הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

כל הדרכים הנכונות והטיפים לעיצוב מטבח בסגנון כפרי

בתחום עיצוב המטבחים, אנו עדים לעובדה, כי בשנים האחרונות המטבחים הכפריים חזרו לאופנה. העיצוב בסגנון זה, הינו חמים וביתי ובאמצעות הטכנולוגיה והשכלולים, ניתן יהיה להסתיר באמצעות אחסון חכם, את מכשירי בחשמל, אשר מסייעים לנו בזמן הבישול. גם כלאפות שמצופים בעץ מלא ומעוצב, הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח הכפרי. חומר הגלם הבולט והדומיננטי ביותר בסגנון של המטבח הכפרי, הינו עץ מלא. ניתן למצוא כמה סגנונות כפריים כגון כפרי אוטנטי, כפרי פרובנס או כפרי הנראה מודרני יותר. ניתן למצוא מטבחים בסגנונות כפריים גם בגוונים של שמנת, טורקיז, תכלת או גוונים של עץ טבעי.

מטבח כפרי באווירה ביתית - הרודס עיצוב מטבחים

כמה מאפיינים בולטים מהמטבח הכפרי

ישנם מאפיינים שונים שמקנים למטבח הכפרי את המראה המיוחד שלו, אם מהפרטים הגדולים כגון חומר הגלם, הסגנון, פיתוים בעץ וכמובן הפרזול. מומלץ לתכנן נכון את המטבח, היות ואין אנו מחליפים מטבח לעיתים קרובות. מומלץ לדאוג כבר בשלבי תכנון הראשוניים שיהיה בדיוק בסגנון מטבח כפרי שאתם אוהבים, נגיש ופרקטי, על פי הרגלי בני הבית ומי שנוהג הכי הרבה לבשל במטבח. מה שמעניין, שרבים הגרים באזורים עירוניים, מאמצים בחום את הסגנון של מטבח כפרי, על מנת לחוש את החמימות והעיצוב המיוחד שמטבחים אלה מקנים. יש המשלבים פרקט, פרזול של חלונות בלגיים, מה שיקנה את המראה הכפרי המיוחד מחבל פרובנס הרחוקה.

עיצוב מטבח בסגנון כפרי

עיצוב ובחירה נכונה של כיורים וברזים למטבח

רובנו מכירים בעובדה, שהפרזול במטבח הכפרי יכול לתת את הטון והטאצ' הסופי של הסגנון המיוחד. כל פריט יעניק את העיצוב הכפרי הנכון בהתאם לסגנון המטבח. למשל אם תבחרו ברזים למטבח שהוא בסגנון הכפרי, לבטח תבחרו ברז בסגנון וינטאג' העשוי מברונזה, זהב, נחושת או פליז. אנשים שמעוניינים במראה יוקרתי יותר, יבחרו בברזים בגוון זהב המשולב עם פורצלן. יש לרכוש ברזים איכותיים, כאלה שיחזיקו מעמד לשנים ויעשו את עבודתם נאמנה. יש לבחור נכון את גודל הברז, כך שיתאים לסגנון ולגודל כיור המטבח ויתאים למשטח וגוון השיש ולגוון ארונות המטבח.

עיצוב ובחירה נכונה של ברזים למטבח

גוונים למטבח כפרי  שיתאימו לגודל וסגנון הבית

יש לדעת, כי הגוון שרבים אוהבים כאשר הם מזמינים מטבחים כפריים, הינם הגוונים הבהירים של לבן, שמנת או שילוב של גוונים אלה עם גוון עץ טבעי, כגון ה"אי" הנמצא במטבח. יש לדאוג כי זה הסגנון המוכתב בבית, היות והמטבח הינו חלל אחד עם הסלון ופינת האוכל במרבית הדירות והבתים הפרטיים. ניתן לראות כבר, כי הדור הבא של המטבחים הכפריים, הינו מטבח בסגנון פרובנס, אשר יש להיות זהירים יותר ומדויקים בעיצובו. זהו המטבח הכפרי הנחשב לרומנטי, חמים ויוקרתי. יש שרוכשים מטבחים מוכנים ממעצבי מטבחים, אך יש אשר מזמינים את המטבח אצל נגר המתמחה  בבנייה ועיצוב של מטבחים אלה.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו