים לאלה הראשונים.

בשנים האחרונות עיצוב מטבחים כמו יתר תחומי הרכישה עוברים אט אט אל רשת האינטרנט. ניתן כיום לרכוש מטבחים איכותיים מאוד דרך הרשת. יש לשים לב כי רכישה של מטבחים מעוצבים ואיכותיים בצורה זו דורשת יכולת מדודה ותכנון סבירים ומעלה שכן ההזמנה תלויה במידות שאותם הלקוח מזין אל אתר האינטרנט.

המאמר בחסות: הרודס מטבחים חולון

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו