הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

כל מה שצריך לדעת על מטבחי חוץ

לא בכדי הפכו מטבחים אלו למוצר מבוקש ופופולרי בתחום עיצוב הבית ונראה כי אנשים רבים גילו את הפרקטיות של מטבח מחוץ לבית ואת החוויה המהנה באווירה מקנים בעת אירוח חברים ובני משפחה. כיום, נראה כי מטבחי אלו שינו את פניהם והם עשויים מעיצובים מרשימים כיד דמיון וזאת לצד חומרים איכותיים ביותר הנשמרים לאורך שנים רבות ועמידים מפני פגעי מזג האוויר. את מטבחי החוץ ניתן למצוא בגדלים שונים ולאבזר אותם כיד הדמיון, כך שהם ישרתו אתכם בנאמנות בעת השהייה בחצר עם אורחים, הן בסעודות משפחתיות והן ב"על האש".

עיצובים מרשימים של מטבחי חוץ דגמי 2021 - הרודס מטבחים

מגוון עיצובים מרשימים

את מטבחי החוץ, ניתן למצוא במגוון רב של עיצובים, כך שניתן להתאימם לאופי וסגנון ביתכם. מתוך מגוון סוגי העיצובים, תוכלו למצוא מטבח סגנון כפרי, מודרני, וינטאג', הייטקיסטי, נקי, עתיק ועוד סגנונות רבים. הרעיון במטבח , הוא – לעצב אותם בצורה כזאת שהם יתאימו בקפידה לצרכים האישיים שלכם ולמה שאתם אוהבים לבשל במטבח. לדוגמא – אם הנכם אוהבים להקפיץ בווק מאכלים, תוכלו לשלב כיריים מתאימים לווק, אך אם הנכם אוהבים על האש, תוכלו לשלב גריל בשרים מפואר ואפילו לשלב טאבון לאפיית פיתות ולאפות עם הילדים.

מטבחים מעוצבים קונים רק בהרודס מטבחים

אז איך מתחילים בתהליך בחירת מטבחי חוץ?

בניית מטבח חוץ, הוא לא עניין של מה בכך, שהרי נדרש חיבור לתשתיות ובחירת מיקום אידיאלי עבר המטבח, כך שהוא השתלב בצורה נכונה במרפסת או בגינה שלכם. לכן, נראה כי אנשים רבים נעזרים באנשי מקצוע לצורך משימה זאת, אם זה אדריכלים, מעצבי פנים או נגרים. בבחירת המטבח המעוצב ישנם שתי אופציות: האחת היא – לרכוש מטבח מוכן כפלטה ועליו לבצע שינויים. האופציה השנייה היא – לרכוש מטבח חוץ בהתאמה אישית, כלומר בעל המקצוע מרכיב עבורכם מטבח לפי העדפות שלכם ואתם בוחרים את החומרים.

בבחירת החומרים מהם עשויים המטבח, יש להקפיד פי כמה וכמה, שהרי מטבחים אלו חשופים בכל ימות השנה לחום, לחות וגשמים. מסיבה זאת, עליכם לבחור בחומרים איכותיים ביותר, על מנת ליהנות מהמטבח לאורך שנים רבות.

אומרים שהשמיים הם הגבול, זה נכון, אבל אנחנו מביטים רחוק יותר - הרודס מטבחים

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו