הרודס עיצוב מטבחים
צרו קשר עם הרודס עיצוב מטבחים

מאמרים

בחירת שולחן אוכל בהתאם לעיצוב המטבח

ישנם עקרונות רבים בעולם עיצוב הפנים הקשורים רובם ככולם לעיצוב נכון של המטבח ואחד מהם הוא בחירה נכונה של שולחן האוכל. כל רהיט או פריט שצריך להיות ממוקם במטבח צריך להילקח בחשבון על מנת שהתמונה המלאה תהיה מושלמת ולא פחות.

ישנם סוגים רבים של שולחנות פינות אוכל עגולות נפתחות המתאימות לעיצובים רבים ושונים של מטבחים. הסוגים השונים נבדלים זה מזה בצורת השולחן, במידות שלו, באפשרויות המיקום שלו, בחומר הגלם ממנו הוא עשוי, מהמראה שלו (כלומר מהעיצוב של השולחן עצמו) וכמובן מהצבע שלו. כאשר בוחרים שולחן אוכל בוחרים בדרך כלל גם את הכיסאות שיעמדו בצמוד אליו כך שכל פינת האוכל היא בעצם אלמנט עיצובי אחד שצריך להתאים אותו למטבח כולו.

מטבח ירושלים - צילום רגב כלף (4)

לבחור נכון את שולחן האוכל

הדברים הראשונים שצריכים להחליט עליהם כאשר צריכים לבחור שולחנות אוכל למטבח הוא המידות שלו והצורה שלו. מבחינת המידות - חשוב שהשולחן יהיה גדול דיו כדי שכל בני המשפחה יוכלו לשבת סביבו בנוחות ויישאר מקום נוסף במידה ומגיע אורח או מבקר. הצורה ההנדסית היא עניין של טעם אישי והעדפה. ישנם אנשים שיעדיפו שולחן עגול ויש את אלה שאוהבים יותר את הצורות המרובעות או המלבניות. חשוב להחליט כמה שיותר מוקדם היכן ימוקם השולחן על מנת להתחשב בקיר או בפריט אחר שיעמוד בסמיכות.

במידה ובבית ישנם ילדים קטנים או פעוטות כדי לבחור שולחן שאין בו קצוות מחודדים אשר עלולים לפצוע את הילדים ובנוסף כדאי לבחור שולחן שהרגליים שלו אינן קרובות מדי לרגליים של הסועדים על מנת שאלה לא יפריעו בזמן הארוחה. במידה ויודעים מראש שתהיה מפה שתכסה את השולחן דרך קבע אפשר לבחור שולחן פשוט יותר ופחות מעוצב ובכך גם לחסוך לא מעט כסף.

למידע נוסף בנושא :  מטבחים בעיצובים ומחירים מצוינים 100% איכות

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב המטבח צרו קשר .

    חייגו אלינו